بهترین کرکره برقی کرج

بهترین کرکره برقی کرج

اگر به دنبال پیدا کردن بهترین نوع درب کرکره برقی هستید حتما تا انتهای این مقاله را مطالعه کنید. معرفی بهترین فروشنده درب کرکره برقی در تهران

برای کسب اطلاعات بیشتر و دیافت مشاوره رایگان با فروشگاه همتا تماس بگیرید. 02155449212 و 09122552119

پیشنهاد ویژه : برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از صفحه قیمت درب کرکره برقی دیجی کالا نیز استفاده کنید.

درب کرکره برقی چیست

کرکره های برقی با ساختار رول آپ اتوماتیک به کمک یک ریموت کنترل بعنوان درب ورودی مغازه و پارکینگ منزل نصب می شوند که امروزه با پیشرفت محصولات ساختمانی، کرکره ها بصورت برقی تولید و توسط شرکت نصب کرکره برقی آهن سازه اجرا می گردند. کرکره های برقی در زمان قطع برق هم قابل استفاده می باشند و قابلیت خلاص کن هم در کرکره های برقی تعبیه شده است.

کاربرد درب کرکره برقی

معمولاً از این نوع دربهای اتوماتیک برای پارکینگ یا مغازه استفاده می شود. به خصوص پارکینگ هایی که می خواهند از پشت درب نیز برای پارک کردن خودرو استفاده شود. با توجه به اینکه نصب جک درب پارکینگی در آن مکان امکان پذیر نمی باشد، مهم ترین نکته در انتخاب و خرید دربهای اتوماتیک، مرغوبیت و با کیفیت بودن تیغه های آن می باشد. امروزه از کرکره های اتوماتیک برای حفاظت محیط و به عنوان یکی از درب های ورودی پارکینگ ها، مراکز تجاری، صنعتی و… استفاده می شود تا از ورود افراد، نفوذ نور خورشید، باد، باران و صدا جلوگیری کنند.

ما علاوه بر تولید و توزیع کرکره برقی فروشنده پرده برقی نیز هستیم. به همین منظور پیشنهاد می کنم صفحه شید رول دیجی کالا را نیز بررسی کنید.

مزیت درب کرکره برقی چیست؟

با توجه به الزامات نظام مهندسی درب پارکینگ می بایست حتما اتوماتیک و ریموت کنترلی باشد. قیمت این نوع درب های اتوماتیک پارکینگ ارزان تر از سایر درب های اتوماتیک می باشد. این درب سریع تر ساخته و نصب می شود و خرابی آن کمتر است. همچنین این درب ها رنگ بسیار با کیفیت کوره ای دارند. مزایای دیگر آن ها نسبت به درب های لولایی این است که با توجه به خاصیت Roll-up در کرکره برقی، فضایی از پارکینگ را اشغال نمی کند.

درب کرکره برقی پارکینگ

در همه‌ی کشورهای مدرن جهان از کرکره پارکینگ برای بالا بردن ایمنی بیشتر در این محل ها استفاده می شود همچنین در همه کارگاه ها، کارخانه ها و سوله ‌ها و حتی در تقسیم‌ بندی سالن ‌ها و در ورودی درب ‌ها، برای بالا بردن امنیت و سرعت عبور و مرور ماشین ‌های سنگین و صنعتی از درب‌های کرکره پارکینگ می توان کمک گرفت.

کرکره برقی صنعتی به ویژه کرکره انباری وسیله مناسبی برای جلوگیری از اتلاف انرژی در محیط های صنعتی می باشد. آنها همچنین از جک برای نصب کرکره پارکینگ روی درهای کاملا باز یا بسته استفاده می کنند. وقتی جک سعی می کند در را باز و بسته کند، سنسور تشخیص می دهد که جک به انتهای مسیر رسیده است و آن را متوقف می کند.

