پرده کرکره سرویس بهداشتی

پرده کرکره سرویس بهداشتی

اگر برای خرید پرده کرکره ای اقدم کرده اید، قطعا استعلام قیمت پرده کرکره ای ارزان از یک فروشگاه معتبر می تواند به شما کمک کند. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در مورد راهنمایی خرید پرده کرکره ای در اختیار شما قرار بگیرید.

پیشنهاد ویژه: برای خرید انواع پرده برقی، بهترین فروشگاه تهران را انتخاب کنید. فروشگاه همتا معتبرترین نمایندگی فروش پرده برقی در تهران. 02155449212 و 09122552119

پرده کرکره‌ ای

پرده کرکره‌ ای از معروف‌ترین و پرمصرف‌ترین پرده‌های مناسب برای نصب در منازل و ادارات کاری است. با وجود اینکه سال‌های زیادی از ابداع و فروش این نوع پرده می‌گذرد، اما پرده کرکره ای نه تنها هیچ‌گاه از مد نیافتاده است بلکه با تغییراتی کوچک در طراحی یا رنگ‌آمیزی همیشه خود را در میان پرفروش ترین پرده‌های جهان حفظ کرده است. علاوه بر این، چندین دسته از پرده‌ها در بازار موجود اند که از در ساخت آنها از پرده کرکره‌ای الهام گرفته شده است.

انواع پرده کرکره ای از نظر جنس، شامل پرده کرکره فلزی و پرده کرکره چوبی می‌شود. نوع فلزی تیغه‌ها معمولاً از جنس آلومینیوم و در نوع چوبی از انواع مختلف چوب، همچون بامبو و چوب راش، ساخته می‌شوند. همانطور که می‌دانید مکانیزم تنظیم نور و باز و بسته شدن پرده کرکره در عین سادگی بسیار کارآمد است. این نوع پرده از اتصال افقی تیغه‌هایی فلزی یا چوبی ساخته می‌شود که تمام تیغه‌ها قابلیت چرخش ۹۰ درجه‌ای همزمان دارند. با کشیدن زنجیر با باتوم پرده تمام تیغه‌ها تغییر زاویه داده و میزان نور ورودی و همچنین امکان مشاهده‌ی فضای بیرون تغییر می‌کند. به علاوه، کل پرده و تیغه‌های آن قابلیت جمع شدن رو به بالا را دارد. اخیراً پرده کرکره‌هایی با تیغه‌های عمودی تولید و روانه بازار شده اند که در مواردی که بهتر است پرده به چپ یا راست حرکت کند استفاده می‌شوند.

پرده‌های کرکره‌ای در خانه بیشتر در آشپزخانه یا محیط‌های مرطوب استفاده می‌شود. البته مدل‌ها و رنگ‌های گوناگونی از آن نیز وجود دارد که در اتاق خواب‌ها و پذیرایی نیز استفاده شده و اتفاقاً در صورت انتخاب درست، می‌توانند نتایج قابل قبول و زیبایی ایجاد کنند. پرده‌های چوبی کرکره‌ای بسیار متنوع تر از فلزی‌ها بوده و روزبروز بیشتر در اتاق خواب و پذیرای‌های منازل نصب می‌شوند. پرده کرکره طرح دار نیز از جدیدترین انواع این نوع پرده است که علاوه بر آشپزخانه‌ها در پذیرایی و اتاق خواب‌ها نیز نصب می‌شوند.

ادارات، شرکت‌ها و محل‌های کاری دیگر از مصرف کنندگان اصلی و مهم پرده کرکره‌ای هستند. استفاده فراوان این نوع پرده در ادارات باعث شده است که بسیاری افراد پرده‌های کرکره‌ای را نوعاً پرده‌ای اداری و رسمی می‌دانند.

پیشنهاد ویژه: اگر در حال هوشمند سازی منزل خود هستید، در کنار پرده کرکره ای، ما خرید و استعلام قیمت کرکره برقی را نیز به شما پیشنهاد می کنیم.

