نحوه قیمت گذاری طراحی سایت

نحوه قیمت گذاری طراحی سایت

داشتن سایت امروزه یکی از راه هایی است که میتواند کسب و کار ها را به شدت بهبود بخشد. اطلاع از هزینه ساخت سایت در گوگل یکی از فاکتور های مهم برای ساخت سایت میباشد که اگر این کار توسط تیم حرفه ای انجام شود میتواند تا حدود زیادی نگرانی شما را از بین ببرد. شما میتوانید برای اطلاع از جدول قیمت طراحی سایت به صفحه سفارش طراحی سایت مراجعه کنید و یا از سایت آریا تهران به نشانی www.aryatehran.com و یا تماس با همکاران ما با شماره های ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴ الی ۷ اطلاعات لازم را کسب نمایید.

چرا باید پول خود را برای ساخت سایت هزینه کنیم؟

اگر قصد راه‌اندازی سایت دارید، احتمالا اولش مثل من دو دل و مردد هستید. من روزها با خودم فکر می‌کردم که آیا ساخت سایت فروشگاهی روش مناسبی برای سرمایه‌گذاری است؟ به هرحال قرار بود حاصل چند سال کار و پس‌اندازم را خرج کنم و برایم مهم بود که پولم را جای درستی سرمایه‌گذاری کنم.

از یک طرف فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ را می‌دیدم که چگونه صاحبان‌شان درآمد بالایی به دست می‌آورند. از طرف دیگر هم پیش خودم می‌گفتم که چطور می‌شود با این‌ها رقابت کرد. آیا با وجود این همه فروشگاه اینترنتی مختلف و حتی دیجیکالا کسی از من خرید می‌کند؟ در نهایت این تصمیم را گرفتم.

به جای رقابت مستقیم با فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ، فقط روی یک محصول خاص کار کنم. به این ترتیب تصمیم گرفتم یک فروشگاه تخصصی در زمینه فروش تابلو فرش راه بیندازم.

هزینه ساخت سایت در گوگل

برای آن که بتوانید برای کسب و کار خود سایت حرفه ای راه اندازی کنید باید این کار را یا خودتان به عهده بگیرید و در صورتی که در این حوزه تخصص ندارید باید این کار را به گروه حرفه ای و متخصص بسپارید.

هزینه ساخت سایت در گوگل باتوحه به قابلیت هایی که قصد پیاده سازی در سایت تان را دارید متغیر میباشد و اگر در این حوزه تحقیقات لارم را انجام داده باشید متوجه خواهید شد که مجموعه های مختلف قیمت های متنوعی را ارائه میدهند. اگر به دنبال هزینه طراحی سایت ارزان هستید باید به شما راه یادگیری این حرفه را پیشنهاد دهیم. شما میتوانید برای صرفه جویی در هزینه ها و در اختیار داشتن سایت های حرفه ای و تخصصی با حداکثر قابلیت ها ساخت سایت را در زمان فشرده از برترین اساتید کشور یاد بگیرید. در این صورت میتوانید با کمترین هزینه بهترین و تخصصی ترین سایت ها را بسازید و حتی از این راه نیز کسب درآمد داشته باشید.

اگر میخواهید صفر تا صد ساخت سایت را با تدریس حرفه ای و برترین اساتید کشور یاد بگیرید و بدون هیچ پیش زمینه ای به یک طراح سایت متخصص تبدیل شوید میتوانید به صفحه آموزش طراحی سایت مراجعه کنید و از آموزش های رایگان و حرفه ای بهره مند شوید.

تعیین میانگین هزینه ساخت سایت در گوگل

قبل از تعیین هزینه ساخت سایت در گوگل، ابتدا باید مشخص کنید که کسب و کار شما به چه نوع وب سایتی نیاز دارد. پس از آن، می توانید بفهمید که ساخت سایت در گوگل چقدر هزینه دارد.

دو نوع وب سایت وجود دارد که می توانید برای کسب و کار خود تهیه کنید.

وب سایت سفارشی

اولین گزینه این است که یک وب سایت سفارشی دریافت کنید که شامل طراحی ظاهر و باطن وب سایت است. هزینه یک وب سایت که به صورت سفارشی ساخته می شود، بر اساس مهارت حرفه ای شخصی است که برای توسعه استخدام می کنید. در ساخت یک وب سایت سفارشی موارد زیادی دخیل است. هزینه وب سایت تا حد زیادی به عوامل زیادی بستگی دارد.

