چه کسانی می‌توانند جراحی زاویه دار کردن فک را انجام دهند

چه کسانی می‌توانند جراحی زاویه دار کردن فک را انجام دهند

به بهترین مرکز زاویه دار کردن فک و صورت بدون جراحی در تهران خوش آمدید.

هم اکنون که در حال خواندن این مقاله هستید، مطمئن هستیم که برای تغییر زاویه فک و صورت نگران عوارض جراحی می باشید نگران نباشید، برای تغییر فرم فک و صورت همیشه نیاز به جراحی نیست.

ما در مطب زیبایی ندای سلامت تهران با ارائه مشاوره رایگان پزشکی و با استفاده از روش ها مورد تایید کار زاویه دار کردن فک و صورت شما را بدون جراحی انجام خواهیم داد. برای کسب اطلاعات بیشتر همین حالا تماس بگیرید.

02188503893 – 02188509414 – 09128881646  – 02188503986

زاویه دار کردن فک و صورت

زاویه دار کردن فک و صورت به پروسه ای گفته می شود که در آن متخصص زیبایی پوست با تزریق کردن چند سی سی ژل یا چربی به بخش هایی از فک، یک زاویه مناسب را برای آن در نظر می گیرد، که به این عمل اصطلاحا زاویه دار کردن فک و صورت گفته می شود.

زاویه دار کردن فک و صورت باعث زیبایی دوچندان صورت شما خواهد شد، همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، تاثیرات زاویه دار کردن فک و صورت را در چهره یکی از زیباجویان عزیز که به کلینیک تخصصی ندای سلامت مراجعه کرده است را مشاهده می کنید.

برای مطالعه » کانتورینگ صورت

قیمت زاویه سازی صورت

هزینه زاویه سازی صورت در کلینیک زیبایی ندای سلامت پس از بررسی انجام شده بر روی ناحیه مورد نظر و این که چند سی سی تزریق برای انجام زاویه سازی صورت نیاز است توسط پزشک متخصص پوست تعیین می شود.

شما می توانید جهت استعلام قیمت زاویه دار کردن صورت و فک در کلینیک ندای سلامت از طریق لینک زیر به بخش مشاوره این مجموعه متصل شوید، تا همکاران ما یک وقت مشاوره برای شما رزرو نمایند، و هزینه زاویه سازی صورت و فک را به شما اعلام کنند.

هزینه زاویه سازی فک

برای استعلام هزینه زاویه سازی فک هم شما می توانید از طریق لینک زیر با تیم مشاوره کلینیک ندای سلامت ارتباط بگیرید و قیمت نهایی عمل زاویه سازی فک را استعلام کنید.

پیشنهاد ویژه » کاشت گونه در بهترین کلینیک زیبایی تهران با قیمت مناسب

قیمت عمل زاویه فک مردان

قیمت عمل زاویه سازی فک مردان، هم با توجه به میزا تزریق به ناحیه فک و صورت مردان محاسبه می شود.

در جلسه مشاوره ای که شما با پزشک متخصص پوست دارید، پس از انجام بررسی های لازم، مواردی مثل قیمت، تعداد جلسات مورد نیاز برای زاویه سازی فک و صورت، و غیره به شما گفته خواهد شد.

پیشنهاد ویژه » انجام هایفوتراپی در بهترین کلینیک زیبایی تهران با استفاده از بهترین دستگاه هایفو

عکس زاویه سازی فک دخترانه

در بخش زیر تصویر مربوط به زاویه سازی فک یکی از مراجعه کنندگان به کلینیک تخصصی ندای سلامت را می توانید مشاهده نمایید.

زاویه دار کردن فک چه مزایایی دارد

تا به اینجا در مورد زیبایی صورت با انجام عمل زاویه سازی صورت و فک صحبت شد، اما جالب است بدانید که عمل زاویه سازی فک و صورت علاوه بر به ارمغان آوردن زیبایی برای صورت و چهره شما می توانید با برطرف شدن مشکلاتی نظیر:

  • مشکلات گفتاری و قرار گرفتن لب ها برروی هم
  • مواردی نظیر گاز گرفتن و جویدن نادرست
  • مشکلات رایجی مثل قرار گرفتن دندان ها برروی هم
  • مشکلاتی نظیر مفصل گیجگاهی و فکی و درد های ناشی از آن

موارد ذکر شده هم از جمله فواید زاویه سازی صورت و فک است که می تواند با انجام زاویه سازی فک و صورت برطرف شود.

