مرکز پلکسر صورت در تهران

مرکز پلکسر صورت در تهران

پلکسر (plexer) یک متد درمانی غیر تهاجمی و بدون نیاز به جراحی است که در این روش با استفاده از تکنولوژی پلاسما پوست شما با تحریک انقباض فوری سفت و کشیده خواهد شد.

از این روش پرطرفدار در کلینیک های تخصصی پوست برای لیفت پلک فوقانی چشم، از بین بردن کیست های بوجود آمده در اطراف چشم، رفع افتادگی پلک ها، از بین بردن کک و مک، آفتاب سوختگی و زگیل پوستی و همچنین برای لیفت صورت و گردن استفاده می شود.

البته متد درمانی پلکسر دارای کاربردهای بسیار زیادی است که در ادامه این مقاله آموزشی قصد داریم که آن را مورد بررسی قرار دهیم.

پس در صورتی که تمایل دارید در مورد این روش درمانی اطلاعات بیشتری را بدست آورید در ادامه با ما همراه باشید.

پلکسر صورت در تهران

پلکسر چیست و چه کاربردی دارد؟

در ابتدای مطلب گفته شد که plexer یک روش درمانی کاملا بی خطر و بدون عوارض است که برای رفع افتادگی پلک ها، لیفت پلک و بخش های مختلف صورت و گردن مورد استفاده قرار می گیرد.

الیته این روش دارای کاربردهای دیگری نیز است که در ادامه سایر کاربردهای آن را به شما معرفی می کنیم.

در ابتدا اولین سئوالی که شاید برای شما مطح باشد این است که plexer از چه فناوری استفاده می کند؟

با استفاده از فناوری پلاسما در این روش پوست شما به شدت تحریک و منقبض خواهد شد، که این امر موجب سفت شدن و همچنین کشیده شدن پوست شما خواهد شد.

که اصطلاحا به این روش لیفت پوست صورت هم گفته می شود.

معمولا جلسات درمانی پلکسر بین 3 تا 6 هفته زمان می برد، که در طول این جلسات دستگاه plexer گازهای موجود در هوا را یونیزه می کند و با ایجاد یک جرقه کوچک الکتریکی مثلا شبیه یک صاعقه درد هر لحظه تکه های کوچکی از پوست را می سوزاند.

البته متد درمانی پلکسر دارای انواع مختلفی است که در ادامه انواع آن را به شما معرفی می کنیم.

انواع پلکسر

روش درمانی plexer را می توان برای لیفت و بالا کشیدن پوست بخش های مختلف صورت و بدن استفاده کرد، و به طور کلی انواع استفاده های مختلف از این متد زیبایی شامل موارد زیر است:

  • پلکسر پلک
  • پلکسر شکم
  • پلکسر بینی
  • پلکسر خال
  • پلکسر کل صورت
  • پلکسر غبغب
  • پلکسر گردن
  • پلکسر استرچ مارک
  • پلکسر اطراف لب
  • پلکسر برای از بین بردن خالکوبی

پلکسر پلک چیست

متاسفانه مشکل افتادگی پلک و یا وجود کیست های بوجود آمده در اطراف چشم یکی از مشکلات عدیده ای است که به مرور زمان موجب کم شدن قدرت بینایی می شود.(نکته » اگر نسبت به آن بی توجه باشید به مرور زمان این مشکل می تواند حتی موجب از دست رفتن بینایی نیز شود.)

در گذشته از روش هایی مانند بلفاروپلاستی برای رفع افتادگی پلک ها استفاده می شد، اما به دلیل مشکلات و عوارضی که جراحی پلک به همراه دارد (مشکلاتی نظیر جای باقی ماندن جای بخیه، درد و خونریزی، کبودی اطراف چشم، دوران نقاهت طولانی، عوارض ناشی از بیهوشی و غیره) امروزه با توجه به پیشرفته علم پزشکی مخصوصا در حوزه زیبایی از روش  پلکسر چشم برای رفع افتادگی پلک ها، برطرف کردن خط و خطوط اطراف چشم مانند خطوط پنجه کلاغی، و مهم تر از همه برطرف کردن سیاهی و گودی زیر چشم استفاده می شود.

پلکسر شکم چیست

پلکسر شکم یک روش بی خطر برای لاغری و چربی سوزی، رفع خطوط ایجاد شده در ناحیه شکم(خطوطی که به دلایل مختلف مانند زایمان، و یا افزایش یا کاهش وزن ناگهانی ممکن است ایجاد شود)، همچنین با استفاده از این روش انواع ترک های پوستی را نیز می توان برطرف کرد.

پلکسر بینی چیست

مشکلات ناشی از افتادگی بینی و انحراف بینی هم از جمله مواردی است که زیبایی افراد را می تواند تحت تاثیر قرار دهد.

همانطور که می دانید عمل جراحی بینی روشی قدیمی برای رفع مشکلات مربوط به بینی است، اما روش جراحی به دلیل مشکلات عدیده ای که در بخش قبل در مورد آن صحبت کردیم مورد پسند افراد نیست.

به همین دلیل از روش های غیر جراحی و بدون درد و خونریزی مانند plexer استفاده می شود.

پلکسر خال چیست

از این روش برای برداشتن انواع خال های پوستی هم استفاده می شود، البته در برخی موارد برای برداشتن برخی از خال های گوشتی که ممکن است فناوری پلاسما جوابگو نباشد می توان از روش های غیر تهاجمی دیگر مانند روش میکرونیدلینگ استفاده کرد.