هیچ شرکت توسعه دهنده وب سایتی به وضوح بیان نمی کند که یک وب سایت چقدر هزینه دارد. این بستگی به نیاز شما دارد، پس از آن هزینه ساخت سایت در گوگل را به شما ارائه می دهند. اما طراحی وب سایت سفارشی و توسعه وب را اشتباه نگیرید . هزینه ایجاد یک وب سایت هر دو را شامل می شود. طراحی وب سایت UI/UX سایت است، در حالی که توسعه وب سایت به کدنویسی وب سایت از ابتدا برای مطابقت با UI/UX و کاربردی کردن آن مربوط می شود.

اگر می‌خواهید گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتر و سرویس‌دهی بهتر را داشته باشید، توسعه وب‌سایت سفارشی پاسخی به این سؤال شما است که هزینه یک وب‌سایت حرفه‌ای چقدر است.

چرا یک وب سایت سفارشی انتخاب کنید؟

هزینه ساخت وب سایت سفارشی ممکن است برای کسب و کار شما کمی گران به نظر برسد. اما این یکی از بهترین راه ها برای آنلاین کردن کسب و کار شما و بهره مندی از مزایای ایجاد کاربران و ورود انها به سایت شما است.

هنگامی که یک وب سایت سفارشی را انتخاب می کنید:

شرکت توسعه وب، دامنه، هاست و توسعه وب سایت را بر عهده دارد. هزینه ساخت سایت در گوگل شامل همه چیز از ایده پردازی طراحی وب سایت تا راه اندازی نهایی است. برای محتوای وب سایت خود مجبور نیستید تصاویر و گرافیک ها را جداگانه خریداری کنید.

شما می توانید محتوای وب سایت را تهیه کنید یا شرکت می تواند آن را با هزینه اسمی که در هزینه ساخت وب سایت گنجانده شده است به شما ارائه دهد. یک توسعه دهنده وب سایت حرفه ای کدنویسی سفارشی را در افزونه هایی که می خواهید در سایت نصب کنید ارائه می دهد.

شما می توانید در مرحله طراحی و توسعه وب سایت، ویرایش های زیادی را بدون هیچ چیز اضافی دریافت کنید. هنوز نگران این هستید که هزینه داشتن یک وب سایت چقدر است؟ قیمت متوسط ​​یک وب سایت ساخته شده توسط یک شرکت توسعه وب سفارشی بین 10تا 100 میلیون تومان بسته به نیازهای پویا وب سایت شما متغیر است.

طراحی قالب

گزینه دوم ساخت یک وب سایت از قالب وردپرس یا هر قالب سازنده وب سایت دیگری است. این روش با توسعه وب سفارشی متفاوت است به این معنا که شما نیازی به استخدام یک متخصص ندارید. هزینه ساخت سایت در گوگل به صورت قالب اماده در مقایسه با وب سایت های سفارشی کمتر است.

هزینه ساخت سایت در گوگل با استفاده از قالب ها چقدر است؟

اول از همه، از آنجایی که این روش تقریباً یک روش است، میانگین هزینه ساخت یک وب سایت قالب اماده نسبتاً کمتر از وب سایت های سفارشی است.

وب‌سایت‌های قالب شامل قالب‌های از پیش طراحی‌شده‌ای هستند که می‌توانید با استفاده از افزونه و رابط کشیدن و رها کردن آن‌ها را سفارشی کنید. طراحی وب سایت در وردپرس نمونه بارز طراحی وب سایت قالب اماده است. هزینه یک وب سایت شامل موارد زیادی در هنگام توسعه آن با استفاده از قالب ها می شود.

کیفیت سایت

آیا یک سایت سفارشی حرفه ای می خواهید یا یک سایت ارزان قیمت؟ ساخت سایت در گوگل ارزان قیمت است. در این مرحله بین دو راهی شرکت های سفارشی ساز و طراحان CMS قرار می گیرید. در تصمیم گیری در این دو راهی باید به پتانسیل سایت تان و میزان کیفیتی که مد نظر دارید توجه کنید. قبل از شروع هر مرحله ای از طراحی سایت، نیازمند تهیه دامین و هاست هستید.