برای مطالعه » میکروبلیدینگ چیست

روش‌های غیر جراحی برای زاویه دار کردن فک

همانطور که می دانید بسیاری از افراد از شنیدن نام جراحی واهمه دارند، به همین دلیل در این بخش ما قصد داریم که چند نمونه از روش های غیر جراحی را به شما معرفی نماییم، تا دیگر نگرانی بابت عوارض و دردهای ناشی از جراحی را نداشته باشید.

در بخش زیر رایج ترین روش هایی که بدون نیاز به جراحی به شما در انجام زاویه سازی فک و صورت کمک می کند عبارتند از:

زاویه دار کردن فک چه خطرات و عوارضی دارد

در صورتی که شما برای انجام زاویه سازی فک و صورت به یک کلینیک زیبایی معتبر مراجعه نمایید، و این کار را تحت نظر یک پزشک متخصص انجام دهید، ما این تضمین را به شما می دهیم که انجام زاویه سازی فک و صورت هیچگونه عوارضی برای شما ندارد.

البته به شرط آن که شما در جلسه مشاوره تمامی نکاتی را که پزشک مربوطه به شما می گوید را رعیت نمایید (تمامی نکاتی که قبل و بعد از انجام زاویه سازی صورت باید انجام دهید).

و همچنین در صورتی که داروهای خاصی مصرف می کنید، و یا دچار حساسیت های خاص پوستی هستید حتما این موارد را در جلسه مشاوره به پزشک خود بگویید.

برای مطالعه » میکرودرم ابریژن

چه کسانی می‌توانند جراحی زاویه دار کردن فک را انجام دهند

عمل زاویه دار کردن فک و صورت چه با استفاده از جراحی، چه با استفاده از روش های دیگر(بدون نیاز به جراحی) برای تمامی افرادی که به دنبال زیبایی چهره خود هستند می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

همچنین افرادی که دارای مشکلاتی نظیر مشکلات گفتاری و قرار گرفتن لب ها برروی هم، مشکلات رایجی مثل قرار گرفتن دندان ها برروی هم و غیره هستند می توانند زوایه سازی فک و صورت را انجام دهند.

برای مطالعه » مراقبت های بعد از مزونیدلینگ و میکرونیدلینگ

زاویه سازی فک مردان

زاویه سازی فک، برای خانم ها و آقایان در مطب زیبایی ندای سلامت به عنوان معتبرترین کلینیک تخصصی زیبایی در تهران انجام می شود.

همانطور که می دانید به تازگی انجام عمل زاویه سازی فک بین بسیاری از خانم ها و حتی بسیاری از آقایان بسیار محبوب شده است و مراجعه کنندگان بسیاری قصد انجام این کار را دارند.

در صورتی که شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد انجام زاویه دار کردن فک صورت خود را دارید حتما ادامه این مطلب را دنبال نمایید تا اطلاعات لازم را در مورد انجام زاویه سازی فک برای صورت آقایان و خانم ها در اختیار شما قرار دهیم.

زاویه سازی فک صورت مردان

شاید برایتان جالب باشد که زاویه سازی فک صورت برای آقایان هم انجام می‌شود و امروز انجام این عمل طرفداران زیادی هم در بین آقایان پیدا کرده است.

و نکته جالب تر اینکه در کلینیک تخصصی ندای سلامت تعداد مراجعه‌کنندگان آقا برای انجام عمل زاویه سازی فک صورت حتی بیشتر از مراجعه‌کنندگان خانم می باشد.

البته بروز این امر هم کاملاً طبیعی است چرا که امروزه بسیاری از مدل های معروف مرد مانند جان یامان وقتی که عمل زاویه سازی فک را برای صورت خود انجام می دهند.

خوب طبیعتا بسیاری از مردانی هم که به دنبال زیبایی صورت خود هستند، از بسیاری از این مدل های معروف الگو می گیرند.

البته این نکته را به یاد داشته باشید که قبل از انجام عمل زاویه سازی فک و صورت خود باید حتما جلسات مشاوره خود را با پزشک متخصص سپری کنید، تا آگاهی لازم را نسبت به انجام این کار داشته باشید.