ویژگی‌های پرده کرکره‌ای چیست؟
ویژگی‌های پرده کرکره‌ای چیست؟

ویژگی‌های پرده کرکره‌ای چیست؟

برخی از ویژگی‌های خاص پرده کرکره‌ی فلزی و چوبی که آنها را نوعی پرده‌ی پرفروش و مناسب برای نصب روی پنجره‌های اماکن مختلف می‌کند از این قبیل اند:

  • امکان کنترل نور ورودی به محیط به میزان مشخص
  • پرده‌های کرکره ای فلزی علاوه بر قابلیت شستشو به راحتی و سرعت با دستمال مرطوب تمیز می‌شوند.
  • انواع فلزی پرده برای استفاده در محیط‌های مرطوب مانند حمام، بسیار مناسب بوده و حتی می‌توانند تنها گزینه باشند.
  • زیبایی، دوام و تناسب پرده کرکره های چوبی با دکورهای مدرن در منازل
  • حفاظت کامل از حریم خصوصی در حالت بسته
  • امکان باز بودن دید از داخل به بیرون
  • قیمت‌های به صرفه و در عین حال دوام بالا
  • نصب راحت پرده‌های کرکره‌ای.
  • تناسب این نوع پرده با فضاها و اتاق‌های مختلف اداری و کاری

اسکلت پرده‌های کرکره‌ای در عرض‌های 25 و 50 میلی‌متری برای چوبی و 16 ، 25 و 50 میلیمتر برای فلزی موجود است که در ستون ویژگی‌های هر یک از محصولات قابل مشاهده است.

نحوه اندازه گیری: قاب پنجره را اندازه گیری کنید و بر اساس آن پرده کرکره‌ای لازم را سفارش دهید، اگر قادر به اندازه گیری نیستید کافی‌ست با فروشگاه تماس گرفته تا کارشناسان ما راهنمایی‌های لازم را به شما عزیزان ارائه دهند. نصب پرده کرکره بسیار راحت است اما اگر قادر به نصب نیستید می‌توانید روی کمک همکاران ما در فروشگاه همتاحساب کنید.

ابعاد پرده کرکره ای

معمولا اندازه پرده‌ها را به صورت فیکس با ابعاد پنجره‌ها در نظر می‌گیرند. حتی گاهی آن‌ها را در داخل چارچوب پنجره نصب می‌کنند که در این صورت، فضایی کاملا متفاوت و مدرن ایجاد می‌شود. شما می‌توانید از پرده کرکره ای به تنهایی استفاده کنید و یا اگر فضای پذیرایی‌تان اجازه می‌دهد، از ترکیب آن با دیگر پرده‌ها بهره ببرید.

برای استفاده از خدمات نصب پرده برقی همین حالا با ما تماس بگیرید.

انواع پرده کرکره ای
انواع پرده کرکره ای

انواع پرده کرکره ای

انواع کرکره پنجره با توجه به جنس، طرح و رنگ و همچنین ساختار آنها دسته بندی می‌شوند. هر یک از انواع این پرده‌ها ویژگی‌ها و طرفداران خاص خود را دارند. انواع پرده کرکره به شرح زیر هستند:

  • پرده کرکره فلزی
  • پرده کرکره چوبی
  • پرده کرکره لواردراپه یا عمودی
  • پرده ترک پنل
  • ·          پرده زبرا
  • پرده شید
  • پرده پلیسه

پرده کرکره فلزی

همانطور که پیشتر گفته شد، تیغه‌های این نوع کرکره پنجره فلزی (آلومینیومی) هستند. پرده‌های فلزی از نظر طرح و رنگ، تنوع بالاتری داشته و بیشتر در محیط‌های اداری و رسمی کاربرد دارند. از طرح‌های این محصول میتوان به کرکره ساده، متالیک، صدفی، طرح چوب، پرفراژ و براش اشاره نمود.

پرده کرکره چوبی

تیغه‌های این نوع پرده از جنس چوب طبیعی است. کرکره‌های چوبی تناسب و هماهنگی بیشتری با دکور داخلی منازل مسکونی دارند. به ویژه در سبک‌های مدرن‌تر دکوراسیون می‌توانند با ظیف گسترده‌ای از عناصر دیگر ست شده و فضایی لطیف به وجود آورند. تنوع رنگ این نوع پرده محدود به رنگ‌های مختلف چوب است اما متریال و بافت چوب به حدی طرفدار دارد که از پرده کرکره چوبی در هر فضایی استفاده می‌شود.

پرده کرکره لواردراپه یا عمودی

نوارها و جهت چرخش و حرکت این نوع پرده به صورت عمودی است. کرکره‌ی لوردراپه در رنگ‌های ساده یا تک رنگ و رنگی ساخته می‌شود. جنس این دسته از پرده‌ها پارچه ای یا پی وی سی (PVC) است.