پیشنهاد مطالعه: ساخت سایت در گوگل با گوشی

قیمت طراحی سایت به چه امکاناتی بستگی دارد؟

قیمت طراحی سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد. اگر یک سایت با امکانات پایه برایتان کفایت می‌کند، مشخصا نیازی نیست هزینه زیادی بپردازید؛ اما اگر یک سایت کاملا اختصاصی بخواهید، باید هزینه مشخصی را پرداخت کنید. راه دیگری هم وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید یک سایت با امکانات کامل و قابل توسعه را با قیمت مقرون به صرفه خریداری کنید. حال به این پرسش می‌پردازیم که اصلا چه امکاناتی تعیین کننده قیمت سایت است؟

هزینه طراحی سایت

نام دامنه

اولین هزینه ساخت سایت در گوگل، خرید نام دامنه برای وب سایت شما است. نام دامنه نام کسب و کاری است که در نتایج جستجو ظاهر می شود. این آدرسی است که مردم کسب و کار شما را در آن پیدا می کنند. گام اولیه برای پاسخ به اینکه یک وب سایت چقدر باید هزینه داشته باشد با خرید یک نام دامنه شروع می شود. شما می توانید نام های دامنه ارزان قیمت را در iranserver یا  netafraz  دریافت کنید که از 8 تا 10 دلار در سال شروع می شود.

میزبانی وب

میزبانی وب اساساً مکانی است که در آن شما وب سایت خود را میزبانی می کنید. این شامل فضای ذخیره سازی فایل های وب سایت شما، پهنای باند و پایگاه داده کاربران شما است. میزبانی وب شامل سرور وب است که در آن تمام فعالیت های پشتیبان توسط ارائه دهنده میزبان انجام می شود. وقتی خودتان این کار را انجام می دهید، هزینه متوسط ​​برای ساخت یک وب سایت شامل حداکثر مبلغی است که برای یک ارائه دهنده میزبانی وب صرف می شود.

چندین ارائه دهنده میزبانی، مانند hostitan، hostnegar و غیره، میزبانی وب را ارائه می دهند که از 100 دلار در سال شروع می شود.

سازنده وب سایت

سومین هزینه ساخت سایت در گوگل، هزینه وب سایت ساز یا همان قالب ساز است. یک وب سایت ساز برای طراحی و توسعه سایت مورد نیاز است. از طریق سازنده وب سایت، ویژگی ها و قابلیت هایی را به وب سایت خود اضافه خواهید کرد. این شامل یک رابط  کشیدن و رها کردن است که طراحی را برای مبتدیان آسان تر می کند. چندین سازنده وب سایت محبوب مانند WordPress، Wix و بسیاری دیگر وجود دارند که به شما امکان می دهند یک وب سایت بسازید. به طور کلی، بیشتر سایت‌ها از وردپرس استفاده می‌کنند که تقریباً در تمام ارائه‌دهندگان میزبانی اصلی گنجانده شده است.

اگر مجبور به خرید یک سازنده وب سایت جداگانه هستید، تم های پریمیوم مختلفی را نیز با آن دریافت خواهید کرد. قالب وب سایت از 250هزار تومان شروع می شود و به 2 میلیون تومان می رسد.

پلاگین و افزونه های ممتاز

می توانید بدون در نظر گرفتن پلاگین و افزونه های ممتاز، هزینه ساخت سایت در گوگل به صورت حرفه ای را محاسبه کنید. آنها عملکردهای قدرتمندی را برای وب سایت شما ارائه می دهند که با نسخه های رایگان در دسترس نیستند.

تم های ممتاز به شما کنترل بیشتری بر روی کارهایی که می توانید با وب سایت خود انجام دهید، می‌دهد. آنها بسیاری از قالب های از پیش طراحی شده را ارائه می دهند که در آنها فقط باید محتوا را تغییر دهید و وب سایت خود را بسازید. تم های ممتاز در هزینه اصلی وب سایت گنجانده نشده است. به طور مشابه، افزونه های پریمیوم افزونه های اضافی هستند که ویژگی هایی را ارائه می دهند که می توانند وب سایت شما را پویا و قدرتمندتر نشان دهند.

قیمت هر افزونه و تم ممتاز متفاوت است. شما می توانید یک تم ممتاز با کیفیت خوب با قیمت 250 هزار تومان تا 2میلیون تومان دریافت کنید. 3 میلیون تومان دیگر روی افزونه های پریمیوم سرمایه گذاری کنید و همه برای وب سایت شما تنظیم می شود.

