آیا هایفو دور چشم واقعا تاثیر دارد

آیا هایفو دور چشم واقعا تاثیر دارد

هایفو دور چشم تکنیکی است که می‌تواند برای برطرف کردن چین و چروک های دور چشم و رفع سیاهی و گودی زیر چشم تاثیر گذار باشد.

این روش کاملا غیر تهاجمی و بدون درد است، که در کمترین زمان می‌تواند تاثیرات خود را بر روی پوست شما بگذارد.

و عوارضی مانند چین و چروک و یا سیاهی و گودی زیر چشم شما را برطرف نماید، در صورتی که علاقه‌مند هستید که با روش هایفو دور چشم و یا هایفوتراپی دور چشم بیشتر آشنا شوید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

هزینه هایفو دور چشم

هزینه هایفوتراپی دور چشم بستگی به تعداد جلساتی که پزشک متخصص پوست برای شما در نظر می‌گیرد دارد.

و این تعداد جلسات بر اساس میزان چین و چروک های ایجاد شده در اطراف چشم شما و یا میزان سیاهی و گودی زیر چشم شما در نظر گرفته می شود.

به عنوان مثال اگر میزان چین و چروک های ایجاد شده در اطراف چشم شما خیلی کم باشد، شاید در یک جلسه بتوان آن را برطرف کرد و در غیر این صورت ممکن است که پزشک تشخیص دهد که تعداد جلسات بیشتری را برای شما در نظر بگیرد.

شما می توانید از طریق لینک زیر ابتدا یک وقت مشاوره برای خود رزرو نمایید، که در زمان ارائه مشاوره متخصصین کلینیک زیبایی ندای سلامت با بررسی پوست شما هزینه هایفوتراپی دور چشم را در اختیار شما قرار دهند.

عکس قبل و بعد هایفو دور چشم

عکس قبل و بعد تیرگی دور چشم یکی از مراجعه کنندگان به مطب زیبایی ندای سلامت را در تصویر زیر مشاهده می کنید که بعد از انجام هایفو دور چشم به صورت کامل تیرگی و سیاهی دور چشم ایشان برطرف شده است.

برای مطالعه » درمان سریع سیاهی دور چشم

هایفوتراپی برای دور چشم

همانطور که می دانید بعد از افزایش سن یکی از عوارضی که ممکن است برای پوست شما به وجود آید ایجاد یک سری چین و چروک ها در اطراف چشم شما می باشد.

و گذشته از بحث افزایش سن یکی دیگر از مواردی که باعث از دست رفتن زیبایی صورت در افراد مختلف می شود ایجاد سیاهی و گودی زیر چشم است.

سیاهی و گودی زیر چشم دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد، به عنوان مثال دلایل ژنتیکی و عدم مراقبت از پوست، وغیره عواملی هستند که می تواند موجب تیرگی و گودی زیر چشم شود.

و همچنین ایجاد منافذ باز پوست هم یکی از عوامل مهمی است که می تواند باعث از دست رفتن زیبایی بخش های مختلف صورت به ویژه اطراف چشم شود.

خوشبختانه امروزه با پیشرفت علم پزشکی و استفاده از روش های نوین مانند هایفو دور چشم این مشکل می‌تواند به کمک امواج اولتراسوند که می تواند به شکل قابل توجهی حجم کلاژن سازی در زیر پوست شما را افزایش دهد برطرف خواهد شد.

و برای انجام این کار هر چقدر از دستگاههای پیشرفته و به روز استفاده شود قطعا تاثیر هایفو دور چشم با ماندگاری بیشتری برای شما همراه است.

برای مطالعه » آشنایی با روش هایفوتراپی بینی در کلینیک زیبایی ندای سلامت

ماندگاری هایفوتراپی دور چشم

با توجه به شرایط پوست شما میزان ماندگاری هایفو دور چشم می تواند حداقل شش ماه و حداکثر تا یک سال برای شما دوام داشته باشد.

