چگونه از سایت خود کسب درآمد کنیم

چگونه از سایت خود کسب درآمد کنیم

با پیشرفت روز به روز تکنولوژی و دسترسی همه مردم در سرتاسر دنیا به اینترنت، اینترنتی شدن مشاغل بیش از هر زمانی در حال اتفاق افتادن است.

تقریبا هر شرکت یا موسسه ای تمایل دارد وب سایت مخصوص به خودش را در اینترنت داشته باشد تا به واسطه آن بتواند به صورت مستقیم با مشتریان خود تعامل داشته باشد.

در ضمن، تمایل مردم به خرید اینترنتی از گذشته خیلی بیش تر شده و همین موضوع باعث می‌شود بازار دیجیتال مارکتینگ بسیار داغ باشد که یکی از مهم ترین وسیله های آن یک وب سایت کارآمد است.

همه ما می‌دانیم که در حال حاضر بازار سنتی و روش سنتی فروش کالا روز به روز در حال کمرنگ تر شدن است و همین موضوع است که باعث شده تا تعداد وب سایت هایی که در سر تا سر دنیا در اینترنت فعال هستند به بیش از یک میلیارد برسد!

پتانسیل بسیار بالایی که در این عرصه یعنی طراحی وب سایت وجود دارد، باعث شده تبدیل به حرفه ای شود که امکان کسب درامد از آن بسیار بالا است و این مسئله بر هیچ کسی پوشیده نیست. اما سوال اصلی که در این جا مطرح می‌شود این است که:‌

چگونه با طراحی سایت کسب درآمد کنیم؟

با توجه به مسائلی که گفته شد اگر انگیزه کسب درامد با طراحی وب سایت را دارید، خوب است این خبر خوب را بشنوید که راه های کسب درامد از این طریق بسیار گسترده، متنوع و زیاد است.

برای شروع کسب درآمد اینترنتی از طراحی وبسایت باید یک مایند مپ یا نقشه ذهنی داشته باشید که به شما در مسیر یابی این راه سخت ولی جذاب کمک کند.

برای کسب کردن درآمد از طریق وب سایت باید چند پله مخصوص را طی کنید که اولین پله از آن ها این است که به یک پروفشنال و یک فرد متخصص و حرفه ای تبدیل شوید.

اولین قدمی که در راستای حرفه ای شدن باید برداشته شود، بحث آموزش و یادگیری است. یادگیری لزوما با گذراندن کلاس های آموزشی اتفاق نمی‌افتد. به خصوص در زمینه طراحی وب سایت ویدیوهای آموزشی رایگان با محتوای بسیار ارزشمند در اینترنت وجود دارند که با کمی دانش زبان انگلیسی می‌توانید از آن ها نهایت استفاده را ببرید و به جای پرداخت هزینه های زیاد کلاس ها تنها هزینه اینترنت خود را پرداخت نمایید.

در واقع با سرمایه گذاری کردن روی تلاش خودتان می‌توانید به راحتی و بدون صرف هزینه تمام آموزش های لازم را دریافت نمایید.

آموزش های کارآمدی به زبان انگلیسی در یوتیوب یافت می‌شود که می‌تواند برایتان بسیار موثر باشد.

اگر میخواهید سئو سایت خود را به یک تیم حرفه ای بسپارید و در مدت زمان کوتاهی سایت تان را در رتبه های برتر گوگل مشاهده کنید میتوانید با بهترین شرکت سئو کار در تهرانسر تماس بگیرید و به صورت تضمینی در کلمات پرسود صفحه اول گوگل را تصاحب کنید.

اما دقیقا چه چیزی را باید یاد بگیریم

مهارت های طراحی سایت شامل موارد بسیاری می‌شود که از میان آن ها می‌توان به آشنایی با زبان های برنامه نویسی مخصوص وب مانند زبان برنامه نویسی HTML اشاره کرد.

همچنین شما به عنوان یک طراح وب سایت باید با سیستم های مدیریت محتما مثل Word Press، Joomla و Drupal و به طور کلی تمام پلتفرم های الکترونیکی آشنا باشید. باید شناخت خوبی نسبت به تجربه و رابطه کاربری داشته باشید و همچنین دانش خوبی درباره CMS داشته باشید.

