عوارض لیفت لب

عوارض لیفت لب

لیفت لب چیست و انجام عمل زیبایی لیفت لب چه تاثیری بر روی زیبایی صورت دارد، در این مقاله آموزشی قصد داریم که فرایند انجام لیفت لب در کلینیک تخصصی ندایی سلامت را به شما توضیح دهیم.

لیفت لب یکی از عمل های زیبایی بسیار پرطرفدار می باشد که می تواند باعث کاهش فاصله لب بالا با بینی شود و همچنین آن دسته از زیباجویانی که علاقه مند هستند تا لب بالایی آن ها حالت برجسته و حجیم تر داشته باشد می توانند با عمل زیبایی لیفت لب فرم جذاب و زیبایی را به لب بالایی خود اضافه کنند.

در ادامه مقاله آموزشی لیفت لب چیست با ما همراه باشید تا این عمل زیبایی پرطرفدار را از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار دهیم.

قیمت لیفت لب

اولین سوالی که کاربران وبسایت مطب زیبایی ندای سلامت در مورد عمل زیبایی لیفت لب میپرسند در مورد هزینه انجام لیفت لب در این کلینیک زیبایی پوست و مو می باشد.

در مورد هزینه در نظر گرفته شده برای لیفت لب باید گفت که لیفت لب دارای روش های مختلفی است مانند استفاده از فیلر، بوتاکس و غیره.

در ادامه این مطلب به بررسی هر یک از این روش ها می پردازیم.

هر یک از این روش ها می تواند هزینه های متفاوتی را برای شما به همراه داشته باشد، پزشک متخصص پوست پس از انجام معاینه بر روی لب بالایی شما تصمیم می‌گیرد که از کدام روش ها برای انجام لیفت لب استفاده نماید.

به همین دلیل در بخش زیر ما یک لینک ارتباطی برای شما قرار داده ایم که از طریق آن می توانید با کارشناسان کلینیک ندای سلامت ارتباط برقرار نمایید، که ضمن تعیین وقت ویزیت به صورت آنلاین و ارائه مشاوره به شما هزینه انجام لیفت لب را با توجه به روش اتخاذ شده به شما ارائه دهند.

لیفت لب

در ابتدا گفته شد که لیفت لب یکی از روش‌های زیبایی صورت می باشد که می تواند باعث برجسته شدن لب بالایی، کم شدن فاصله لب بالایی از بینی شود، همچنین این متد زیبایی می تواند افتادگی لبها را نیز برطرف نماید.

لیفت لب را می توان با استفاده از روش های بدون جراحی و یا با جراحی انجام داد.

البته از آنجا که استفاده از روش‌های جراحی عوارض خاص خود را دارد، عوارضی نظیر بیهوشی، خونریزی، باقی ماندن جای بخیه، احساس درد قبل و بعد از عمل جراحی لب، و غیره امروزه بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که از روشهای بدون جراحی برای لیفت لب و زیبا سازی فرم لب های خود استفاده نمایند.

به همین دلیل همکاران ما در کلینیک تخصصی پوست ندای سلامت هم با توجه به استقبال مراجعه کنندگان از روشهای بدون جراحی انجام عمل لیفت لب را بدون جراحی برای زیباجویان عزیز انجام می دهند.

در ادامه این مطلب روش های متداولی که برای انجام لیفت لب در کلینیک ندای سلامت تهران ارائه می‌شود را به شما معرفی می‌کنیم تا با این فرایند بیشتر آشنا شوید.

برای مطالعه » آشنایی با انواع ماسک صورت برای برطرف کردن انواع آکنه و مشکلات پوستی

لیفت لب بدون جراحی

لیفت لب بدون جراحی با استفاده از روش‌های زیر انجام می شود:

  • لیفت لب با نخ
  • لیفت لب با بوتاکس
  • لیفت لب با تزریق کردن فیلر
  • لیفت لب با تزریق کردن چربی

لیفت لب با نخ

روش لیفت با نخ یک روش بدون درد و غیر تهاجمی بوده به دلیل اینکه در این روش با استفاده از مواد بی حسی موضعی لب بالایی و لب پایینی شما به صورت کامل بی حس می شود.

در این روش با استفاده از از سوزن های بسیار ظریفی نخ ها وارد بافت لب شما می شوند تا بتوانند فرم ایده آل و جذاب را برای فرم لب های شما به وجود آورند.