که عواملی مانند شرایط سنی، نوع پوست، شرایط زندگی و نوع مراقبت از پوست هم جز عواملی هستند که می‌تواند میزان ماندگاری هایفو دور چشم را تا حد قابل توجهی افزایش دهد.

توجه » یکی از عواملی که می تواند ماندگاری هایفو دور چشم را افزایش دهید ماساژ درست و اصولی صورت است، برای آشنایی با روش درست ماساژ شما می توانید مقاله آموزش ماساژ صورت را مطالعه  نمایید.

فیلم هایفوتراپی دور چشم

شما می توانید با مراجعه به کانال آپارات ندای سلامت فیلم هایفوتراپی دور چشم را مشاهده نمایید.

در این کانال علاوه بر نمونه کارهای هایفو دور چشم سایر خدمات کلینیک زیبایی ندای سلامت از جمله خدماتی مثل فیشیال صورت که برای پاکسازی پوست صورت مورد استفاده قرار می گیرد.

خدمات میکرونیدلینگ که یکی از روش های نوین در عرصه زیبایی و مراقبت از پوست محسوب می شود.

انجام روش مزووایت تراپی که یکی دیگر از روش های نوین و کارآمد برای زیبایی پوست می باشد را می توانید مشاهده نمایید.

چه کسانی به هایفو دور چشم نیاز دارند

افرادی که به دنبال راهی برای درمان چین و چروک دور چشم، تیرگی، کبودی و گودی چشم خود هستید یکی از بهترین و موثرترین راه ها استفاده از هایفوتراپی است.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید هایفو دور چشم فقط یک روش درمانی نیست، بلکه به عنوان یک روش پیشگیرانه نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

این روش با فرستادن امواج فراصوت به سمت عمق پوست، سلول ها را مجبور به تولید کلاژن و جوان سازی پوست می کنند، این عمل کاملا بی خطر بوده و تاثیر گذاری آن بسیار بالاست.

بنابریان با توجه به آنچه گفته شد افرادی که از ایجاد چین و چروک های احتمالی صورت و دور چشم در آینده هراس دارند و به سلامتی و زیبایی پوست خود اهمیت می دهند می توانند از همین حالا برای پیشگیری از چروک دور چشم از روش هایفوتراپی دور چشم استفاده کنند.

نکته ای که تمام علاقمند به هایفو دور چشم باید بدانند این است که تاثیر این روش برای درمان خطوط کم عمق صورت و دور چشم نمایان تر و قابل توجه خواهد بود.

برای مطالعه » لیفت شقیقه

شیوه انجام هایفو دور چشم برای رفع چین و چروک

همانطور که در مقالات قبلی گقته شد، HIFU دستگاهی است که با استفاده از قدرت امواج فراصورت بر لایه های زیرین و عمیق پوست تاثیر حرارتی ایجاد کرده و باعث تحریک تولید کلاژن می شود. این دستگاه از حیث نحوه استفاده از امواج بسیار شبیه سونوگرافی است.

اپراتور دستگاه برای ازبین بردن چین و چروک دور چشم متناسب با عمق چین و چروک، پس از تنظیم عمق نفوذ امواج، دسته دستگاه را با آرامش روی پوست بیمار به حرکت در خواهد آورد.

حرکت دستگاه و نفوذ امواج به لایه های زیرین پوست بدون درد بوده و فقط حس ایجاد گرما بصورت موضعی را به طرف القا می کند.

لازم به ذکر است که تعیین روش مناسب پس از مراجعه بیمار به مطب و پس از جلسه مشاوره رایگان تعیین می گردد.

توجه » شیوه انجام هایفو دور چشم مانند روش های دیگری مثل هایفوتراپی گردن انجام می شود.

سئوالات متداول در مورد هایفو دور چشم؟

قیمت هایفوتراپی دور چشم؟

برای استعلام قیمت هایفو دور چشم شما می توانید با شماره های ۰۲۱۸۸۵۰۳۸۹۳ و ۰۹۱۲۸۸۸۱۶۴۶ تماس بگیرید.

