شرکت طراحی سایت در ایران

شرکت طراحی سایت در ایران

شرکت طراحی سایت در ایران ارائه دهنده خدمات طراحی و ساخت انواع وب سایت های شرکتی، فروشگاهی، شخصی، خبری، وب سایت های چند زبانه، وب سایت های واکنشگرا، و طراحی و ساخت سایت های ریسپانسیو (یعنی سایت هایی که در حالت دسکتاپ، موبایل و تبلت حالت نمایش درستی را داشته باشند.)

ضمنا مهم تر از همه این که بهترین شرکت طراحی سایت در ایران خدمات طراحی و ساخت انواع وب سایت ها را بر اساس قواعد ux و ui انجام می دهد.

قواعد ux و ui یا اصطلاحا User experience و User Interface قواعدی هستند که شما به کمک آن ها می توانید صفحات وب سایت خود را کاملا اصولی و مطابق با نیاز و خواست کاربران طراحی و پیاده سازی نمایید.

برای سفارش طراحی و ساخت وب سایت در بهترین شرکت ساخت انواع وب سایت ها در ایران شما می توانید با شماره تلفن های 02166931857 و 09120145021 تماس حاصل فرمایید و مشاوره لازم را در این خصوص از کارشناسان خبره شرکت Digital Marketing دریافت کنید.

بهترین شرکت طراحی سایت در ایران

بهترین شرکت طراحی سایت در ایران

طراحی سایت ارزان و حرفه ای راهکاری است که بهترین شرکت طراحی سایت برای آن دسته از مشتریانی که قصد راه اندازی یک وب سایتی که بتوانند خدمات خود را به صورت آنلاین در آن به مشتریان خود ارائه کنند در نظر گرفته شده است که آنها با صرف هزینه مقرون به صرفه بتوانند به هدف خود برسند.

اما مطمئناً سئوالی که الان در ذهن شما شکل گرفته این است که چگونه می شود با صرف هزینه اندک یک وب سایت پویا و حرفه‌ای را راه‌اندازی کرد.

در پاسخ به این سوال باید گفت که طراحان سایت دیجیتال مارکتینگ atgo برای بالا بردن سرعت کار خود تعداد بسیار زیادی قالب سایت را در موضوعات مختلف با مهارت کد نویسی و یا استفاده از سیستم های مدیریت محتوا طراحی و پیاده سازی کرده اند.

برای مطالعه » چگونه از سایت خود کسب درآمد کنیم

و در زمان طراحی و پیاده سازی این قالب ها جلسات طوفان ذهنی متعددی بین متخصصین مجموعه و صاحبان مشاغلی که صاحب انواع این کسب و کارها بوده‌اند برگزار شده است.

تا با بررسی دقیق و آنالیز نیازهای مشتریان آن دسته از خواسته های مرتبط با هر کدام از کسب و کارها به طور دقیق در قالب های طراحی شده گنجانده شود.

حال این قالب های طراحی شده برای آن دسته از مشتریانی که دارای محدودیت زمانی برای راه اندازی وب سایت خود هستند و می‌خواهند هزینه کمتری را برای راه اندازی و پیاده سازی وب سایت خود صرف کنند در نظر گرفته شده است.

برای مطالعه » شرکت طراحی سایت در شرق تهران

همکاران ما در شرکت Atgo علاوه بر طراحی و پیاده سازی وب سایت شما پکیج آموزش مدیریت وب سایت را نیز به شما ارائه می دهند، تا شما بتوانید خودتان مدیریت کامل وب سایت را بر عهده بگیرید، و دیگر مجبور نباشید که هر ماه یک هزینه مضاعف بابت مدیریت و پشتیبانی وب سایت به شرکت های طراحی سایت پرداخت نمایید.

در این پکیج آموزشی به شما آموزش داده می شود که تمامی صفحات سایت را خودتان ویرایش نموده، عکس ها، فیلم ها، و تمامی فایل های درج شده در صفحات مختلف سایت را بتوانید ویرایش و آپدیت کنید.

نحواه درج محتوای بهینه سازی شده برای موتور های جستجوی گوگل را یاد بگیرید، نحوه دسترسی دادن و تعیین کردن سطح دسترسی برای کاربران مختلف در سایت را یاد بگیرید.

برای مطالعه » بهترین شرکت طراحی وب سایت خبری در تهران

بتوانید سیستم مدیریت محتوا، و تمامی پلاگین ها و برنامه های درج شده در وب سایت را بروزرسانی نمایید.

مدیریت هاست و دامنه، بانک اطلاعاتی، و نحوه تهیه نسخه پشتیبان از وب سایت را یاد بگیرید، و در نهایت بتوانید امنیت وب سایت خود را ارتقا دهید.

در کل با این پک آموزشی شما خودتان تبدیل به یک وبمستر می شوید که بعه راحتی می توانید مدیریت سایت خود را بر عهده بگیرید.

همچنین شما اگر علاقه مند هستید که حرفه طراحی سایت را به عنوان یک متخصص در این حوزه صفر تا صد یاد بگیرید، می توانید با گذراندن آموزش ها و مهارت هایی در حوزه طراحی وب سایت، شروع به آموزش دیدن کنید و خودتان تبدیل به یک طراح وب سایت حرفه ای شوید.

این ویدئو های آموزشی رایگان به شما کمک می کند تا با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا یک وب سایت پویا را برای کسب و کار خود راه اندازی نمایید و مدیریت کنید.

برای مطالعه » بهترین شرکت طراحی سایت شرکت های بازرگانی در تهران

خدمات شرکت طراحی سایت در ایران

خدمات ارائه شده توسط شرکت طراحی سایت در ایران شامل موارد زیر است:

  • طراحی و ساخت سایت شرکتی در بازه ی 15 تا 20 روز به صورت کاملا اختصاصی و حرفه ای.
  • طراحی و ساخت وب سایت های فروشگاهی و فروش اینترنتی مانند دیجیکالا و ایمالز در بازه زمانی 20 تا 30 روز به صورت کاملا اختصاصی و حرفه ای.
  • طراحی و ساخت سایت های شخصی برای ارائه نمونه کار، و اخذ پروژه در بازه 7 تا 14 روز.
  • طراحی و ساخت وب سایت های خبری در بازه 10 تا 13 روز.
  • طراحی و ساخت وب سایت های دو زبانه و چند زبانه در بازه زمانی 25 تا 35 روز.

ضمنا تمامی خدمات ارائه شده توسط بهترین شرکت طراحی سایت در ایران دارای 3 ماه پشتیبانی رایگان به همراه ارائه پکیج آموزش مدیریت جامع وب سایت به مشتریان می باشد.

دسترسی به شرکت طراحی سایت در ایران

برای دسترسی به بهترین شرکت طراحی سایت در ایران می توانید به وب سایت atgo.ir مراجعه نماییدو یا با شماره های 02166931857 و 09120145021 تماس حاصل فرمایید.

طراحی و پیاده سازی انواع وب سایت های فروشگاهی، شرکتی، شخصی و خدماتی با قیمت مناسب و ارزان توسط تیم طراحی سایت دیجیتال مارکتینگ atgo انجام می شود.

شما می توانید با صرف هزینه مناسب و مقرون به صرفه یک وبسایت پویا را برای خود راه اندازی نمایید، و با آموزش هایی که توسط متخصصین atgo به شما ارائه می شود شما می توانید صفحات وب سایت خود را مدیریت کنید و مطالب مد نظر خود را در وب سایت درج نمایید.

پیج اینستاگرامی پیشنهادی