ماشین های کلاسیک جدید 2022

ماشین های کلاسیک جدید 2022


در این مقاله می خواهیم شما را با بهترین ماشین های کلاسیک ایران بیشتر آشنا کنیم تا بتوانید اگر قصد خرید ماشین های قدیمی در ایران را دارید اطلاعات بیشتری درمورد هر ماشین پیدا کنید و آگاهانه تر خرید ماشین های قدیمی در ایران اقدام کنید.

بهترین ماشین های کلاسیک ایران

علاقه خیلی از افراد به خودروهای کلاسیک باعث شده کرد کلکسیون ماشین های قدیمی در ایران رونق زیادی داشته باشد و معمولاً از کلکسیون ماشین های قدیمی در ایران در نمایشگاه‌ها رونمایی کنند.

در ادامه عکس ماشین های قدیمی ایرانی و خارجی را برای شما قرار می دهیم تا با این خودرو های نوستالژی بیشتر آشنا شده و مانند یک توریست خارجی بتوانید خاص ترین خودروی کلاسیک ایران را ببینید.

اگر ماشین کلاسیک شما تصادف کرده و یا بدنه آن آسیب دیده است میتوایند برای صافکاری مجموعه بزرگ اتوصافکار را انتخاب کنید تا با هزینه ای مناسب خدکات تخصصی صافکاری را دریافت کنید.صافکاری

فولکس واگن ماشین کلاسیک

فولکس واگن یکی از ماشینهای کلاسیک ایران میباشد که توسط شرکت خودروسازی فولکس واگن تولید شده است. طراحی این خودروی کلاسیک نایاب در ایران با آرایش موتور و دیفرانسیل جلو انجام شده است و اتاق و بدنه این خودرو به صورت ماهرانه ای طراحی شده است. واگن یکی از گرانترین ماشین کلاسیک در ایران می باشد که به دلیل اتاق راحت همچنان در در بعضی از شهرهای ایران از آن استفاده می شود.

کادیلاک سری ۷۵ مدل ۱۹۷۳

یکی از ماشین های آمریکایی موجود در ایران می باشد که توسط بیل میچل مهندس افسانه‌ای ساخته شده است و در مدل های کوپه و استیشن در بازار موجود می باشد. کادیلاک از ماشین های قدیمی خارجی در ایران بوده که ۸ سیلندر می باشد و به کمک یک جعبه دنده سه سرعته توانست جزء خاص ترین اتومبیل های کلاسیک قرار بگیرد.

این خودروی کلاسیک بسیار ارزشمند موجود در ایران در حدود ۱۵۰ میلیون تومان می باشد. البته علاقه مندان به ماشین های کلاسیک که ایران این موضوع را می‌دانند که قیمت خاصی برای ماشین های خاص وجود ندارد و بر حسب اساس آپشن های نصب شده بر روی ماشین و قابلیت‌های موجود قیمت تعیین می شود.

مطالعه بیشتر : هزینه رنگ کامل خودرو

پونتیاک jto مدل ۱۹۶۸

از دیگر ماشین های قدیمی ایرانی اسپرت می‌توان به پونتیاک اشاره کرد که این ماشین کوپه اسپرت بوده و بعد از ۵۰ سال باز هم طرفداران خاص خود را دارد.

این ماشین کلاسیک دارای موتور با حجم ۷ و نیم لیتر و ۸ سیلندر می باشد که قدرت شگفت انگیزی داشته و می تواند معادله ۳۹۰ اسب بخار قدرت در اختیار راننده قرار بدهد. تا صد این ماشین کلاسیک در ایران ۶ ثانیه می باشد و این حجم از قدرت شگفت انگیز موتور تنها در خاص ترین ماشین های کلاسیک ایران دیده می شود.

BMW مدل ۲۰۰۲

دیگر گرانترین ماشین کلاسیک ایران بی ام دبلیو مدل ۲۰۰۲ می باشد که این برند از ماشین همیشه مورد توجه علاقه مندان به خودروهای سواری کلاسیک و اسپرت بوده و روز به روز بر طرفداران آنها افزوده می شود.

موتور بهترین ماشین های کلاسیک ایران از جمله بی ام دبلیو در حدود ۲۰ اسب بخار می باشد که صفر تا صد آن نیز زیر ۱۰ ثانیه است. این مدل از خودروی کلاسیک نایاب در ایران برای شرکت در مسابقات طراحی شده است و با نصب آپشن هایی قدرت موتور آن به ۲۷۵ اسب بخار توربو رسیده است و می تواند تا ۲۱۰ کیلومتر در ساعت سرعت داشته باشد. ویژگی های ناب سبب شده این ماشین جزو بهترین ماشین های کلاسیک ایران قرار بگیرد.

بیوک سنچوری کوپه ۱۹۷۴، آمریکایی اخمو!

خودروهای آمریکایی در بین کلاسیک بازان محبوبیت خاصی دارند. بیوک سنچوری کوپه یک آمریکایی خاص با بدنه پنج متری است. این خودرو در سال‌های ۵۴ تا ۵۵ یکی از نماد‌های تجدد در ایران به شمار می‌رفت. بیوک سنچوری کوپه با موتور ۸ سیلندری و ۷.۵ لیتری خود می‌تواند ۱۱۰ اسب بخار قدرت تولید کند.

تویوتا سلیکا کوپه ۱۹۷۵، سنگین و با قدرت

این کوپه ژاپنی هنوز هم در بین ماشین بازان خواهان زیادی دارد. تویوتا سلیکا (Toyota Celica) از اولین خودروهای اسپرت ژاپنی بود که از ژاپن راهی ایران شد. این خودرو با ظاهری جذاب و موتوری قدرتمند دید ایرانیان را نسبت به ابر خودروسازی ژاپنی تغییر داد. سلیکا با یک تن وزن می‌تواند نیرویی برابر با ۱۴۰ اسب بخار تولید کند.

فیات تیپو کوپه، هاچ بک به تاریخ پیوسته

این هاچ بک جمع و جور در تعدا کمی وارد ایران شده و در مدت زمان کوتاهی نیز نام آن به تاریخ پیوسته است. این هاچ بک کوپه موتور با موتور ۱۴۰۰ سی سی ۷۱ اسب بخار با ۷۱ اسب بخار محصول شهری به شمار می‌رود.

ین هاچ بک کوپه موتور با موتور ۱۴۰۰ سی سی ۷۱ اسب بخار با ۷۱ اسب بخار محصول شهری به شمار می‌رود.

شورولت کاپریس تخم مرغی ۱۹۹۱، محبوب میانسالان

این کاپریس تخم مرغی همچنان محبوبیت بسیاری در دنیا دارد. شورولت تخم مرغی در سال ۱۹۹۱ از طرف مجله موتورترند جایزه سال خودروهای آمریکایی را کسب کرد. این خودرو در بین افراد میانسال محبوبیت بسیاری داشت و ۸۰ درصد خریدان آن بالای ۵۰ سال و نیمی از آنها هم بالای ۶۵ سال سن داشتند.

پیج اینستاگرامی پیشنهادی