در کرکره های فروشگاهی به دلیل مواد اولیه استفاده شده و مقاومت بالای آن در برابر ضربه، قیمت آن نسبت به کرکره های دیگر نسبتاً بالاتر است اما به نوبه خود دارای ویژگی های خاصی هستند. قیمت کرکره معمولی و همچنین سایر کرکره ها بر اساس متراژ و قطعات استفاده شده تعیین می شود.

کرکره برقی پنجره، کرکره برقی پارکینگ، کرکره برقی مغازه، کرکره برقی تراس و بالکن از جمله مکان های قابل نصب کرکره برقی است که یک کرکره برقی خوب با قیمت مناسب بستگی به نوع تیغه آلمینیومی یا پانچ دار یا تیغه کرکره برقی شیشه ای پلی کربنات یا کرکره برقی رنگی و طرح چوب دارد. استفاده از کرکره اتوماتیک برای تمام افراد امکان پذیر است چرا که نیاز به عملیات و تخصصی خاص ندارد و فقط با یک ریموت ساده باز و بسته می شود. با راه اندازی و نصب کرکره اتومات ریموت دار مقاوم در برابر سایش، سالها نیاز به رنگ و تعویض کرکره اتوماتیک نخواهید داشت.

انواع درب کرکره برقی

هر کدام از انواع کرکره برقی دارای جنس و اجزایی خاص هستند که در اینجا به برخی از برترین موارد می‌پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر وارد صفحه انواع تیغه کرکره برقی شوید.

کرکره برقی آلومینیومی

دلیل نام گذاری این کرکره به علت تیغه استفاده شده در آن است. در این نوع کرکره، تیغه‌ای از آلومینیوم به کار رفته است که همان موجب مزایای ویژه کرکره شده است. جنس آلومینیومی تیغه موجب شده است که این کرکره به شدت در برابر تغییرات دمایی و هرگونه‌ای ضربه‌ای مقاوم باشد. پس اگر به دنبال مقاومت بالا هستید، این کرکره بهترین نوع برای شماست.

کرکره های شفاف

کرکره های شفاف به عنوان پرده های نیمه شفاف نیز شناخته می شوند. به ورق های پلی کربنات به دلیل شفافیت و نوع ورق به کار رفته در آن ، کرکره شفاف نیز می گویند. کرکره های شفاف دارای زیبایی بسیار قوی و خاصی هستند که به عنوان روکش هم استفاده می شود و از عبور سارقان جلوگیری می کند و در ایجاد ظاهر و جذابیت مکان بسیار موثر هستند.

شما نمی توانید کرکره برقی پلی کربنات شفاف را به شکل یک ‌تکه از جایی تهیه کنید در عوض این کرکره ها با کنار هم قرار گرفتن تکه های پانل پلی کربنات در اندازه و ضخامت های ویژه به شکل آجری موجود هستند. اگر بخواهیم تفاوت اصلی را در این نوع بیان کنیم می توان به ضخامت تیغه ها اشاره کرد که باعث شده کرکره پلی کربنات شفاف را به دو دسته طبقه بندی کند.

درب کرکره‌ ای گالوانیزه

این کرکره نیز بسیار نزدیک به کرکره آلومینیومی است اما در مقایسه با آن از مقاومت بسیار بالاتری برخوردار است. دلیل این موضوع نیز آن است که تیغه گالوانیزه در حقیقت همان تیغه آلومینیومی است که بر روی آن روکشی از روی کار شده است. گالوانیزه بهترین نوع درب کرکره برقی از لحاظ مقاومت است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از صفحه قیمت ورق گالوانیزه دست دوم نیز استفاده کنید.

کرکره برقی فولادی

همانطور که از نام این کرکره پیداست، جنس آن از فلز فولاد است و می‌تواند بهترین نوع کرکره برای شما باشد. اگر به دنبال کرکره‌ای مقاوم هستید که به هیچ صورت آسیب نبیند و همچنین عایقی بسیار مناسب در برابر انواع عوامل باشد، می‌توانید خرید این کرکره را در نظر بگیرید.

