وکیل تخصصی دعاوی خانواده کیست

وکیل تخصصی دعاوی خانواده کیست

سلام. اگر به دنبال دریافت شماره و مشاوره رایگان از بهترین وکیل خانواده تهران هستید حتما این صفحه را قدم به قدم تا انتها دنبال کنید. در این صفحه توسط وکیل تخصصی دعاوی خانواده به تمام سوالات شما در مورد مهمترین دعاوی خانواده و وکالت امور خانواده توضیح داده خواهد شد.

اگر به مشاوره تلفنی وکیل تخصصی خانواده احتیاج دارید از طریق زیر با بهترین وکیل خانواده تهران در اتباط باشید.

همه چیز در مورد وکیل خانواده

همه چیز در مورد وکیل خانواده

قبل از ادامه توضیحات فراموش نکنید که، به همان اندازه که واگذاری دعاوی خانواده به یک وکیل خانواده خوب می تواند تسریع کننده امور قضایی شما باشد، واگذاری دعوی خانوادگی و درخواست مشاوره حقوق خانواده از یک وکل غیر آگاه، می تواند باعث کندی جریان پرونده و یا شکست پرونده در دادگاه خانواده گردد. بنابراین از وکیلی آشنا به رویه دادگاه بدوی، تجدید نظر و دیوان عالی کشور استفاده کنید که در پیروزی شما در پرونده های خانوادگی نقش کلیدی دارد.

وکلای خانواده موسسه حقوقی آوای عدالت پایتخت با کنکاش در آرا رویه قضایی و به روز کردن دانسته های تخصصی خود در حوزه دعاوی خانواده، آماده دفاع از شما در هر محمکه و دادگاهی هستند.

پیشنهاد مطالعه: اگر در مورد دادگاه های خانواده اطلاعی ندارید حتما مقاله دادگاه خانواده چیست را مطالعه کنید.

توصیه می کنیم هرگز به تجربیات و دانسته های ناقص و پراکنده خود و دیگران اعتماد نکنید و کار را به وکیل پایه یک خانواده بسپارید. شما به سه شکل می توانید از خدمات قضایی دفتر وکالت آوای عدالت پایتخت در سهروردی شمالی و مشاوره بهترین وکیل تهران استفاده کنید.

مشاوره تلفنی حضوری و آنلاین با وکیل تخصصی خانواده

همانطور که پیش تر توضیح داده شد مشاوره وکیل خانواده بصورت تلفنی در دفتر وکالت آوای عدالت پایتخت رایگان است. البته باید توضیح داد شود که شیوه پاسخگویی و دریافت مشاوره حقوقی رایگان با وکیل خانواده به صورت زیر است.

شما در مورد دعاوی خانوادگی خود با شماره وکیل خانواده تماس گرفته و توضیحات لازم در مورد شیوه پیگیری موضوع و شیوه دریافت مشاوره کامل حقوقی را دریافت خواهید کرد.

پس از این مرحله وابسته به نظر شما از سه روش دریافت مشاوره حقوقی دعاوی خانواگی که در بالا مطرح شد استفاده خواهید نمود.

با توجه به کثرت مراجعات قضایی مربوط به دعاوی خانوادگی، دفتر وکالت آوای عدالت پایتخت فقط پاسخگوی ساکنین استان تهران، و کرج می باشد. بنابراین خواهش می کنیم سایر هموطنان برای استفاده از خدمات وکالت امور خانواده حتما از وکلای شهر خود استفاده نمایند.

پیشنهاد مطالعه: بسیاری مشکلات خانوادگی و طلاق ها به خاطر خیانت همسر است. در این مورد مقاله جامع طلاق به دلیل خیانت همسر را مطالعه کنید.

مشاوره حضوری وکیل خانواده در تهران
مشاوره حضوری وکیل خانواده

توجه فرمایید که دریافت وقت برای مشاوره حضوری با وکیل خانواده در گروه وکلای آوای عدالت پایتخت، مستلزم پرداخت حق المشاوره وکالت امور خانواده می باشد. خوب است بدانید که از محاسن مشاوره حضوری، استماع کامل تر و دقیق تر پروند قضایی توسط وکیل خانواده خواهد بود و در این صورت وکیل دعاوی خانوادگی با دقت بیشتر بر روی صحبت های مشاوره گیرنده و پرسیدن سوالات متعدد از ایشان و اشراف به موضوع، بهترین راه حل را به موکل ارائه خواهد داد.