پرده کرکره زبرا

این نوع که به پرده زبرا معروف‌تر است، نوعی پرده‌ی مدرن بوده که با الهام از مکانیزم کرکره‌ای اما با استفاده از پارچه‌ی مخصوص (از جنس پلی استر و کتان) ساخته شده است. پرده زبرا دارای تنوع رنگ و طرح بسیار بیشتری نسبت به کرکره فلزی و چوبی و از پرطرفدارترین پرده‌ها برای استفاده در منازل و محل کار است. پرده‌های زبرا در طرح‌های گل دار، ساده، طرح چوب، طرح کودک، ارسی و … موجود است. برای آشنایی بیشتر از منو به بخش پرده زبرا مراجعه فرمائید. تمامی پرده‌های کرکره‌ای معرفی شده قابلیت نصب به سقف و دیوار را دارند. نصب این پرده‌ها بسیار آسان و راحت است. اما در صورتی که به هر دلیل امکان نصب ندارید با همکاران ما تماس داشته باشید تا در اسرع وقت نصب پرده را انجام دهند.

ویژگی پرده کرکره ای زبرا

طراحی آن به گونه ایست که از پارچه ضخیم و شفاف به صورت ترکیبی برای کنترل نور استفاده می‌کند. سایه روشن افقی در دکوراسیون ایجاد می‌کنند. تنوع طرح و تنوع رنگی بالایی دارند.

پرده ترک پنل

پرده ترک پنل، پرده عمودی عریضی است که به صورت کشویی می‌باشد و به حالت‌های مختلف به کناره‌ها یا وسط جمع می‌شوند. در این نوع پرده‌ها قابلیت چرخش وجود ندارد. پرده‌های پنلی دارای بخش‌هایی هستند که در طول مسیر حرکت، به شما این امکان را می‌دهند که آن ها را باز و بسته کنید. این محصول شبیه به یک پرده عمودی است، اما دارای پنل‌های بسیار گسترده‌تری از پارچه، به اندازه‌های مختلف عرض موجود است. پرده ترک پنل معروف‌ترین مدل پوشش عمودی برای پنجره‌هایی است که به صورت کشویی به طرفین پنجره جمع می‌شوند.

مزایای پرده کرکره ای ترک پنل

  • در برابر دمای بالا و نور آفتاب رنگش ثابت می‌ماند.
  • در طرح‌های خاص و رنگ‌های متمایز موجود می‌باشد.
  • شیک و کاربردی هستند. پرده‌های نسبتا جدیدی در پرده‌های مدرن می‌باشند.
  • این پرده برای پنجره‌های با عرض و ارتفاع زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • این پنل‌های عمودی، شما را قادر می‌سازند تا یک پارتیشن برای تقسیم یک اتاق ایجاد کنید

پرده‌های شید

پرده شید گزینه مناسبی برای فضاهای پذیرایی است. شما می توانید بر حسب نیاز از انواع جنس‌های ضخیم و نازک جهت سفارش آن‌ها استفاده کنید. در صورتی که فضای پذیرایی‌تان نیاز به نور بیشتر دارد، جنس پارچه پرده را نازک‌تر انتخاب کنید و اگر قصد دارید از شدت نور بکاهید، از پارچه‌های با ضخامت بیشتر استفاده کنید.

ویژگی‌های پرده کرکره ای شید

  • زمانی که بالا می روند در یک محفظه استوانه‌ای قرار می گیرند و در زمان پایین بودن کاملا صاف و یکنواخت هستند.
  • تنوع طرح و تنوع رنگی زیادی دارند.
  • قابلیت اجرا به صورت اتوماتیک (کنترلی) در ضخامت‌ها و شفافیت‌های مختلفی تولید می‌شوند.
  • برای پنجره‌های بسیار بزرگ مناسب‌اند.
  • می‌توان آن‌ها را به صورت ترکیبی با پرده‌های پارچه‌ای به کار برد.

برای استعلام قیمت شید رول برقی با ما تماس بگیرید. 02155449212 و 09122552119

پرده‌های پلیسه

پرده پلیسه در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف و متناسب با هر نوع دکوراسیونی موجود می‌باشد. با توجه به جنس آن این نوع پرده‌ها بسیار دیر کثیف می‌شوند و چربی و گرد و غبار را به خود جذب نمی‌کنند و به راحتی توسط یک پارچه مرطوب نظافت آنها انجام می‌پذیرد. در هنگام بسته شدن پرده، ضخامت خیلی کوچکی پیدا می‌کنند و می تواند در قسمت بالا و یا پایین پنجره جمع گردد.

