مرکز فروش گاوصندوق ژاپنی در تهران

مرکز فروش گاوصندوق ژاپنی در تهران

برای خرید گاوصندوق ژاپنی با قیمت مناسب، گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش با شماره تلفن های 09122084335 و 02155625086 تماس حاصل فرمایید، همچنین می توانید برای خرید انواع گاوصندوق نسوز ژاپنی به وب سایت safekaveh.com نمایندگی اصلی گاوصندوق های ژاپنی در ایران مراجعه نمایید.

گاوصندوق ژاپنی چیست

گاوصندوق های موسوم به گاوصندوق های ژاپنی در بازار ایران صندوق های نسوز و ضد سرقت تولید شده توسط شرکت ژاپنی آیکو هستند، ایم محصولات با برند تجاری گاوصندوق AIKO و یا (آیکو، ایکو) به فروش می رسند، از آن جا که اکثر مردم ذهنیت بسیار مثبتی در مورد کیفیت محصولات ژاپنی دارند پس در نتیجه در بین انواع گاوصندوق نیز محصولات شرکت AIKO از آمار فروش نسبتا خوبی برخوردار هستند.

قیمت گاوصندوق ژاپنی

قیمت در نظر گرفته شده برای صندوق های ژاپنی می تواند به فاکتور های متعددی بستگی داشته باشد، نکات حائز اهمیتی مانند متریال به کار رفته در بدنه گاوصندوق، نوع قفل گاوصندوق، بدنه محکم و ضد ضربه، طراحی و رنگبندی محصولات و غیره از جمله مهمترین فاکتورهای تعیین کننده در قیمت صندوق های شرکت ایکو هستند، شما می توانید جهت مشاهده لیست قیمت محصولات شرکت ایکو به صفحه گاوصندوق AIKO مراجعه نمایید و در این صفحه لیست قیمت و مشخصات صندوق های ضد سرقت ایکو را مشاهده کنید.

در ضمن در همین صفحه راه های ارتباطی در نظر گرفته شده است که شما بتوانید با کارشناسان خبره نمایندگی گاوصندوق های ژاپنی در ایران ارتباط برقرار نمایید و سوالات خود را از آن ها بپرسید.

نمایندگی گاوصندوق ژاپنی

وب سایت سیف کاوه به نشانی اینترنتی safekaveh.com تنها مرکز اصلی فروش گاوصندوق های ژاپنی در ایران است، فروشگاه سیف کاوه به عنوان نمایندگی معتبر گاوصندوق های ژاپنی در ایران تمامی محصولات شرکت AIKO را با قیمت مناسب و گارانتی معتبر در بازار ایران عرضه می کند، ضمنا مشتریان محترم امکان خرید اقساطی از فروشگاه گاوصندوق سیف کاوه را نیز دارند، همچنین لازم به ذکر است که گاوصندوق های ژاپنی شرکت AIKO را در بازار های جهانی با نام سیف باکس

وب سایت سیف کاوه به نشانی اینترنتی safekaveh.com تنها مرکز اصلی فروش گاوصندوق های ژاپنی در ایران است، فروشگاه سیف کاوه به عنوان نمایندگی معتبر گاوصندوق های ژاپنی در ایران تمامی محصولات شرکت AIKO را با قیمت مناسب و گارانتی معتبر در بازار ایران عرضه می کند، ضمنا مشتریان محترم امکان خرید اقساطی آن هم با اقساط بلند مدت و چند ماهه را از فروشگاه گاوصندوق سیف کاوه را نیز دارند، همچنین لازم به ذکر است که گاوصندوق های ژاپنی شرکت AIKO را در بازار های جهانی با نام سیف باکس AIKO نیز می شناسند.

خرید گاوصندوق ژاپنی

در صورتی که شما قصد خرید صندوق های ژاپنی را از نمایندگی گاوصندوق آیکو در تهران دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت Safe kaveh با کارشناسان برقرار نمایید.

و با توجه به مکانی که قصد استفاده از محصول مورد نظر را دارید و مشاوره ای که از کارشناسان فروشگاه طباطبایی دریافت می کنید یک صندوق ایمن و ضد سرقت با ابعاد و وزن مناسب برای محل مورد نظر شما تولید و ساخته شود.

همچنین می توانید از طریق مراجعه به وب سایت safekaveh.com به صورت مستقیم با کارشناسان فروشگاه طباطبایی ارتباط برقرار نمایید.

ویژگی های گاوصندوق ژاپنی

با توجه به توضیحاتی که تا به اینجا ارائه شد گاوصندوق های ژاپنی باید دارای ایمنی بسیار بالایی باشند و اگر بخواهیم مشخصات اصلی صندوق های ژاپنی را بیان کنیم، می توان موارد زیر را برای یک safebox ایمن و ضد سرقت در نظر گرفت:

  • دارای قفل دیجیتال
  • ورقه های فولادی نسوز
  • دارای قابلیت قفل اثر انگشتی
  • دارای وزن سنگین
  • دارای استاندارد UL
  • دارای مقاومت بالا در برابر حرارت
  • دارای بدنه محکم از جنس فولاد و ضد ضربه
  • همچنین بهتر است که در ساخت صندوق های ایمن و ژاپنی از چرخ استفاده نشود چرا که صندوق هایی که چرخ دار هستند به راحتی می‌توان آنها را حمل و جابجا کرد، حالا هرچقدر هم که وزن آن ها سنگین باشد.