مشاوره آنلاین وکیل خانواده

با توجه به شرایط فعلی افرادی که به هر دلیلی تمایلی به مشاوره حضوری ندارند می توانند از خدمات مشاوره آنلاین وکالت امور خانواده استفاده کنند. در این روش پس از پرداخت حق المشاوره وکالت امور خانواده، این امکان برای شما فراهم می شود که بصورت آنلاین امور وکالت خود را طی فرمایید.

وکیل خانواده کیست

وکیل خانواده کیست

برای بسیاری افراد سوال پیش خواهد آمد که وکیل خانواده کیست؟ کار یک وکیل خانواده چیست؟ و یا چه فرقی بین وکیل پایه یک خانواده با سایر وکلا هست ؟

کار یک وکیل خانواده چیست ؟

وکیل خانواده وکیلی است که در تمامی امور مرتبط با دعاوی خانواده متخصص و با تجربه است. وکیل خانواده باید بتواند مسائلی قضایی مربوط به ازدواج، تعهدات مالی و غیر مالی، نفقه، مهریه، طلاق، طلاق یک طرفه از سمت مرد و یا از سمت زن، طلاق توافقی، جهیزیه، حضانت، رجوع، عده و … در میان زوجین را مطابق با قانون پیگیری و حل و فصل نماید.

اگر درمورد حضانت فرزن خود دچار مشکل هستید حتما مقاله سلب حضانت فرزند از پدر و مادر را مطالعه کنید.

چرا وکیل تخصصی خانواده ؟

خوب چه فرقی بین یک وکیل معمولی با یک وکیل تخصصی خانواده  است ؟

در واقع تمامی وکلای پایه یک دادگستری می توانند کار وکالت همه ی پرنده ها حقوقی و قضایی را انجام دهند. اما از آن جایی که وکیل تخصصی دعاوی خانواده به طور اختصاصی تمام تمرکز خود را بر روی امور مربوط به دعاوی خانواده گذاشته و با قوانین و مقررات دادگاه های خانواده آشنایی بیشتری دارد، قطعا بر روی پرونده های مربوط به امور وکالت خانواده تسلط بیشتری داشته و احتمال پیروزی بیشتری خواهد داشت.

اطلاعات بیشتر: یکی از مهمترین اتفاقات طلاق دریافت و پرداخت مهریه است. برای اطلاع بیشتر در این مورد حتما مقاله مطالبه مهریه از طریق دادگاه را مطالعه کنید.

پیشنهاد می کنیم برای اطلاع بیشتر در مورد خدمات وکیل امور خانواده حتما از مشاوره تلفنی رایگان ما استفاده کنید، تا وکیل پایه یک خانواده پاسخگوی شما باشد.

ما بهترین موسسه حقوقی و دفتر وکالت در خیابان سهرودی شمالی تهران هستیم.

هزینه استخدام وکیل خانواده در تهران

هزینه استخدام وکیل خانواده

وکیل پایه یک خانواده که به موجب قرارداد وکالتی که بین وکیل تخصصی دعاوی خانواده و موکل توافق شده است، به عنوان نماینده قانونی شخص حقیقی، اختیار انجام تمام امور وکالت را پیدا می کند.

با توجه به آنچه گفته شد وکیل خانوده می تواند بجای موکل، در مراجع قضایی، دادگستری و دادگاه خانواده حاضر شده و از موکل خود دفاع به عمل آورد . مسلما وکیل برای کارهایی که انجام می دهد مستحق دریافت حق الزحمه است و در قرارداد وکالت اصولا مبلغی به عنوان دستمزد وکیل در نظر گرفته می شود.

اگر در قرارداد وکالت امور خانواده بر مبلغی خاص توافق صورت نگرفته باشد موکل باید مطابق تعرفه های قانونی که از طرف قوه قضاییه تصویب شده حق الوکاله وکیل خانواده را بپردازد. برای اطلاع از تعرفه حق الوکاله می توانید مقاله جامع ما را با عنوان …. بررسی کنید.

بطور کلی حق الوکاله وکیل خانواده  در تمام دعاوی خانوادگی یا دعاوی مالی ناشی از زوجیت و همچنین امور حسبی چیزی بین 5 تا حداکثر 20 میلیون تومان است.

سوالات حقوقی خانواده

در این بخش برای افزایش آگاهی موکلین به برخی سوالات متداول بخش حقوقی خانواده اشاره خواهیم کرد. البته شما برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید تمام پرسش و پاسخ ویژه دادگاه خانواده را در صفحه سوالات متداول قضایی مشاهده فرمایید.وکیل پایه یک خانوادهوکیل پایه یک خانواده

منبع

پیج اینستاگرامی پیشنهادی