عرصه رقابت در طراحی وب سایت به علت شناخته شدن این حرفه به عنوان یک پتانسیل فوق العاده برای درامد زایی بسیار تنگ است و بنابراین، تنها تقاضای شروع کار در این حرفه به صرف داشتن اطلاعات و مهارت هایی در این زمینه ها کافی نیست.

یکی از مهم ترین مسائلی که باعث می‌شود شما بتوانید به عنوان یک طراح وب سایت به کسب درامد های بالا بپردازید داشتن رزومه کاری مناسب و معقول است.

این رزومه کاری محدود به مهارت های شما نمی‌شود و باید نمونه کار داشته باشید. توجه کنید که تمام مهارت های خود را در رزومه ذکر کرده و در عین حال از اغراق و بزرگنمایی در نوشتن رزومه خود خودداری کنید.

شاید این موضوع به نظرتان خیلی مهم نیاید اما روابط عمومی خوب یکی از نکاتی است که قطعا به استخدام شدن شما در یک مووسسه، سازمان یا شرکت کمک خواهد کرد. شما باید توانایی این را داشته باشید که درباره مهارت ها و زرومه خودتان خوب صحبت کرده و این را هنگام مصاحبه به کارفرما انتقال دهید.

برای مطالعه » شرکت طراحی سایت در ایران

کجا به دنبال کار باشیم ؟

نکته بعدی که باید موقع شروع به کسب درامد از طراحی وب سایت در نظر بگیرید انتخاب محل مناسب برای جویا شدن کار است. در واقع بسیاری از افراد اصلا نمی‌دانند که کجا می‌توانند دنبال یک کار خوب متناسب با توانایی های خود باشند.

بیست الی سی سال قبل بهترین روش پیدا کردن مکان مناسب برای استخدام روزنامه های کاریابی بودند. اما امروزه و در دنیای مدرن بهتر است در آگهی های اینترنتی دنبال کار مناسب خود بگردید.

یکی دیگر از روش های بسیار خوبی که برای پیدا کردن کار پیشنهاد می‌شود ایجاد یک پروفایل کاری است. وب سایت های زیادی برای این منظور طراحی شده اند که با ساخت یک اکانت کاربری و اضافه کردن رزومه خود می‌توانید کسانی را که ممکن است به مهارت های شما نیاز داشته باشند را جذب کنید.

از میان این وب سایت ها می‌توان به جابینجا و پونیشا اشاره کرد که البته وب سایت پونیشا بیش تر مناسب کسانی است که پروژه ای کار می‌کنند و جابینجا برای کسانی مفید تر است که قصد استخدام دارند.

وب سایت های دیگری مانند ای استخدام و کاریاب نیز به طور اختصاصی برای این منظور طراحی شده اند اما سایت هایی مانند دیوار و شیپور نیز این امکان را برای شما فراهم می‌کنند.

همچنین شما می‌توانید در تمام وب سایت های معرفی شده جدیدترین فرصت های شغلی که متناسب با مهارت خودتان است را به طور منظم ببینید تا از شانس های بهتری که برایتان پیدا می‌شود نیز جا نمانید.

گفتنی است که در شروع کار شاید بهتر باشد از اول ملاکتان را روی دستمزد و جنبه مالی قضیه نگذارید. کار کردن برای شرکت ها و موسسات معتبر حتی با دستمزد کم تر می‌تواند به شما کمک کند اینده ای پرسود تر داشته باشید.

کار کردن در شرکت های طراحی سایت

یکی از روش های کسب درامد از طریق طراحی سایت استخدام شدن در شرکت های مختلف جهت انجام کارهای مربوط به طراحی وب سایت آن هاست.

در واقع نوعی از کارمندی محسوب می‌شود که مزایا و معایب مخصوص به خودش را دارد. اگر بخواهید کارمند یک کشرکت طراحی وب سایت باشید باید برای مشتریان آنشرکت طراحی انجام دهید.

از مزایای این شیوه کار کردن می‌توان به امنیت شغلی اشاره کرد. به خصوص در شرکت های معتبر می‌توانید از بابت حقوق و بیمه و مزایایی که دارید خیالتان را آسوده کنید. همچنین مطمئن هستید که در ضرر های شرکت سهیم نیستید و در صورت ورشکستگی مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد.