ضمنا به دلیل ورود و خروج سوزن ها بر روی نواحی مختلف لب شما جای این سوزن ها تا چند روز بر روی لب های شما باقی می ماند.

اما به مرور زمان برطرف خواهد شد و اثرات لیفت لب با نخ می تواند با توجه به نوع نخ استفاده شده بین ۱ تا ۲ سال باشد.

از آنجایی که این روش هم مانند روش های جراحی نیاز به دوران نقاهت و استراحت دارد زیاد مورد توجه مراجعه کنندگان و زیبا جویانی که قصد دارند با لیفت لب فرم زیبا و جذابی را برای لب های خود به وجود آورند نیست.

در ادامه روش‌های دیگری را به شما معرفی می‌کنیم که هم اثربخشی بالاتری دارند و هم اینکه نیاز به مراقبت آن چنانی ندارند.

برای مطالعه » برسی علت لک صورت و روش های درمان انواع لکه های صورت

لیفت لب با بوتاکس

لیفت لب با بوتاکس یکی از روش های بسیار پرطرفدار در بین افرادی که قصد انجام عمل زیبایی لیفت لب را دارند می باشد.

این روش یک روش کاملا غیر تهاجمی است و با استفاده از تزریق بوتاکس ماده‌ای به نام سم بوتولینوم وارد زیر پوست شما می شود و عضلات موجود در ناحیه لب را به صورت کامل فلج خواهد کرد.

و مجددا با بازسازی این عضلات فرم دلخواه را برای لبهای شما به وجود می‌آورد.

ضمنا عمل زیبایی بوتاکس لب کاملا مورد تایید FDA یا همان سازمان غذا و داروی آمریکا می باشد.

به شرط آنکه شما این متد زیبایی را در یک کلینیک تخصصی پوست و تحت نظر یک پزشک متخصص انجام دهید، و از یک مارک بوتاکس معتبر و شناخته شده نظیر برند بوتاکس دیسپورت که یک برند خارجی و با کیفیت می باشد استفاده نماید.

و یا در صورت در دسترس نبودن برندهای خارجی به دلیل مشکلاتی نظیر تحریم از برندهای با کیفیت ایرانی نظیر بوتاکس مسپورت استفاده شود.

عمل زیبایی لیفت لب با بوتاکس بین ۱۵ تا ۲۵ دقیقه طول خواهد کشید و پس از آن شما می توانید به منزل مراجعه کنید.

فقط باید سعی کنید که به ناحیه تزریق دست نزنید و بر روی آن فشار وارد نکنید.

پس از گذشت چند روز و زمانی که ماده بوتاکس جذب بافتهای سلولی می شود، شما می توانید نتایج حاصل از لیفت لب با استفاده از روش بوتاکس را مشاهده نمایید.

لیفت لب با ژل

عمل زیبایی لیفت لب با استفاده از تزریق ژل یا همان تزریق کردن فیلر یکی دیگر از روش های لیفت لب بدون جراحی می باشد.

در این روش نیز مانند روش قبلی با استفاده از سوزن های بسیار ریز یک برند معتبر فیلر مانند برند هیالورونیک اسید به ناحیه لب بالایی شما تزریق می شود.

پس از تزریق شما کمی التهاب و قرمزی را در ناحیه تزریق مشاهده می کنید که این امری کاملا طبیعی است و پس از چند ساعت برطرف خواهد شد.

توجه : به یاد داشته باشید که کلینیک های معتبر تخصصی پوست در تهران به غیر از فیلر HA ممکن است از دیگر برندهای معتبری که در بازار وجود دارد نظیر برند رووفیل و یا برند باکیفیت پروفایلو نیز برای انجام لیفت لب استفاده نمایند.

انجام عمل زیبایی لیفت لب با استفاده از ژل هم در مدت زمان کوتاهی انجام می‌شود و شما بلافاصله بعد از تزریق می توانید به منزل مراجعه نمایید و همانند روش قبلی سعی کنید که به ناحیه تزریق دست نزنید و بر روی آن فشار وارد نکنید.

این متد زیبایی با توجه به برند فیلری که به ناحیه لب بالای شما تزریق شده است می‌تواند بین هشت ماه تا ۱۶ ما برای شما ماندگاری داشته باشد.

پس از این مدت زمان شما می توانید مجددا با انجام عمل زیبایی تزریق ژل لب فرم دلخواه لبهای خود را بازیابی نمایید.