گواهی امنیتی

آخرین چیزی که برای تعیین میانگین قیمت یک وب سایت نیاز دارید، راه اندازی پروتکل امنیتی HTTPS است. این تضمین می کند که وب سایت شما در برابر تهدیدات سایبری و هکرها در امان باشد. گواهینامه های SSL معمولاً برای ایمن سازی وب سایت ها از آسیب پذیری های سایبری استفاده میشود. در حالی که اکثر مردم فکر می کنند که از آنها فقط برای ایمن کردن تراکنش های تجارت الکترونیک استفاده می شود، گواهینامه های SSL همچنین ایمنی دارایی های دیجیتال شما را تضمین می‌کند.

SSL از 500هزارتومان شروع می شود و بر اساس سطح امنیتی که برای وب سایت خود می خواهید تا 10 میلیون تومان متغیر است. خرید یک گواهینامه SSL هنگام خرید نام دامنه روش خوبی است و کمک میکند کاربر به سایت شما اعتماد کند.

هزینه ساخت یا تهیه محصولات سایت

در رابطه با هزینه ساخت سایت در گوگل می توان به هزینه ساخت و تهیه محصولات اشاره کرد که این هزینه به عنوان هزینه های جانبی راه اندازی سایت محسوب می‌شود. ولی لازم است که در ابتدای راه اندازی سایت این هزینه را در نظر گرفته و در مورد آن تصمیم درستی گرفته شود. اگر می خواهید در سایت خود فروش محصول را انجام دهید، لازم است ابتدا مشخص کنید که این محصول را قصد دارید خودتان بسازید یا آن را از جای دیگری خریداری نمایید. در صورتی که می خواهید محصول را از یک جای دیگر تهیه کنید، پیشنهاد می شود هزینه ای را برای خرید عمده این محصول در نظر گرفته و این مورد بستگی به نوع محصول و تعداد سفارش آن خواهد داشت.

هزینه تبلیغات و بازاریابی سایت

در مورد هزینه ساخت سایت در گوگل یکی دیگر از هزینه های جانبی که باید پرداخت کرد، هزینه تبلیغات می باشد. لازم است از همان اول جذب بازدید کننده برای سایت در نظر گرفته شود و به فکر تبدیل کردن این بازی کنندگان به مشتری اصلی برای سایت خود باشید. برای افزایش بازدید کننده روش های گوناگونی وجود دارد که به صورت رایگان هستند. ولی این روش های رایگان ممکن است نیاز به زمان طولانی داشته باشد. اگر قصد دارید که بازدید کننده های سایت خود را خیلی سریعتر افزایش دهید، بهتر است برای این مورد هزینه پرداخت کنید. یکی از روش های معروف برای جذب بازدیدکننده برای سایت تبلیغات بنری در سایت های پربازدید می باشد.

روش راه اندازی سایت

روش‌های متفاوتی برای راه‌اندازی سایت وجود دارد؛ هر یک از این روش‌ها با توجه به تخصص و ابزارهایی که نیاز دارد، قیمت متفاوتی نیز دارد. یک روش، استفاده از سایت ساز است که هزینه کمتری نسبت به روش‌های دیگر طراحی سایت دارد. روش بعدی راه‌اندازی سایت با استفاده از وردپرس است؛ در این روش شما باید هزینه طراح سایت، هاست، دامنه، پشتیبانی، قالب و … را بپردازید. روش آخر راه‌اندازی سایت از طریق برنامه نویسی است که به دلیل هزینه بسیار بالا و زمان‌بر بودن آن پیشنهاد نمی‌شود.

قیمت سایت اماده

اگر میخواهید سایت کسب و کارتان را در سریع ترین زمان راه اندازی کنید و هزینه کمتری نسبت به هزینه طراحی سایت و اپلیکیشن به صورت کدنویسی بپردازید ساخت سایت آماده یکی از بهترین گزینه های پیش روی شماست. خرید سایت آماده به صورت قالب آماده وردپرسی میباشد که هزینه کمتری دارد و شما میتوانید با استفاده از آن سریع تر سایت کسب و کارتان را راه اندازی کنید.