از طرفی می‌توانید به سرعت حقوق دریافت کنید و دردسر های انتظار برای به بار نشستن یک وب سایت شخصی را نخواهید داشت. هر ماه مبلغی به عنوان حقوق دریافت می‌شود و این دریافتی ها بسته به شما، مهارت ها و رزومه شما و همچنین شرکتی که در آن استخدام شده اید نهایتا بعد از دو ماه آغاز خواهد شد.

مزیت دیگری که در شیوه کارمندی نسبت به شیوه ای که در ادامه قصد بررسی آن را داریم وجود دارد این است که مسئولیت شما به مراتب کم تر است.

شرح وظایف خاصی دارید که فشار زیادی را به شما اعمال نکرده و باعث سختی شما نخواهد بود و همچنین بار تمام کار ها به دوش شما نخواهد افتاد.

مهم ترین مزیت کار کارمندی

مهم ترین مزیت کارمندی این است که وقت کافی برای کسب کردن تجربه و همچنین به روز رسانی مهارت های خود را خواهید داشت.

کار تیمی که در طراحی وب سایت به صورت کارمندی انجام می‌دهید تاثیر به سزایی در رشد و ارتقای شما هم از لحاظ حرفه ای و هم از لحاظ شخصیتی خواهد داشت.

با وجود مزایای وسوسه کننده ای که درباره کارمندی ذکر شد معایبی دارد که احتمالا باعث می‌شود رغبت افراد نسبت به این شیوه کار کردن کمتر و کمتر شود.

البته در نهایت مقایسه کردن این مزایا و معایب به خود افراد و سلیقه شخصی آن ها برمی‌گردد.

از میان این معایب می‌توان به درامد کمتر اشاره کرد.

این یک موضوع طبیعی است که وقتی برای کسی کار می‌کنید درامدتان از زمانی که برای خودتان کار می‌کنید بسیار کمتر باشد. چرا که درصد زیادی از سود حاصله از کار به کل تیم و شرکت پشتوانه خواهد رسید.

البته قطعا امکان ارتقاء شغلی برای شما وجود دارد اما قطعا به این موضوع واقف هستید که شما هرگز مدیر کل سازمانی که در آن به عنوان یک کارمند شروع به کار کرده اید نخواهید شد. پس در نتیجه همواره نسبت به حالتی که خودتان برای خودتان کار کنید درامد کمتری خواهید داشت.

عیب بعدی که متوجه کار کردن در زمینه طراحی وب سایت به شیوه کارمندی است، محدودیت زیاد آن است. شما باید در زمان های مشخص، در مکان های مشخص کار کنید که آزادی چندانی به شما نمی‌دهد.

البته بسیاری از افراد هستند که وجود زمان و مکان کاری مشخص را یک مزیت برداشت می‌کنند و این موضوع کاملا بستگی به سلیقه شخصی شما دارد اما افرادی نیز هستند که دقیقا به همین دلیل از کارمندی فراری هستند.

بزرگ ترین ایراد کار کارمندی

مهم ترین عیب کارمندی این است که رشد چندانی برای شما اتفاق نمی‌افتد.

شما در بهترین حالت ممکن بهترین کارمند و بهترین طراح وب سایت یک شرکت هستند که می‌تواند درامد بیش تری نسبت به سایر کارمندان آن شرکت داشته باشد. اما باید به این توجه داشته باشید که هر موفقیتی که شرکت با کمک تلاش ها و عملکرد شما در طراحی وب سایت آن کسب کند، نهایتا موفقیت و رزومه آن شرکت خواهد بود و نه شخص شما!

به این ترتیب تاثیر مستقیمی روی رشد شما نخواهد گذاشت. این در حالی است که اگر خودتان برای خودتان کار کنید هر موفقیتی که کسب کنید تاثیر مستقیم روی خود شما گذاشته و به بالا بردن پرستیژ شما کمک خواهد کرد.

پیش از آن که تصمیم خود برای شروع به طراحی سایت به شیوه کارمندی را قطعی کنید بهتر است تمام این مزایا و معایب را در کنار یک دیگر گذاشته و تمام نقاط مثبت و منفی آن را در نظر بگیرید تا به قولی پایتان را جای محکمی بگذارید.