درب برقی پلی کربنات

کرکره‌های پلی کربنات به کرکره‌های شیشه‌ای و شفاف نیز معروف هستند و این موضوع را می‌توان در ظاهر آنها دید. اما این قضیه موجب شده است که افراد نسبت به مقاومت این نوع کرکره مطمئن نباشند. باید به شما بگوییم که این تیغه در حقیقت نه تنها مقاوم است بلکه نشکن نیز می‌باشد! این بدان معناست که دیگر هیچ آسیبی مغازه و یا منزل شما را نمی‌تواند تهدید کند و می‌توانید با خیال راحت از این نوع کرکره استفاده کنید.

بهترین نوع درب کرکره برقی

امروزه به علت محبوبیت این درب‌ها، شرکت‌های مختلفی در صدد تولید آنها برآمدند. این شرکت‌ها هر روزه ویژگی‌های جدیدی را به کرکره‌های خود می‌افزایند که شاید انتخاب کرکره را سخت کرده باشید. به همین دلیل است که ما امروزه با طیف گسترده‌ای از کرکره‌ها سر و کار داریم که هرکدام جنس و اجزای مختلف خود را دارا هستند. البته این به هیچ عنوان بدان معنی نیست که یک جنس از دیگری برتر است و به هر حال شما باید نسبت به مورد استفاده خود درب کرکره‌ای مناسب خود را برگزینید. ما در این قسمت انواع درب کرکره برقی و مزایای آن را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین تیغه برای درب کرکره پارکینگ

با توجه به تردد بالای کرکره های برقی پارکینگ ، توصیه می شود از تیغه آلومینیوم که مخصوص تردد بالا طراحی و ساخته شده است، استفاده کنید. تیغه های تک جداره آهنی، گالوانیزه و فولادی برای پارکینگ کمتر توصیه می شوند. چون درصد خرابی و گیر کردن آن ها در ریل بیشتر بوده و به عنوان کرکره برقی برای یک محیط حساس و پر تردد، توصیه نمی شوند.

رنگ درب کرکره برقی

نکته دیگری در خرید کرکره برقی باید به آن دقت کنید رنگ آن است. اگر به زیبایی اهمیت می‌دهید بهتر است به رنگ نمای ساختمان توجه کنید و رنگ کرکره برقی را متناسب با آن انتخاب کنید. مثلا اگر نمای ساختمان شما تراورتن از تیغه کرم بهتر است که استفاده کنید چون این سنگ ها معمولا رنگ کرمی و قهوه ای روشن دارند. کرکره های برقی غیر شفاف با رنگ الکترو استاتیک رنگ آمیزی می‌شوند، این نوع رنگ که در صنعت خودرو و لوازم خانگی هم کاربرد دارد معمولا قیمت بالاتری دارد، در ضمن رنگ سفید نیز در رنگ آمیزی کرکره برقی قیمت پایین تری نسبت به سایر رنگ ها دارد.

بهترین برند تیغه کرکره برقی

بهترین برند تیغه کرکره برقی دارای مشخصات زیادی است که قبل از انتخاب و خرید باید آن ها را در نظر بگیرید. برندهای مختلفی در حوزه تولید تیغه های کرکره برقی فعالیت می کنند که اغلب آن ها نیز دارای سطح خوبی از نظر کیفیت هستند. اما مهم تر از انتخاب برند , انتخاب مشخصات تیغه است. در این مقاله به معرفی بهترین برند تیغه کرکره برقی از لحاظ مشخصات می پردازیم. همچنین برای اطلاعات بیشتر از قیمت کرکره برقی و نصب کرکره برقی با کارشناسان ما در کهربا در تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر وارد صفحه بهترین برند تیغه کرکره برقی شوید.