پلکسر کل صورت

برای لیفت کل صورت و بالا کشیدن پوست صورت هم بهترین و کم هزینه ترین روشی که امروزه در تمامی کلینیک های معتبر پوست استفاده می شود روش plexer است.

پلکسر غبغب

برای رفع غبغب هم از روش plexer می توان استفاده کرد، البته در مواردی شاید تشخیص پزشک به جای استفاده از این روش استفاده از روش های جایگزین مانند مزوتراپی باشد، که روش های دیگر هم بی خطر و بدون نیاز به عمل جراحی هستند.

پلکسر استرچ مارک

ترک های پوستی را اصطلاحا استرچ مارک گویند، ترک های پوستی معمولا به دلیل خشکی پوست و عدم آبرسانی به سطح پوست و کمبود برخی از ویتامین های ضروری مانند ویتامین های گروه B و A ایجاد می شوند.

درواقع زمانی که پوست شما خشک می شود بر روی سطح پوست منافذ باز ایجاد خواهد شد، که این منافذ به مرور زمان ترک های پوستی را برای شما به همراه خواهد داشت.

البته گاهی اوقات هم این ترک ها به دلیل انجام زایمان و یا کاهش یا افزایش ناگهانی وزن اتفاق می افتد.

در هر صورت تکنولوژی پلاسما در متد درمانی plexer می تواند به راحتی این ترک های پوستی را برطرف نماید.

پلکسر اطراف لب

پلکسر اطراف لب به منظور بالا کشیدن لب بالایی و کاهش فاصله لب بالایی با نوک بینی انجام می شود.

پلکسر برای از بین بردن خالکوبی

بسیاری از افراد هستند که بعد از انجام تاتو و خحالکوبی بعد از از انجام این کار پشیمان می شوند، مخصوصا آقایانی که قبل از انجام خدمت سربازی بر روی بخش های مختلف بدن خود تاتو یا خالکوبی را انجام می دهند قبل از رفتن به خدمت سربازی به دلیل دردسر های فراوانی که این موضوع می تواند برای آن ها به همراه داشته باشد به دنبال روشی بی خطر برای پاک کردن تاتو و خالکوبی هستند.

عوارض پلکسر چیست

شاید بتوان گفت تنها عوارضی که این متد درمانی دارد مربوط به پلکسر چشم است که بعد از انجام plexer چشم نقاط تیره رنگی در اطراف ناحیه درمان مشاهده می شود.

لذا تا زمانی که اسکار ناشی از plexer به طور کامل درمان نشده است شما باید از آرایش کردن و مالش دادن نواحی تحت درمان اجتناب نمایید.

البته نواحی تیره رنگ بعد از پلکسر چشم هم پس از مدتی از برطرف خواهد شد، به جز موارد ذکر شده به طور قطع می توان گفت که اگر متد درمانی plexer در یک کلینیک تخصصی پوست و تحت نظر یک پزشک مجرب انجام شود این روش هیچگونه عوارض خطرناک و جبران ناپذیری را برای شما نخواهد داشت.

برای مطالعه » استفاده از قرص ایزوترتینوئین (Isotretinoin) برای جلوگیری از ایجاد جوش و آکنه روی صورت

مزایای متد درمانی پلکسر

با توجه به توضیحاتی که تا به این جا ارائه شد، مزیت های کلی این روش را می توان در موارد زیر در نظر گرفت:

  1. یک روش غیر تهاجمی و بی خطر
  2. قیمت مناسب نسبت به روش های مشابه
  3. بدون نیاز به بیهوشی
  4. نداشتن دوران نقاهت طولانی
  5. سازگار با انواع مختلف پوست
  6. یک روش ایده آل برای پاکسازی پوست صورت
  7. سفت شدن و بالا رفتن انعطاف پذیری پوست
  8. بسته شدن منافذ ایجاد شده بر روی پوست
  9. ماندگاری قابل قبول

مراقبت های لازم پس از متد درمانی پلکسر

پس از استفاده از این متد درمانی بهتر است که یکسری نکات و دستورالعمل های لازم را در نظر بگیرید، تا دوران نقاهت کمتری را داشته باشید و سریعتر نتیجه دلخواه خود را بگیرید، مواردی مثل:

  • تا مدت 72 ساعت از آرایش در ناحیه تحت درمان پرهیز نمایید
  • به همین مدت از شستشو و رسیدن آب و رطوبت به ناحیه تحت درمان جلوگیری کنید
  • ناحیه تحت درمان را در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار ندهید
  • می توانید برای نظافت تمیز کردن پوست خود از صابون های متعادل کنند سطح پوست PH استفاده نمایید
  • از استعمال دخانیات پرهیز کنید
  • از دست زدن، فشار وارد کردن، و مالش دادن ناحیه تحت درمان اجتناب نمایید
  • در صورت مشاهده ورم و کبودی در ناحیه تحت درمان این موضوع را به پزشک اطلاع دهید

مطالعه سایر مقالات زیبایی پوست و مو:

لیفت شقیقه با پلکسر

لیفت ابرو به روش اولتراپی

جزوه آموزش پاکسازی پوست

منبع » سایت nedayesalamat.com

پیج اینستاگرامی پیشنهادی