زاویه سازی فک صورت خانم ها

انجام عمل زاویه سازی فک برای خانمها امروزه یکی از فاکتورهای جذابیت به شمار می‌رود و داشتن صورتی زاویه دار شبیه به بسیاری از مدل های معروف که البته کار غیرممکنی هم نیست امروزه به عنوان یکی از عمل های زیبایی پرطرفدار برای خانم ها به شمار می رود.

و همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید داشتن خطوط فک صورت باعث می شود تا صورت شما بسیار جذاب تر به نظر برسد.

همچنین برخی از خانم ها که با افزایش سن صورت آنها دچار افتادگی میشود با انجام عمل زاویه سازی فرد می‌توانند یک المان زیبا به صورت خود اضافه کنند.

تکنیک های زاویه سازی فک

همانطور که در بخش قبلی در مورد هزینه زاویه سازی فک صحبت کردیم و گفته شد که این هزینه می تواند با توجه به تکنیک هایی که برای انجام عمل زاویه سازی فک برای صورت مردان و صورت خانمها استفاده می شود تعیین می شود.

در این بخش قصد داریم که این تکنیکها را را به شما معرفی کنیم.

یکی از بروزترین و علمی ترین تکنیک ها برای زاویه سازی فک و صورت آقایان و خانم‌ها انجام روش هایفوتراپی می‌باشد.

خصوص برای افرادی که دارای سن بالا هستند و پوست آنها دچار افتادگی و شلی شده است.
البته روش های دیگری نیز مانند تزریق ژل و فیلر هم استفاده می شود.

اما همانطور که گفته شد از نظر علمی و از نظر بسیاری از متخصصین حوزه زیبایی پوست و مو انجام روش هایفو برای زاویه دار کردن فک صورت روش مطمئن تری می باشد.

ماندگاری زاویه سازی صورت

ماندگاری زاویه سازی صورت، همانطور که می دانید امروزه با پیشرفت علم و به وجود آمدن روش هایی برای افزایش زیبایی افراد می‌توان گفت که روشهای جدید و عالی به طور کامل جای روش های قدیمی را گرفته و توانسته است به خوبی خود را در میان مردم جای دهد.

و به صورت کاملاً فرهنگی و طبیعی طرفداران در این موضوع را به خود جذب کند.

همانطور که می دانید در کشور عزیزمان ایران اکثر مردم به دلیل داشتن زیبایی کم دچار افسردگی و احساسات منفی می شوند.

و همچنین در برخی از موارد منزوی شدن که هر کدام از این مشکلات به دلیل برخی موارد که رایج ترین آن عدم اعتماد به نفس کافی ناشی از زیبایی که برای این افراد دردسرساز شده است

اما امروزه روش عالی و جدیدی به وجود آمده است که این مشکلات را برطرف کرده است و می‌تواند مشکل ۹۹% از مردم را بر طرف سازد.

پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا از فواید بررسی ماندگاری زاویه سازی پوست خود بهره مند شوید.

بهتر است اول برایتان بگویم که زاویه سازی صورت به چه معناست و چه فوایدی به همراه خواهد داشت؟

زاویه سازی صورت که به انجام عمل هایی که  با استفاده از تزریق ژل و تزریق چربی به صورت خود برای زیباتر کردن در ناحیه صورت خود می باشد

بسیاری از افراد در سراسر نقاط مختلف جهان با دیدن صورت خود در مقابل آینه احساس زیبایی نمی کنند

این اتفاقات باعث به وجود آمدن احساساتی می شود که باعث کاهش اعتماد به نفس و در برخی از موارد باعث افسردگی می شود

از جمله فوایدی که می‌توان برای زاویه سازی صورت در نظر گرفت افزایش زیبایی  برای فرد می شود

افزایش زیبایی هر فرد باعث اعتماد به نفس آن فرد می شود، این اتفاق با استفاده از انجام فیلتر کننده و تزریق چربی و حتی تزریق ژل اتفاق می افتد

که همچنین  باعث از بین رفتن احساسات بدی قبل از انجام زاویه سازی برای فرد اتفاق می افتد

و یکی از بزرگترین مزایای زاویه سازی صورت به شمار می‌آید.

یکی دیگر از فواید بررسی ماندگاری زاویه سازی صورت این است که پوست هر فرد جوان تر به نظر برسد

برخی از افراد به دلیل نارضایتی از پوست خود می ‌توانند به پیری زودرس دچار شوند و یا با بالاتر رفتن سن خود احساس پیری در پوست خود به وجود می آورد.