ویژگی‌های پرده کرکره ای پلیسه

  • زمانی که بالا می‌روند چین‌های ریز و تیزی می‌خورند و وقتی پایین می‌آیند کاملا باز می‌شوند.
  • تنوع طرح و رنگ زیادی دارند.
  • دارای جنس آنتی استاتیک می‌باشد، کثیفی را دیر جذب می‌کند و نظافت آن آسان می‌باشد.
  • نظافت آسان این نوع پرده ها

استفاده از پرده کرکره در انواع دکوراسیون

با انتخاب پرده کرکره ای ایران پرده می توانید محیطی آرام ، زیبا و با قابلیت تنظیم نور را تجربه کنید. پرده های کرکره، علاوه بر قیمت مناسب ، سبکی و کیفیت بالایی که دارند، در طرح ها و رنگ های مختلفی هستند که به راحتی با هر دکوری مورد استفاده قرار میگیرند. پرده های کرکره ای در ابعاد متفاوت و جنس های متفاوت فلزی ، طرح چوب و.. در دسترس هستند.

پرده کرکره ای طرح دار برای منزل و آشپزخانه

مدل‌های جدید پرده کرکره‌ای طرح دار که برای استفاده در آشپزخانه یا سایر قسمت‌های خانه به بازار آمده اند با استقبال خوبی از سوی مصرف کنندگان مواجه شده اند. معموماً پرده کرکره‌های ساده برای استفاده در ادارات یا فضاهایی با دکور مدرن و مینیمال مناسب تر بوده و از رنگ‌های موجود در فضا تبعیت می‌کنند، اما پرده کرکره طرح دار، مانند کرکره‌های گل‌دار، می‌توانند مرکز توجه بوده و حال و هوای فضا را تغییر داده و دست کم اتمسفر اتاق یا آشپزخانه را از حالت یکدستی خارج کند.

تنوع در پرده‌های کرکره در حدی هست که بتوانید آن را با دکوراسیون و مبلمان خود ست کنید. می‌توانید تنها یک المان از کل دکور را در نظر گرفته و پرده را با آن هماهنگ کنید. برای مشاهده و بررسی انواع پرده ساده یا طرح دار لینک‌هایی که بالاتر وجود دارد انتخاب کنید.

پرده کرکره ای مناسب برای فضای پذیرایی

فضای پذیرایی خانه، از اهمیت بالایی در بین هر ایرانی برخوردار است. به طوری که می‌توان آن را به عنوان مهم‌ترین قسمت خانه برشمرد.

هر شخص دوست دارد پذیرایی خانه‌ا‌‌ش، بیشتر از هر قسمت دیگر در خانه، بدرخشد. پرده یک عضو کاربردی و دکوری در این قسمت از خانه به شمار می‌رود. قبل‌ترها برای پوشاندن پنجره‌های پذیرایی از پارچه‌های تور، مخمل و ساتن در انواع طرح و رنگ های متنوع همراه با والان و یا کناره های پرده، استفاده می‌شد. امروزه پرده‌های جدیدی در شکل‌ها و جنس‌های متنوع، طراحی و تولید می‌شوند، که تقریبا می تواند نیاز هر فضایی را پاسخ دهد.

پرده کرکره در اتاق کار

یکی از مهم ترین عناصر درطراحی فضاهای اداری، پوشش پنجره ها است. انتخاب صحیح پرده در محیط اداری در جای خود و نوع کاربرد آن بسیار مهم است . پرده کرکره کارایی بسیار خوبی را به محیط اداری و یا مسکونی شما میدهد. پرده های کرکره در یک نگاه شباهت زیادی به زبرا دارند، ولی از آنها ساده تر بوده و در محیط کاری و اداری خواستگاه بیشتری دارد. همچنین مکانیزم ساده ی پرده کرکره آن را برای محیط اداری مناسب کرده است.

پرده کرکره در سرویس بهداشتی

 به دلیل میزان رطوبت و آلودگی که در سرویس بهداشتی وجود دارد، درصورتی که نیاز به نصب پرده دارید، باید از پرده ی قابل شستشو استفاده کنید. پرده های کرکره ای به دلیل جنسی که دارند قابلیت شسته شدن مداوم را دارند

قیمت پرده کرکره ای

قیمت پرده کرکره‌ای فلزی را می‌توان نسبت به پرده‌های دیگر، همچون زبرا و هازان، در رنج متوسط به بالا در نظر گرفت. اما قیمت پرده کرکره‌ی چوبی با توجه به لاکچری بودن پرده از پرده‌های گران‌ قیمت محسوب می‌شود، به ویژه برخی مدل‌ها و اجناس کرکره‌ای چوبی که از باکیفیت‌ترین و خاص‌ترین چوب‌ها ساخته می‌شوند.