لیفت لب با تزریق کردن چربی

یکی دیگر از روش های متداول برای انجام عمل لیفت لب استفاده از روش تزریق چربی به لب می باشد.

این روش از چربی های انباشته شده در ناحیه شکم و پهلوی شما با استفاده از عمل ساکشن استخراج می شود که به این عمل اصطلاحا عمل لیپوماتیک هم گفته می شود.

پس از آن چربی های استخراج شده به ناحیه لب بالایی شما با استفاده از سرنگ های دارای کانول تزریق خواهد شد.

عمل تزریق چربی می تواند علاوه بر اینکه باعث زیبایی و جذابیت فرم لب های شما شود، به نوعی باعث لاغری و تناسب اندام شما نیز شود، چرا که در این روش چربی های اضافی در ناحیه شکم و پهلوی شما استخراج می شود، در واقع شما با یک تیر دو نشان را زده اید.

لیفت لب با جراحی

در بخش های قبلی شما با روش های متداول لیفت لب با استفاده از روش های بدون نیاز به جراحی و بیهوشی آشنا شدید.

اما همانطور که می دانید انجام عمل زیبایی لیفت لب با استفاده از جراحی نیز امکان پذیر می باشد.

در این روش پزشک متخصص با توجه به خواست بیمار بخش‌های مختلف لب را برش ایجاد می کند، لب ها را به سمت بالا می کشد، این روش بیشتر برای بالا کشیدن لب ها مورد استفاده قرار می گیرد.

می توان گفت مهمترین مزیت استفاده از لیفت لب با جراحی این است که این روش، یک روش دائمی و طولانی مدت است و شما دائما نیاز ندارید که برای ایجاد فرم زیبا و دلخواه برای لب های خود به کلینیک زیبایی مراجعه نمایید.

اما مهمترین عوارض استفاده از این روش این است که در صورتی که شما از نتیجه عمل راضی نباشید بازگرداندن فرم لب ها به حالت اولیه کار بسیار دشواری می باشد.

پیشنهاد می کنیم که برای عمل زیبایی لیفت لب حتما از روشهای بدون جراحی استفاده نمایید، چرا که روش هایی مانند لیفت لب با بوتاکس و یا لیفت لب با ژل در صورتی که شما از نتیجه آن راضی نباشید نهایتا می توانید فیلر تزریق شده به ناحیه لب خود را به راحتی تخلیه نمایید.

ضمنا توجود داشته باشید که عمل لیفت لب با جراحی خود دارای روش های مختلفی است که در ادامه آن ها را به شما معرفی می کنیم.

  • لیفت مستقیم یا گال وینگ
  • لیفت شاخ گاوی
  • لیفت ایتالیایی
  • لیفت گوشه
  • لیفت سانترال

لیفت مستقیم:

در این روش برش جراحی در ناحیه صورتی لب ایجاد می شود.

سپس پزشک متخصص پوست بخشی از پوست ناحیه صورتی لب را برداشته و آن را به سمت بالا می کشد و پس از آن شما مشاهده می کنید که لب بالایی شما کمی بلند تر شده و حالت ضخیم تر و پیدا می کند.

برای مطالعه » چگونه صورتی چاق داشته باشیم

لیفت شاخ گاوی:

در این روش از لیفت لب برش جراحی در ناحیه زیر بینی انجام می شود و هدف از استفاده از این روش این است که فاصله لب بالایی با بینی کمتر شود.

بسیاری از افرادی که به دنبال عمل زیبایی لیفت لب هستند هدف آنها این است که فاصله لب بالایی و بینی آنها کمتر شود که در این صورت استفاده از روش لیفت شاخ گاوی می تواند برای آنها مناسب باشد.

در ضمن یکی از مزیت های بسیار مهم عمل زیبایی لیفت لب با روش لیفت شاخ گاوی این است که به جای زخم و بخیه های ناشی از آن کمتر از روش‌های قبلی است.

برای مطالعه » ماساژ با روغن زیتون برای لاغری

لیفت ایتالیایی:

این روش یکی از روش های بسیار قدیمی لیفت لب می باشد و از مهمترین مزیت های آن این بود که جای زخم و بخیه خیلی کم بر روی صورت شما باقی می ماند.

روش لیفت ایتالیایی برش جراحی در ناحیه زیر سوراخ های بینی زده می شود و پوست لب از طریق این برش ها به سمت بالا کشیده می شود.