این فرد بیمار می توانند با انجام زاویه صورت به وسیله تزریق چربی و ژل از پوست جوانتری برخوردار باشد.

همانطور که می دانید زاویه سازی صورت یکی از بهترین عمل های زیبایی می باشد که باعث جوان سازی پوست می شود

به همین دلیل ما در کلینیک زیبایی ندای سلامت همواره به صورت بی‌وقفه در تلاش هستیم تا بتوانیم بهترین کیفیت این عمل را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم

شما عزیزان می توانید برای اطلاع از آخرین قیمت ماندگاری زاویه سازی صورت، با همکاران ما تماس حاصل فرمایید

تا مشاوره لازم را در این زمینه برای در اختیار شما قرار دهیم، و شما می توانید با مراجعه  به وب سایت مطب زیبایی ندای سلامت از پشتیبانی آنلاین و ۲۴ ساعته ما برخوردار باشید.

علت زاویه دار کردن صورت

علت زاویه دار کردن صورت 100 درصد نارضایتی از حالت فعلی فک و صورت است. این نارضایتی ممکن است ناشی از مشکلات و خصوصیات وراثتی یا علاقه فرد به زیبایی بیشتر باشد. در هر حال زاویه دار کردن فک و صورت، و تغییر شکل فک به فکی V شکل به منظور افزایش زیبایی صورت می گیرد.

مرکز زاویه دار کردن فک و صورت بدون جراحی در تهران

ما در بهترین مرکز زاویه دار کردن فک و صورت بدون جراحی تهران، متناسب با شرایط فعلی مراجعه کننده، روشهای مختلفی را پیشنهاد خواهیم کرد. شما پس از دریافت وقت ویزیت و حضور در مطب با یکی از پزشکان متخصص مطب زیبایی ندای سلامت در حوزه زاویه سازی صورت مشاوره خواهید داشت تا بهترین روش فرم دهی به فک و صورت برای شما انتخاب شود.

برای مطالعه » فیشیال صورت

مراحل اصلی زاویه سازی صورت

در کل زاویه سازی صورت بر سه اساس انجام می شود. کوچک کردن فک، لاغر کردن صورت، بزرگ کردن چانه و گونه. این مراحل نیز وابسته به تشخص پزشک به کمک روش های تزریق کردن چربی، ژل، بوتاکس، پروتز و لیفت با نخ انجام می گیرد.

برای مطالعه » مادلینگ صورت چیست

بزرگ کردن چانه با تزریق ژل

شما با تزریق ژل به قسمت های مختلف و خاص چانه می توانید چانه را برجسته تر کرده و فرم آن را با صورتتان متناسب نمایید.

پیشنهاد ویژه: استفاده از تخفیف مرکز معتبر تزریق ژل لب در تهران. همین حالا تماس بگیرید.

زاویه دار کردن فک و صورت با بوتاکس

در این روش زاویه دار کردن فک و صورت با کاهش اندازه و فلج کردن بعضی ماهیچه های فک تحت تاثیر تزریق بوتاکس صورت می گیرد. این روش، روشی بدون درد، سرپایی، سریع و بدون بهوشی است.

پیشنهاد ویژه: استفاده از تخفیف بهترین مطب بوتاکس در تهران. همین حالا تماس بگیرید.

زاویه سازی فک با تزریق چربی

زاویه سازی فک با تزریق چربی نیز یکی از روش های سریع و سرپایی برای تغییر خط فک و فرم دهی به صورت است. در این روش چربی قابل تزریق از بدن خود فرد گرفته خواهد شد تا عوارض حاصل از درمان بسیار کاهش یابد. این عملیات بدون درد و بیهوشی است.

برای مطالعه » میکروپیگمنتیشن چیست

زاویه دار کردن صورت با نخ

استفاده از لیفتینگ صورت با نخ یکی از روشهای غیر جراحی برای زاویه دار کردن فک و صورت است. در این روش کشیده شدن پوست به کمک نخ های قابل جذب پولیدیوکسانون (PDO) به شما کمک می کند تا بتوانید تغییرات ایدآل را در صورت خود ایجاد نمایید.

برای مطالعه » آشنایی با روش میکرونیدلینگ در کلینیک زیبایی ندای سلامت

دریافت تخفیف زاویه سازی فک و صورت در سهروردی شمالی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرم دهی به فک و صورت، همین حالا با ما تماس بگیرید.