توجه» افرادی هم که در زمان خرید گاوصندوق های ژاپنی بحث امنیت محصول بسیار برایشان حائز اهمیت است، در بین مدل های مختلف گاوصندوق ژاپنی بهتر است که گاوصندوق های دارای قفل اثر انگشتی را انتخاب نمایند، چراکه این محصولات دارای بالاترین گرید امنیتی هستند، با مراجعه به صفحه قیمت گاوصندوق اثر انگشتی شما می توانید لیست قیمت صندوق های اثر انگشتی ژاپنی را مشاهده نمایید.

گاوصندوق ژاپنی مدل خانگی

صندوق های ژاپنی تولید شده توسط شرکت آیکو هم به عنوان گاوصندوق های خانگی مورد استفاده قرار می گیرند وهم به عنوان گاوصندوق های اداری و سازمانی، اما بیشتر این محصولات را به عنوان یک گاوصندوق خانگی در بازار خریداری می کنند، دلیل اصلی این موضوع هم امنیت بالای صندوق های ژاپنی به دلیل استفاده از قفل های ضد سرقت فوق پیشرفته است، اگر شما هم تمایل به خرید گاوصندوق های مدل خانگی شرکت آیکو با قیمت مناسب و گارانتی معتبر را دارید می توانید به صفحه قیمت گاوصندوق خانگی مراجعه نمایید.

گاوصندوق ژاپنی هتلی

پس از مصارف خانگی بیشترین استفاده از گاوصندوق های ژاپنی در هتل ها می باشد، به دلیل وزن سبک، طراحی منحصر به فرد، قفل ضد سرقت و همچنین بدنه ای نسوز و ایمن در اکثر هتل های معتبر و بین المللی از گاوصندوق های شرکت ایکو استفاده می شود، برای مشاهده این نوع محصولات هم شما می توانید به صفحه قیمت گاوصندوق هتلی مراجعه نمایید.

مرکز فروش گاوصندوق ژاپنی در تهران کجاست

فروشگاه سیف کاوه معتبر ترین مرکز فروش انواع صندوق ژاپنی در تهران می باشد، که تمامی برند های ایرانی و خارجی صندوق های ژاپنی و هوشمند را با ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش به مشتریان خود ارائه می دهد.

سایت گاوصندوق ژاپنی

وب سایت safekaveh.com تنها سایت معتبر فروش آنلاین صندوق ژاپنی می باشد، که شما می توانید از طریق این وب سایت و با دسترسی از طریق راه های ارتباطی موجود در آن اقدام به خرید نمایید.

مطالعه سایر مقالات مرتبط:

گاوصندوق سوئیسی

گاوصندوق حرفه ای

گاوصندوق چشمی

گاوصندوق توکار

گاوصندوق تکنو صنعت

گاوصندوق حیدری

گاوصندوق ضد حریق

خدمات فروشگاه نمایندگی گاوصندوق ژاپنی در ایران

تنها نمایندگی معتبر گاوصندوق های ژاپنی در ایران در کنار فروش صندوق های باکیفیت و ضد سرقت،خدماتی همچون نصب گاوصندوق در محل به صورت رایگان، تعمیرات تخصصی تمامی بخش های گاوصندوق در صورت بروز هرگونه مشکل و خرابی، حمل و جابه جایی گاوصندوق تا درب منزل و یا آدرس محل کار مشتری، و ارائه دو سال گارانتی و ضمانت نامه معتبر و 5 سال خدمات پس از فروش از جمله خدماتی است که توسط نمایندگی شرکت گاوصندوق ژاپنی ایکو در ایران به مشتریان ارائه می شود.

سخن پایانی:

در زمان خرید گاوصندوق های ژاپنی به چه نکاتی باید دقت کرد؟
  • ایمنی: گاوصندوق باید دارای سطح بالایی از ایمنی باشد تا برابر حملات فیزیکی و نیز حریق، آب‌بندی و سرقت مقاومت نشان دهد. بهتر است که دارای استانداردهای بین‌المللی ایمنی مانند UL (Underwriters Laboratories) باشد.
  • مقاومت در برابر دزدی: گاوصندوق باید دارای قفل‌ها و سیستم‌های قوی برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز باشد. قفل‌های الکترونیکی، قفل‌های بیولوژیکی (به ویژه اسکن اثر انگشت) و قفل‌های کلیدی از جمله راه‌هایی هستند که می‌توانند استفاده شوند.
  • مقاومت در برابر حرارت: گاوصندوق باید در برابر حرارت و آتش مقاومت کافی داشته باشد تا محتویات آن در مواقع آتش‌سوزی حفاظت شود. برخی از گاوصندوق‌ها دارای مقاومت در برابر حرارت تا یک ساعت یا بیشتر نیز هستند.
  • مقاومت در برابر آب: گاوصندوق باید مقاومت کافی در برابر آب داشته باشد تا در مواجهه با آب‌ بندی‌ها یا سیلی که ممکن است رخ دهد، محتویات آن ایمن باقی بماند.
  • اندازه و ظرفیت: گاوصندوق باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا توانایی جای دادن محتویات مورد نظر را داشته باشد.
  • مقاومت در برابر ضربه: گاوصندوق باید مقاومت کافی در برابر ضربه و سایر خسارات فیزیکی داشته باشد تا محتویات آن در مواقع ناگهانی ایمن باقی بمانند.
  • سهولت استفاده: گاوصندوق باید دارای سیستم‌ها و ویژگی‌هایی باشد که استفاده از آن را برای کاربران آسان کند، به عنوان مثال، قفل‌های الکترونیکی با رابط کاربری ساده.

منبع» beyram-kabir.ir

پیج اینستاگرامی پیشنهادی