استفاده از روش لیفت لب با استفاده از فرم ایتالیایی امروزه در کلینیک های مختلف پوست کمتر مورد استفاده قرار می گیرد.

برای مطالعه » بهترین روغن برای پوست صورت

لیفت گوشه:

اگر هدف شما از انجام عمل زیبایی لیفت لب این است که شما دچار مشکل افتادگی لب هستید و می خواهید با انجام عمل لیفت لب این افتادگی برطرف شود، استفاده از روش لیفت گوشه می تواند مناسب باشد.

لیفت گوش روشی است که همانطور که از نام آن مشخص است ناحیه برش جراحی در بخش گوشه های لب زده می شود، و گوشه های لب به سمت بالا کشیده می‌شود.

که این مورد می تواند باعث برطرف شدن مشکل افتادگی لب شود.

برای مطالعه » علت جوش روی چانه

لیفت سانترال:

لیفت سانترال که اصطلاحا به آن لیفت لب با جراحی سانترال یا اصطلاحا لیفت سانترال لب هم گفته می‌شود، یکی از پرطرفدارترین روش ها در بین روش های جراحی لب می باشد.

در صورتی که شما برای زیباتر کردن و جذاب شدن فرم لب های خود به کلینیک تخصصی مراجعه نمایید و تشخیص پزشک استفاده از روش‌های جراحی برای این مورد باشد، قطعا اولین گزینه ای که به شما پیشنهاد خواهد شد استفاده از روش لیفت سانترال لب است.

در این روش برش های لازم در ناحیه زیر بینی ایجاد می شود و با برداشتن بخشی از پوست این قسمت مرکز لب به سمت بالا کشیده می شود، در نهایت یک فرم زیبا و جذاب برای لب های شما به وجود می آید.

برای مطالعه » آشنایی با روش تزریق ژل به بینی در کلینیک زیبایی ندای سلامت

مزایای لیفت لب

مهمترین مزیت لیفت لب کاهش فاصله لب بالایی با بینی، ایجاد حالت برجسته و حجیم برای لب بالایی، و در نهایت ایجاد یک فرم زیبا و جذاب برای لب های شما می باشد، و استفاده از روش لیفت لب می تواند مشکلاتی نظیر افتادگی لب را نیز برطرف نماید.

در صورتی که شما از روش‌های غیر جراحی برای لیفت لب استفاده نمایید، دیگر نیازی به بیهوشی و یا بستری شدن، و سپری کردن دوران نقاهت طولانی مدت هم ندارید و این روش به صورت سرپایی و بدون عوارض برای شما انجام خواهد شد.

شاید از نظر روانشناسی هم یکی دیگر از مزایای بسیار مهم لیفت لب را افزایش اعتماد به نفس افرادی که از این متد زیبایی استفاده می کنند دانست.

توجه » به غیر از عمل زیبایی لیفت لب، فرآیند لیفت و زیباسازی برای دیگر بخش های صورت هم انجام می شود، به عنوان مثال با لیفت ابرو، شما می توانید دم ابروهای خود را بالا ببرید و یک فرم زیبا برای ابروهای خود ایجاد کنید، و یا با انجام لیفت شقیقه این بخش از صورت را بالا کشیده و صورت خود را زاویه دار نمایید.

عوارض لیفت لب

در صورتی که شما از روشهای بدون جراحی و کم خطر برای لیفت لب استفاده نمایید به طور قطع می توان گفت که استفاده از این روش زیبایی هیچگونه عوارضی را برای شما به همراه ندارد.

البته به یاد داشته باشید که استفاده از روش های بدون جراحی هم باید حتما در یک کلینیک تخصصی و معتبر پزشکی و تحت نظر یک پزشک متخصص و کاربلد انجام شود.

مثلا در زمان استفاده از روش لیفت لب با ژل اگر از یک برند غیر معتبر و یا فاسد استفاده شود این مورد می تواند به زیبایی و سلامت پوست شما ضربه بزند.

اما در صورتی که از روش های جراحی برای لیفت لب استفاده نمایید طبیعتا عوارضی نظیر خونریزی، درد و سوزش در ناحیه لبها، تورم و کبودی در ناحیه لبها، باقی ماندن جای بخیه و زخم به مدت طولانی روی لب ها، از جمله عوارض اجتناب ناپذیری هستند که شما باید آنها را تحمل کنید.