اگر مزایا و معایبی که درباره کارمندی ذکر شد شما را از طراحی وب سایت به این شیوه منصرف کرد اما همچنان عاشق طراحی وب سایت هستید و می‌خواهید از این راه پول دربیاورید، خبر خوب این است که روش های پردامد تری نیز وجود دارد و این روش مدیریت کردن یک وب سایت به جای طراحی آن برای دیگران است. اما سوالی که به وجود می‌آید این است که:

چگونه از سایت خود کسب درآمد کنیم

بهترین روش کسب درامد از وب سایت این است که کسب و کار خودتان را با آن راه بیاندازید. شروع کردن یک استارت آپ می‌تواند قدم بزرگی در راستای کسب درامد های باورنکردنی باشد.

امکان ندارد که این روزها زمزمه های شروع کسب و کار های انلاین را از اطرافیانتان نشنیده باشید. اما از طرفی افراد بسیاری را هم می‌بینیم که در کسب و کارهایشان شکست می‌خورند و موفق نمی‌شوند.

سوالی که پیش می‌آید این استکه استارت آپ های موفق چگونه کار می‌کنند؟ چگونه شروع کردند؟ رمز موفقیت استارت آپ هایی که اکنون تبدیل به کسب و کار های بسیار بزرگ شده اند چه بوده است؟

بزرگ ترین معایب کسب درآمد از سایت شخصی

یکی از معایب کسب درامد از طراحی وب سایت خود این است که این امر در دراز مدت جواب خواهد داد. یعنی شاید شما تا شش ماه اول نه تنها درامد نداشته باشید، بلکه مجبور باشید از جیب خودتان نیز خرج کنید تا شاید استارت اپ شما روزی موفق شود.

ایراد دیگری که به کسب درامد از طریق وب سایت خود وارد است همین ریسک بالا است. ممکن است تمام تلاش های شما، تمام هزینه های پرداختی و تمام وقتی که صرف می‌کنید با شکست مواجه شود اما نباید اجازه دهید این موارد مانع شروع کردن شما شوند. همچنان با ارتقای شخصی خود می‌توانید به موفقیت برسید.

مهم ترین مزیتی که کسب درامد از طراحی وب سایت شخصی دارد پتانسیل بسیار بالای درامد زایی است. به یاد دارید که در کسب درامد کارمندی گفتیم سود اصلی متعلق به شرکت است.

اگر به صورت شخصی اقدام به طراحی وب سایت کنید در واقع شرکتی که سود اصلی را می‌برد خود شما هستید.

برای رسیدن به درامد های بسیار زیاد و نجومی از طریق طراحی وب سایت خود تنها نیاز به صبر و حوصله، روحیه مقاومت در برابر شکست ها و حفظ امید و روحیه مثبت دارید و در مدتی نه چندان دراز نتیجه کار خود را به خوبی مشاهده خواهید کرد.

باید تاکید کنیم که انتخاب میان این دو روش کاملا وابسته به شخصیت افراد متغیر است.

برای انتخاب طراحی وب سایت شخصی باید ببینید آیا می‌توانید با نداشتن حقوق ثابت و بیمه، نداشتن امنیت شغلی و حجم مسئولیتی که بر دوشتان هست به ازای مزایای ذکر شده کنار بیایید یا نه؟

مزیت کسب درآمد از وب سایت فروشگاهی

وب سایت های فروشگاهی و آنلاین می توانند برای شما مزیت های زیادی را به همراه داشته باشند، از جمله این که شما با داشتن یک سایت فروشگاهی دیگر نیازی نیست که بخواهید یک مغازه یا فروشگاه را برای خود اجاره نمایید، و هر ماه هزینه گزافی را بابت اجاره مغازه و موضوعات دیگر پرداخت نمایید.

ضمنا یکسری دوندگی ها مانند گرفتن جواز کسب مغازه و مسائل دیگر را شما ندارید، وب سایت فروش آنلاین شما به راحتی در دسترس سایر افراد در همه جا است، و شما فقط باید لیست فروش خود را کنترل نمایید، تا در زمان ثبت یک خرید پیگیری کنید که جنس خریداری شده به موقع به مشتری تحویل داده شود.

منبع » سایت atgo.ir

پیج اینستاگرامی پیشنهادی