مانند هر محصول دیگر، جنس پرده و نیز کیفیت متعلقات آن بستگی دارد. حتماً دیده اید که گیربکس یا زنجیر برخی از انواع پرده کرکره یا زبرای با کیفیت پایین، به سرعت با مشکل مواجه شده و استفاده از آن سخت می‌شود. اما انواع کرکره‌ پنجره‌های موجود در سایت همتااز بهترین و با کیفیت ترین اجناس گردآری شده است.

خرید پرده کرکره ای
خرید پرده کرکره ای

خرید پرده کرکره ای

پوشش پنجره قسمت مهمی از نحوه ظاهر و احساس اتاق شما است. اما همچنین با نگه داشتن گرما و روشنایی ، یک عنصر عملی مهم نیز می باشد. پرده ها روشی شیک برای پوشاندن پنجره ها و حتی درب های شما با خطوط تمیز و ظاهری ساده هستند. به راحتی نصب می شوند ، به خوبی اندازه می شوند و خرید پرده های کرکره ای به این نوع بسیار مقرون به صرفه هستند به نسبت پرده های پارچه ای که ابتدا باید اندازه شوند سپس دوخته و … . تمیز کردن آنها نیز آسانتر است. به علاوه ، با طیف وسیعی از سبک ها ، طرح ها و رنگ ها ، انتخاب زیادی وجود دارد.

خرید پرده کرکره ایبرای خرید پرده کرکره فلزی یا چوبی می‌توان از سه روش خرید اینترنتی، خرید تلفنی و خرید حضوری اقدام به خرید نمائید. اطلاعات تماس با همتاو آدرس در بخش تماس با ما قابل دسترسی است. توصیه‌ و تاکید ما خرید اینترنتی از فروشگاه اینترنتی همتااست. ما شرایطی ایجاد کرده‌ایم که مشتریان گرامی بتوانند به صورت تلفنی و واتس اپی نیز ضمن ارتباط با همکاران ما مشاوره رایگان خرید پرده داشته باشند.

علاوه بر این، یک مزیت مهم خرید اینترنتی انواع پرده زبرا از سایت همتاآن است که تمامی عکس‌هایی از پرده‌های کرکره در سایت وجود دارند توسط عکاس همتاعکاسی شده و بر خلاف عکس‌های تبلیغاتی و تزئینی در سایت‌های دیگر، این تصاویر در حد امکان نزدیک به واقعیت هستند تا شما بتوانید ارزیابی دقیق‌تری از طرح، جنس و رنگ پرده‌های ما داشته باشید.

لازم به ذکر است که انواع پرده کرکره‌ای در ابعاد و اندازه‌های متفاوت قابل سفارش و خرید است. تنها کافی‌ست اندازه پنجره‌ها را محاسبه کرده و هنگام سفارش خرید به همکاران ما اعلام فرمائید. البته در صورتی که به هر دلیل نمی‌توانید خودتان این کار را انجام دهید، آن را به عهده‌ی همکاران ما بگذارید.

پس از سفارش خرید مدل‌های مختلف پرده کرکره، با توجه به متراژ و تعداد پرده‌ها زمان آماده سازی پرده سه تا چهار روز خواهد بود.

اندازه گیری دقیق پرده

توجه داشته باشید یکی از آیتم‌هایی که موجب زیبایی و خودنمایی پرده کرکره ای، در فضای پذیرایی می‌شود، اندازه‌گیری درست و دقیق آن می باشد. پرده کرکره‌ای به دلیل یک تکه بودن، به صورت یک پنل بر روی دیوار خودنمایی می‌کند. اگر اندازه آن کوچکتر و یا بزرگ تر از حد استاندارد باشد، با نمایی ناخوشایند رو به رو می‌شوند. به همین منظور بهتر است از یک متخصص برای اندازه گیری و نصب پرده‌ها کمک بگیرید.

منابع:

منبع: قیمت پرده کرکره ای

منبع: موتور ساید بارزانته 800 کیلوگرم

منبع: سرویس و نگهداری جک درب پارکینگ

منبع: نمایندگی انحصاری موتور بارزانته

پیج اینستاگرامی پیشنهادی