در نهایت اگر به دنبال مرکز زاویه دار کردن فک و صورت بدون جراحی در تهران هستید، ما بهترین مرکز تخصصی پوست و زیبایی مرکز تهران را به شما معرفی می کنیم. مطب ندای سلامت تهران. برای دریافت تخفیف زاویه دار کردن فک و صورت و کسب مشاوره رایگان همین حالا تماس بگیرید.

آدرس مرکز زاویه دار کردن فک ندای سلامت: خیابان سهروردی شمالی، بالاتر از خیابان بهشتی، ابتدای شهرتاش، پلاک 75 طبقه 2 واحد 4

شماره تماس ها مطب زاویه سازی صورت در سهروردی : 02188503893 – 02188509414 – 09128881646  – 02188503986

درصورتی که مطالب ارائه شده رضایت شما را جلب نموده است پایین تر از همین خط گوشه سمت چپ، به این مطلب امتیاز دهید. و در انتهای مقاله دیدگاه ها و سوالات خود را مطرح فرمایید.

برای مطالعه » مزووایت تراپی چیست

سئوالات متداول در مورد زاویه دار کردن فک و صورت ؟

زاویه دار کردن فک و صورت چیست ؟

زاویه دار کردن فک و صورت به پروسه ای گفته می شود که در آن متخصص زیبایی پوست با تزریق کردن چند سی سی ژل یا چربی به بخش هایی از فک، یک زاویه مناسب را برای آن در نظر می گیرد، که به این عمل اصطلاحا زاویه دار کردن فک و صورت گفته می شود.

هزینه زاویه دار کردن فک و صورت ؟

جهت استعلام هزینه با شماره 02188503893 و 09128881646 تماس بگیرید.

برای زاویه سازی فک چند سی سی ژل لازم است ؟

با توجه به شرایط و سن مراجعه کنندگان میزان استفاده از ژل برای هر کدام از آن ها نی تواند متغیر باشد، به عنوان مثال برای افراد 30 سال به بالا که قبلا هر تجربه انجام عمل های زیبایی را داشته اند می تواند مقدار 1/5 سی سی تزریق شود.

اما مثلا برای افراد مسن تر که قبلا تجربه هیچ گونه عمل زیبایی را نداشته اند، می تواند مقدار بیشتری ژل تزریق شود.

ماندگاری زاویه سازی صورت با چربی ؟

با استفاده از تزریق کردن مقداری چربی، که از بافت بدن مراجعه کننده به بخش فک و صورت تزریق می شود.

شما می توانید به صورت دائمی زاویه سازی فک و صورت را برای خود انجام دهید.

برای مطالعه » آشنایی با خدمات کرایوتراپی در کلینیک ندای سلامت

زاويه دار كردن صورت با ورزش ؟

زاويه دار كردن صورت با ورزش هم می تواند راه کار مناسبی برای شما باشد، با اجام تمرینات هوازی و ورزش عضلات صورت با داشتن یک برنامه مدون و منظم شما می توانید به زاویه دار کردن صورت خود کمک کنید.

البته پس از انجام زوایه دار کردن صورت در کلینیک ندای سلامت، پزشک متخصص هم یکسری حرکات ورزشی به شما پیشنهاد می دهد که می تواند به شما در این زمینه کمک کند.

دکتر خوب برای زاویه سازی صورت ؟

اگر به دنبال یک دکتر خوب برای زاویه سازی صورت خود می گردید می توانید به سایت ندای سلامت مراجعه کنید و با همکاران ما به صورت آنلاین به طور ۲۴ ساعته در ارتباط باشید تا شما را به یک دکتر خوب معرفی کنند

اگر می خواهید به صورت تلفنی با همکاران ما تماس حاصل فرمایید می‌توانید با شماره ما در ارتباط باشید تا راهنمایی های لازم را در این زمینه برای شما انجام دهیم.

سپاسگزارم از شما عزیزان که مارا در این مقاله همراهی نموده اید شما میتوانید برای دیدن دیگر مقالات ما به سایت ما مراجعه کنید.

منبع :

www.nedayesalamat.com/مرکز-زاویه-دار-کردن-فک-و-صورت-بدون-جراحی/

پیج اینستاگرامی پیشنهادی