پیشنهاد ویژه » استفاده از خدمات مزوتراپی مو در کلینیک ندای سلامت تهران

فیلم عمل لیفت لب

شما می توانید با مراجعه به کانال آپارات کلینیک تخصصی ندای سلامت تهران، فیلم عمل لیفت لب را که با استفاده از روش‌های غیر جراحی مانند بوتاکس، تزریق کردن فیلر به ناحیه لب ها انجام شده است را مشاهده نمایید.

البته در این کانال علاوه بر قرار دادن نمونه کارهای مربوط به لیفت لب و زیبایی لب، سایر خدمات تخصصی کلینیک ندای سلامت نظیر خدمات میکرونیدلینگ برای برطرف کردن ضایعه های پوستی، ارائه خدمات فیشیال صورت برای پاکسازی و زیباسازی پوست صورت و غیره نیز در این بخش قرار داده شده است.

سوالات متداول در مورد لیفت لب؟

هزینه لیفت لب؟

برای استعلام هزینه لیفت لب شما می توانید با شماره های ۰۲۱۸۸۵۰۳۸۹۳ و ۰۹۱۲۸۸۸۱۶۴۶ تماس بگیرید.

دکتر خوب برای لیفت لب در تهران؟

خانم دکتر ندا بابازاده فوق تخصص پوست و مدیریت کلینیک زیبایی ندای سلامت تهران، خدمات لیفت لب و سانترال لب را به شما زیباجویان عزیز ارائه می دهد.

بهترین روش لیفت لب چیست؟

قطعا استفاده از روش های بدون جراحی نظیر لیفت لب با ژل، و با بوتاکس برای این موضوع توصیه می شود.

بافت لب از چیست؟

بافت لب شامل عضلات، اعصاب و عروق فراوان است.

جالب است بدانید که بافت لب یکی از پر عروق ترین بافت های صورت به حساب می آید.

در ساختار بافت لب تعدادی از لوله و تاندون و همچنین یک شبکه گسترده از عروق وجود دارد و به همین دلیل است که در مقاله آموزشی لیفت لب چیست اکیدا توصیه می شد که این متد زیبایی حتما در یک کلینیک تخصصی پوست و تحت نظریه پزشک متخصص انجام شود.

لیفت لب پایین؟

عمل لیفت لب بیشتر برای لب بالای انجام می شود، همانطور که در مقاله آموزشی اشاره شد هدف از آن هم کاهش فاصله لب بالایی با بینی و ایجاد فرم زیبا و جذاب برای لب بالایی می باشد.

در صورتی که شما علاقه مند باشید که یک فرم زیبا و جذاب را برای لب پایینی خود نیز به وجود آورید می توانید از پزشک درخواست نمایید تا عمل لیفت لب را برای لب پایینی شما نیز انجام دهد.

برای مطالعه » زیباسازی واژن بدون جراحی

لیفت لب نی نی سایت؟

کلینیک ندای سلامت به عنوان معتبرترین مرکز انجام لیفت لب در تهران، این روش زیبایی بسیار پرطرفدار را با استفاده از به کارگیری بهترین متخصصین پوست در این مجموعه انجام می دهد.

در این مجموعه عمل لیفت لب با استفاده از روش‌های غیر جراحی که در مورد آن صحبت شد انجام می شود.

در صورت درخواست مراجعه کننده می توان از روشهای جراحی نظیر سانترال لب نیز برای این موضوع استفاده کرد.

در این مجموعه به غیر از خدمات لیفت لب، خدمات دیگری نیز برای زیبایی و جوانسازی صورت انجام می شود.

یکی از خدمات بسیار پرطرفدار این مجموعه برای زیبایی و جوانسازی پوست صورت استفاده از روش هایفوتراپی صورت است، یک روش کاملا غیر تهاجمی است که با استفاده از امواج هایفو عملیات کلاژن سازی به خوبی در سطح پوست صورت شما انجام می شود.

و شما می توانید به راحتی با استفاده از این متد زیبایی صورتی جوان و زیبا، بدون هیچ گونه چین و چروک و خطوط اضافی را داشته باشید.

و یا روش پرطرفدار کانتورینگ صورت که برای زاویه سازی فرم صورت انجام می شود.

منبع »

nedayesalamat.com/لیفت-لب-چیست/

پیج اینستاگرامی پیشنهادی