قیمت سایت اماده در آریا تهران از 3 میلیون تومان به بالا میباشد که برحسب قابلیت های مورد نظر شما این هزینه میتواند تغییراتی نیز داشته باشد. قیمت سایت آماده در آریا تهران ارزان تر از سایر مجموعه ها میباشد و شما میتوانید با هزینه ای جزیی کسب و کار خود را بهبود بخشید. شما میتوانید برای اطلاع از حدود قیمت سایت آماده با همکاران ما تماس بگیرید.

پیشنهاد ویژه: برای خرید سایت با ما تماس بگیرید.

قیمت سایت وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتواست که با آن میتوان سایت های بسیار زیادی را با هزینه بسیار کم راه اندازی نمود این سیستم بصورت رایگان و اپن سورس در اختیار همه قرار دارد و به همین دلیل سایت هایی که با وردپرس طراحی می شوند قیمت بسیار ارزانی دارند.

هزینه طراحی سایت ارزان

برای طراحی سایت ارزان شما میتوانید مجموعه های مختلفی را بررسی کنید که شاید با قیمت های فوق استثنایی برای هزینه طراحی سایت ارزان مواجه شوید. هزینه طراحی سایت ارزان در آریا تهران مناسب تر از سایر مجموعه هاست و باتوجه به امکاناتی که به مشتریان ارائه میشود شما میتوانید با کمترین هزینه حرفه ای ترین سایت ها را دریافت کنید.

اگر میخواهید خودتان صفر تا صد ساخت سایت های حرفه ای را یاد بگیرید و با کمترین هزینه طراحی سایت ارزان را انجام دهید و مدرک فنی حرفه ای بین المللی دریافت کنید و به سرعت در این حوزه نیز وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشید.

برای شرکت در کلاس های تخصصی طراحی سایت آریا تهران میتوانید به صفحه دوره طراحی سایت مراجعه کنید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

قیمت طراحی سایت با کد نویسی

در صورتی که بخواهید سایت شما قابلیت های خاصی داشته باشد استفاده از سایت آماده و سایت های وردپرسی نمیتواند پاسخگوی نیاز های شما باشد و باید سایت با کد نویسی داشته باشید.

قیمت طراحی سایت با کد نویسی بالاتر از سایت های آماده و سایت های وردپرسی است زیرا میتوان قابلیت های سفارشی سازی شده تخصصی را به آن ها اضافه کرد. قیمت طراحی سایت با کدنویسی در آریا تهران از 10 میلیون تومان به بالا میباشد که در صورت اضافه شدن قابلیت ها و آپشن ها این قیمت تغییراتی خواهد داشت.

شما با سایت کدنویسی شده میتوانید انواع قابلیت ها را به سایت تان اضافه کنید ولی در عوض زمان ساخت سایت شما به دلیل تخصصی تر بودن انجام کار کمی بیشتر از سایت های معمولی زمان میبرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه طراحی سایت با کد نویسی میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

هزینه ساخت سایت فروشگاهی

همان طور که میدانید قابلیت هایی که در سایت های فروشگاهی وجود دارد متفاوت از سایت های شخصی و شرکتی میباشد و این سایت ها باید قابلیت تعریف محصول و خرید و پشتیبانی محصول را دارا باشند. به همین دلیل هزینه ساخت سایت فروشگاهی معمولا بیشتر از سایت های شرکتی و شخصی میباشد.

حدود هزینه ساخت سایت فروشگاهی بسته به سیستم مدیریت آن ها از 10 میلیون تومان به بالا میباشد و مسلما برحسب قابلیت ها و امکانات قابل پیاده سازی در این سایت ها قیمت ساخت سایت فروشگاهی متغیر خواهد بود.

دقت داشته باشید که برای داشتن سایت فروشگاهی باید این کار را به یک تیم حرفه ای بسپارید تا بتوانید یک سایت حرفه ای داشته باشید که بهبود کسب و کارتان را تضمین کند.

مجموعه حرفه ای آریا تهران برترین طراحان سایت کشور را در تیم خود گرد هم آورده است و به شما این اطمینان را میدهد که از عهده طراحی انواع سایت ها برمیاید. با مشاهده نمونه کار های طراحی سایت آریا تهران میتوانید با خیالی آسوده ساخت انواع سایت ها را با هزینه ای مناب به ما بسپارید و از نتیجه کار اطمینان داشته باشید.