بهترین برند تیغه کرکره برقی چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین برند تیغه کرکره برقی دارای چه ویژگی هایی است؟ در سال های گذشته که کرکره های اتوماتیک رواج زیادی نداشتند اغلب افراد با نصب کرکره های معمولی از مغازه , پارکینگ و فروشگاه های خود مراقبت می کردند. اغلب این کرکره دارای کیفیت پایینی بود و در گذر زمان نیز به سرعت کیفیت و زیبایی خود را از دست می داد. اما با رونق گرفتن و استقبال مردم از صنعت درب های اتوماتیک اغلب افراد دست به انتخاب آن ها زدند و برای منازل مسکونی , فروشگاه ها , مجتمع های رفاهی و پارکینگ ها از آن ها استفاده کردند. اما بهترین برند تیغه کرکره برقی از لحاظ کیفیت کدام است؟ کرکره برقی اتوماتیک باید بر اساس چه پارامترهایی انتخاب شود؟

مشخصات بهترین برند تیغه کرکره برقی

میزان آلومینیوم به کار رفته تیغع کرکره برقی

آلومینیوم جزو فلزاتی است که از مقاومت بالایی برخوردار است. تیغه های آلومینیومی جز مرغوب ترین تیغه ها در بازار هستند که می توانند مزایای زیادی را در اختیار شما قرار دهند و در طول سالیان متمادی نیز کیفیت خود را حفظ می کند.

مقاومت درب کرکره برقی

شرایط محیطی بیشترین تاثیر را در کیفیت و حفظ ظاهرکرکره بر جای می گذارند. عواملی مانند باران های اسیدی و طوفان می تواند موجب رنگ پریدگی آن شود. پس بهتر است نوعی از برند را انتخاب کنید که در برابر عوامل محیطی مقاومت بالایی دارد.

ضد حریق بودن

ضد حریق بودن از مهم ترین و اساسی ترین ویژگی های تیغه کرکره برقی است. اگر قصد دارید کرکره های اتوماتیک را در امکان عمومی مانند مجتمع های تفریحی و رفاهی نصب کنید باید از تیغه های پلی کربنات استفاده کنید. زیرا این تیغه ها قابلیت تحمل دما تا 300 درجه را دارند و بر اثر دمای بالا آب نمی شوند. این مساله موجب می شود تا امنیت افراد به خطر نیفتد و حریق به درون ساختمان منتقل نشود.

استقامت مناسب تیغه ها

در مراحل تولید پس از اینکه مواد اولیه به شکل تیغه در آمد، آن را درون کوره ایجینگ قرار می دهند تا آن تیغه ها به استقامت مطلوب برسد. هر چقدر فرایند ایجینگ دقیق تر و با دستگاههای پیشرفته تر انجام پذیرد، استقامت تیغه ها بهتر می شود حتی اگر وزن تیغه ها به حد مطلوب نباشد باز هم در این فرایند می توان استقامت تیغه ها را بسیار بالا برد.

رنگ الکترواستاتیک

رنگ الکترواستاتیک از رزین و ذرات خشک تشکیل می شود که با ترکیب رنگ دلخواه به وسیله تپانچه بر روی تیغه پاشیده می شود. تیغه بعد از رنگ آمیزی در کوره قرار می گیرد تا برابر تغییرات آب و هوایی مقاوم شود.

وزن تیغه

هر چه وزن تیغه بیشتر باشد نشان دهنده تحمل وزن بالای درب به وسیله آن است. بهترین برند تیغه کرکره برقی برندی است که بتواند وزن زیادی را تحمل کند.

وزن هر متر مربع تیغه کرکره

اولین موردی که یک تیغه کرکره برقی عالی را به نسبت تیغه های بی کیفیت متمایز می کند وزن آن است. هر چقدر مواد اولیه به کار رفته در تیغه بیشتر باشد به نحوی که وزن آن را بالای 5 کیلوگرم در هر متر مربع برساند، نشان از کیفیت بهتر تیغه دارد.

تعداد پل تیغه کرکره

با بالا رفتن قیمت آلومینیوم و کم کردن وزن تیغه ها به جهت کاستن از قیمت تمام شده، مقاومت تیغه های معمولی و تک پل بسیار پایین آمد به گونه ای که بسیاری برای بالا بردن استحکام تعداد پایه ها و پل درون تیغه ها را افزایش دادند.

بالا بردن پل تیغه کرکره در مقاومت آن تاثیر خوبی گذاشت و از این رو می توان به تیغه های سبک و تعداد پل بیش از 2 تا اعتماد کافی داشت. با این حال باید توجه شود که از تیغه های خیلی سبک نباید استفاده کرد. چرا که تعداد پل بالا در عصایی (محل به هم متصل شدن تیغه کرکره) کمکی نخواهد کرد.

ضد سرقت بودن

بهترین برند تیغه کرکره برقی برندی است که ضد سرقت باشد. زیرا این نوع از کرکره های اتوماتیک اغلب در مکان هایی نصب می شوند که جنبه امنیتی دارند مانند طلا فروشی و بانک ها. این اماکن به این دلیل که از نظر امنیتی حائز اهمیت هستند باید مقاومت بالایی در برابر سرقت داشته باشند. البته شما در مکان های دیگر برای کمتر هزینه کردن و برخورداری از امنیت بالا می توانبد از درب پارکینگ که برای باز و بسته کردن آن از جک درب پارکینگ استفاده می شود، بهره مند شوید که البته قیمت جک پارکینگ با توجه به انواع و اقسام متفاوت موجود در بازار مختلف است که شما با توجه به نیازتان می توانید انتخاب صحیحی داشته باشید و با یکبار هزینه کردن برای این نوع جک، خیال خود را از هزینه های جانبی دیگر راحت کنید.

ریل درب کرکره برقی

ریل کرکره برقی دارای دو نوع آهنی و آلومینیومی هستند که نوع آلومینیومی از کیفیت بالایی برخوردار است. ویژگی هایی مانند دوجداره بودن , عدم وجود ناخالصی , مقاومت بالا و رنگ الکترواستاتیک در این نوع از تیغه ها وجود دارد. اما تیغه های آهنی در گذر زمان دچار آسیب های فراوانی می شوند که مهم ترین آن ها پوسیدگی و فرسودگی است.

متریال پلی کربنات

بهترین تیغه های کرکره برقی تیغه های پلی کربنات هستند. این تیغه ها که به نام تیغه های شفاف نیز شناخته می شوند علاوه بر زیبایی و جذابیت دارای خصوصیاتی از جمله ضد حریق و ضد سرقت بودن است که موجب افزایش امنیت آن تا چند برابر شده است.

برند کارخانه

برندهای خوش نام مناسب ترین گزینه برای انتخاب هستند. سال ها سابقه و تجربه در پشت برندها وجود دارد که انتخاب آن ها می تواند خدمات پس از فروش و گارانتی مناسبی را در اختیار شما قرار دهد. اغلب این شرکت ها دارای تکنسین ها و متخصصینی هستند که در صورت بروز هر گونه مشکل به محل آمده و اقدام به رفع مشکل می کنند.

موتوردرب کرکره برقی

موتور کرکره برقی از فاکتورهای مهم در تعیین بهترین برند تیغه کرکره برقی است. موتورهایی که در بازار وجود دارند و بسیار رایج هستند دارای دو نوع توبلار و ساید هستند. موتورهای ساید به نام موتورهای صنعتی شناخته می شوند که علاوه بر تحمل وزن بالا قابل استفاده در مکان هایی هستند که درب آن ها دارای ابعاد زیادی است. موتورهای ساید جزو قدرتمندترین موتورها هستند که در هنگام باز و بسته شدن کمترین صدای ممکن را از خود تولید می کنند. مناطقی مانند کارخانجات و مجتمع های بزرگ و عمومی گزینه مناسبی برای نصب موتورهای ساید هستند.