پیشنهاد بررسی : دانلود فیلم آموزش طراحی سایت

محاسبه آنلاین هزینه طراحی سایت وردپرس

یکی از خدماتی که آریا تهران برای رفاه حال مشتریان ارائه میدهد محاسبه آنلاین هزینه طراحی سایت وردپرس میباشد. در این خدمت ارزنده شما میتوانید قابلیت هایی که قصد پیاده سازی در سایت تان را دارید تعیین کنید و با مشخص کردن سیستم مدیریت محتوا مورد نظرتان از حدود قیمت طراحی سایت با وردپرس مطلع شوید.

محاسبه آنلاین هزینه طراحی سایت وردپرس یکی از قابلیت های پیشرفته سایت آریا تهران میباشد که به صورت اتوماتیک برحسب آپشن های قابل اضافه شدن در سایت، هزینه ای ثابت به هزینه ساخت سایت اضافه میگردد و حدود هزینه به مشتری اعلام میشود.

دقت داشته باشید همیشه اطلاع از هزینه ساخت سایت در گوگل و پیدا کردن مجموعه ای که با هزینه کمتری خدمات ساخت سایت ارائه میدهند کافی نیست. بهتر است در این مورد کیفیت را فدای قیمت نکنید و مجموعه ای را برای این کارانتخاب کنید که تخصص و تجربه کافی در این زمینه داشته باشد و به شما نمونه کارهای قوی ارائه دهد.

مجموعه آریا تهران با سال ها سابقه درخشان در این حوزه و با حضور حرفه ای طراحان سایت ایران به شما این اطمینان را میدهد که هرگونه سایتی که در نظر داشته باشید را در مدت زمان محدود برای شما خواهد ساخت و شما میتوانید حرفه ای ترین سایت ها را با قیمت مناسب در اختیار داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه میتوانید با همکاران ما با شماره های ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴ الی ۷  تماس بگیرید و یا به سایت آریا تهران به نشانی www.aryatehran.com مراجعه کنید.

پیشنهاد بررسی : ساخت سایت رایگان

هزینه یک وب سایت حرفه ای چقدر است نسخه قالب

هنگامی که یک وب سایت ایجاد می کنید، موارد دیگری وجود دارد که باید از آنها مراقبت کنید. این شامل سئو و بازاریابی وب سایت، ارتقاء و نگهداری، برنامه ها و ادغام ها و چندین مورد دیگر است.

اگر کسب و کار شما بیشتر به صورت آنلاین انجام می شود و خودتان آن را انجام می دهید، در نگهداری و ارتقاء وب سایت دردسرهای زیادی وجود دارد. در حالی که هزینه ساخت وب سایت را کاهش می دهد ، ممکن است اشکالات فنی وجود داشته باشد که نتوانید آنها را حل کنید و مجبور شوید از پشتیبانی حرفه ای استفاده کنید. از طرف دیگر، ممکن است بخواهید هر از چند گاهی وب سایت خود را به روز کنید. هزینه ایجاد یک وب سایت در مقایسه با توسعه وب سفارشی کمتر است.

با این حال، هزینه نگهداری وب سایت شما و به روز رسانی منظم آن مستلزم سرمایه گذاری زیادی از نظر پول، زمان و تلاش است. حتی ممکن است به دانش لازم برای ایجاد همه تغییرات مجهز نباشید. قیمت متوسط ​​برای یک وب سایت با استفاده از قالب ها و روش انجام آن توسط خودتان 500 تا 1200 دلار است. این شامل نام دامنه، میزبانی وب سایت، سازنده وب سایت، گواهینامه SSL، محتوای وب سایت، تم و افزونه های برتر، یکپارچه سازی تجارت الکترونیک و ویژگی های اساسی بازاریابی دیجیتال است.

هزینه ساخت سایت در گوگل چقدر است: نسخه سفارشی

توسعه وب سایت سفارشی شما را از هدر دادن پول، زمان و تلاش نجات می دهد. اما نگران نباشید – هزینه های وب سایت سفارشی آنقدر که فکر می کنید گران نیستند. شما می توانید توسعه دهندگان وب سایت حرفه ای را به صورت ساعتی با قیمت 25 دلار در ساعت تا 50 دلار در ساعت استخدام کنید. توسعه وب سفارشی شامل همه چیز از توسعه وب سایت تا تعمیر و نگهداری است. شما مجبور نخواهید بود برای ارتقاء جداگانه پول خرج کنید زیرا تحت قرارداد شما پوشش داده می شود.