و اما موتورهای توبلار نقطه مقابل موتورهای ساید محسوب می شوند. این موتورها برای ابعاد کوچک و منازل شخصی قابل استفاده هستند. پارکینگ هایی که دارای درب با ابعاد کوچک هستند نیز می توانند گزینه مناسبی برای نصب این نوع از موتورها به شمار روند. زیرا نسبت به موتورهای ساید وزن کمتری را تحمل می کنند و اگر به خوبی روغنکاری و سرویس شود در هنگام باز و بسته شدن کم ترین صدا را از خود تولید خواهد کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر وارد صفحه انواع موتور درب کرکره ای شوید.

قابلیت شستشو

یکی از پارامترهایی که می تواند کیفیت تیغه های کرکره برقی را مشخص کنند قابلیت شستشوی آن است. در گذر زمان تیغه کرکره برقی دچار آلودگی مانند جذب گرد و غبار می شود. نفوذ گرد و غبار به مناطقی از کرکره مانند ریل موجب می شود تا هنگام باز و بسته شدن صدای نابهنجار از آن تولید شود.

قیمت درب کرکره برقی

عوامل زیادی هستند که در قیمت کرکره برقی تاثیر دارند که میشود به نوع تیغه، اندازه کرکره، ابعاد کرکره، جنس تیغه و هزینه نصب کرکره برقی و … اشاره کرد. همه این موارد باید توسط شرکت ارائه دهنده خدمات کرکره برقی بررسی شود و بعد قیمت گذاری انجام شود. وقتی اندازه دو کرکره باهم برابر باشد فاکتوری که قیمت آنها را از یکدیگر جدا میکند موتور آن است و اگر اندازه یکسان نباشد علاوه بر موتور، اندازه تیغه کرکره برقی هم در قیمت گذاری دخیل است. در ادامه مطلب قیمت موتور و تیغه کرکره برقی و عوامل دیگر تاثیر گذار در قیمت کرکره برقی را بررسی می‌کنیم.

بهترین فروشنده درب کرکره برقی

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی در زمینه های بسیاری در زندگی، نظاره گر پیشرفت های زیادی در صنعت ساختمان و صنایع از جمله صنعت درب و پنجره بوده ایم. در این مقاله قصد داریم شما را راهنمایی کرده تا درب های کرکره ای را از بهترین فروشنده درب کرکره برقی تهیه نمایید.

خرید بهترین تیغه کرکره برقی

خرید یک تیغه با کیفیت که دارای برچسب قیمت خوبی هم باشد همیشه برای مشتریان دغدغه همیشگی بوده است. اما فروشگاه دی سی ای کالا توانسته با ملحق کردن کارخانه و فضای فروش اینترنتی با بهترین قیمت به ارائه کالا و فروش اینترنتی کرکره برقی بپردازد که می توانید به صفحه محصولات رجوع نمایید.

سوالات متداول

آیا واقعا برند کرکره برقی نشان دهنده کیفیت آن است؟

فلواقع بله، اما مشکل اینجاست که در بازار کرکره برقی نمی توان جنس اصل از متفرقه را از برچسب یا لیبل روی آن تشخیص داد، چرا که کارگاههایی در همان بازار آهن وجود دارند که به سفارش مشتریانشان لیبل تولید میکنند تا بر روی تیغه ها چسبیده شوند و بسیاری از فروشندگان از لیبل  برندهای اسم و رسم دار برای اجناس معمولی و ضعیف استفاده می کنند.

پس هر خریدار می بایست جنس شناس هم باشد تا بر اساس آن بتواند تیغه های خوب را از مدل های ضعیف تشخیص دهد.

تیغه آلومینیوم، فولادی یا پلی کربنات ؟

هر کدام از این تیغه ها مزایا و معایبی دارند که ما در جایی دیگر به آنها می پردازیم. اما به دلیل سهم اعظم تیغه های آلومینیومی ما ابتدا به آن می پردازیم تا تفاوت یک تیغه خوب را با تیغه های بی کیفیت دریابید.

منابع:

منبع: بهترین نوع درب کرکره برقی

منبع: بهترین تیغه درب کرکره برقی

منبع: قیمت هر متر مربع کرکره برقی

پیج اینستاگرامی پیشنهادی