هزینه متوسط ​​یک وب سایت زمانی که یک شرکت توسعه وب سفارشی را استخدام می کنید بین 2تا 20 میلیون تومان است. در مقایسه با زمان و تلاشی که صرفه جویی می کنید زیاد نیست. بسیاری از شرکت‌های توسعه‌دهنده وب نیز SEO و بازاریابی اولیه را ارائه می‌کنند تا مجبور نباشید برای استخدام یک آژانس دیجیتال مارکتینگ هزینه زیادی بپردازید.

هزینه مورد نیاز برای دامنه و هاست سایت

مهم ترین هزینه ساخت سایت در گوگل، هزینه خرید دامنه و میزبان است. دامنه در واقع نام سایت مورد استفاده با پسوند com. یا پسوندهای دیگر بود. خرید دامنه معمولاً سالانه انجام می شود و می تواند یک سال برای هزینه ای تمدید شود. اگر اصولاً قصد شروع یک کسب و کار اینترنتی را در وب سایت خود داشته باشد، بهتر است یک دامنه اختصاصی برای کسب و کار خود فراهم کنید و هزینه ای را برای آن کنار بگذارید.

علاوه بر این عامل، سایت نیاز به فضای میزبانی دارد. این فضای میزبانی اینترنت هاست نامیده می شود و شما نیز باید هزینه های آن را پرداخت کنید. هزینه های میزبانی نیز می تواند ماهانه یا سالانه پرداخت شود. شما همچنین می توانید میزبانی رایگان برای این استفاده کنید، اما این هاست امکانات کافی نخواهد داشت.

هزینه لازم برای طراحی یک وب سایت خوب

نوع دیگری از هزینه ساخت سایت در گوگل که باید هزینه آن را بپردازید برای بخش اصلی سایت یعنی طراحی و برنامه نویسی است. امروزه با کمک پلتفرم های محبوبی مانند WordPress و Joomla نیازی به پرداخت هزینه طراحی، برنامه نویسی و طراحی سایت نیست. از طریق این پلتفرم ها می توان طراحی حرفه ای و کاربردی سایت را بسیار ساده و بدون اطلاع کافی از موضوعات کدنویسی و طراحی ساخت.

با استفاده از این سیستم ها به راحتی می توانید هر سایت را به راحتی پیاده سازی کنید ،همچنین می توانید از پوسته و الگوهای بسیار متنوع و حرفه ای که در WordPress وجود دارد استفاده کنید. با نصب این الگوها در سایت امکان ایجاد یک ظاهر بسیار ساده و حرفه ای در سایت شما وجود خواهد داشت و دیگر نیازی به آگاهی از طراحی و یا پرداخت هزینه طراحی گرافیکی وب سایت نخواهد داشت.

پیشنهاد مطالعه : معرفی بهترین سایت های حسابداری

سوالات متداول

کدام دامنه را انتخاب کنم ir یا com ؟

پیشنهاد من انتخاب هر دو هست دامنه کام برای کارهای مثل گوگل ادز لازمه و دامنه آی آر هم هزینه زیادی نداره پس هر دو رو ثبت کنید.

هاست ایرانی بگیرم یا خارجی؟

هاست ایرانی معمولا سرعت بهتری به کاربرهای ایرانی میده و مشکل تحریم های خارجی رو نداره و اگر زمانی اینترنت ایران ملی بشه یا محدودیت ایجاد بشه در دسترس میمونه در عوض هاست خارجی معمولا پایدارتر هست و برای بررسی و خزش گوگول مناسب تره و احتمالا در سئو بازده بیشتری داره در کل در شرایط فعلی پیشنهادم هاست ایرانی هست مگر اینکه سایتتون بازدید کننده خارجی داشته باشه.

آیا گرفتن اینماد لازمه ؟

برای سایت هایی که میخوان درگاه بانکی داشته باشن و بصورت اینترنتی پول دریافت کنن (مثل سایتهای فروشگاهی) اینماد لازمه.

هزینه گرفتن اینماد چقدره؟

در حال حاضر (پاییز 1401) حدود 200 هزار تومن هست که شامل هزینه اینماد برای دوسال و ارسال نامه تایید مکان میشه

منابع:

منبع: ساخت سایت در گوگل

منبع: معایب شغل طراحی سایت

منبع: آموزش طراحی وب سایت از مبتدی تا پیشرفته

منبع: ساخت وب سایت رایگان با پسوند com

پیج اینستاگرامی پیشنهادی