سن مناسب برای هایفو دور چشم؟

طبق نظر متخصصین سن مناسب برای هایفو دور چشم بین 30 تا 70 می باشد.

مدت زمان هایفوتراپی چشم؟

مدت زمان انجام هایفو چشم در مطب زیبایی ندای سلامت وابسته به عمق و شدت چین و چروک و تیرگی زیر چشم بین نیم تا 1 ساعت خواهد بود.

آیا هایفو دور چشم واقعا تاثیر دارد؟

سوال بسیاری از کسانی که قصد انجام هایفو دور چشم را دارند این است که آیا هایفو دور چشم واقعا تاثیر دارد ؟ جواب صادقانه این سوال این است که تاثیر هایفو دور چشم مستقیما به عمق چین و چرک، تیرگی و گودی چشم بستگی داد.

اگر عمق خطوط روی صورت شما کم بود باشد تاثیر هایفو بلافاصله بعد از اتمام عملیات کاملا واضح است.

هرچند اگر عمق این خطوط بالا هم باشد تاثیر هایفوتراپی مشخص خواهد بود اما نباید از آن انتظار معجزه داشت.

برای مطالعه » آشنایی با خدمات تزریق بوتاکس در کلینیک تخصصی ندای سلامت

مزایا و عوارض هایفوتراپی دور چشم؟

مزایا و عوارض هایفو دور چشم یکی دیگر از دغدغه های متقاضیان این روش زیبایی است.

همانطور گفته شد هایفو دور چشم یکی از روش های غیرتهاجمی و بدون خطر است.

از همین رو این روش هیچگونه عارضه جدی ندارد.

فقط پس از اتمام عملیات پوست شما تا چند ساعت تورم، قرمزی و سوزش خفیف خواهد داشت که طبیعی است.

از مزایای این روش می توان به بی خطر بودن، تاثیر سریع، جوانسازی بدون جراحی اشاره کرد.

برای مطالعه » انجام خدمات هایفوتراپی شکم در کلینیک تخصصی ندای سلامت

به جز هایفو دور چشم چه روش های دیگری برای رفع چین و چروک ها، سیاهی و گودی زیر چشم وجود دارد؟

تزریق فیلر زیر چشم یکی از روش هایی است که می تواند برای برطرف کردن سیاهی و چین و چروک های دور چشم استفاده شود، در این روش با استفاده از تزریق چربی تمامی سیاهی و گودی زیر چشم شما برطرف خواهد شد.

بوتاکس زیر چشم هم یکی از روش های است که می تواند برای برطرف کردن سیاهی زیر چشم استفاده شود، البته این روش هم به صورت دائمی نیست و هر چند وقت یکبار شما باید این ماده را به زیر چشم خود تزریق نمایید.

یکی دیگر از روش هایی هم که می توان ار آن برای رفع سیاهی زیر چشم استفاده کرد، روش تزریق ژل است که با استفاده از یک برند معتبر ژل، این ماده به زیر پوست شما تزریق خواهد شد.

نکته » در صورتی که علاوه بر ررفع سیاهی زیر چشم شما بخواهید بخش ابروهای خود را نیز ترمیم نمایید، می توان از روش لیفت ابرو هم برای این ناحیه استفاده کرد.

آیا هایفو دور چشم یک روش دائمی است؟

خیر، این روش همانطور که گفته شد بین 6 ماه تا یک سال با توجه به شرایط سنی، نوع پوست و سبک زندگی شما می تواند دوام داشته باشد.

سایر روش های دیگر مثل هایفوتراپی غبغب و غیره هم دائمی نیستند.

البته روش هایی مثل هایفو واژینال در صورت مراقبت صحیح از ناحیه تناسلی می تواند طولانی مدت باشد.

ضمنا شما می توانید با مراجعه به صفحه آموزش هایفوتراپی با شیوه انجام این روش در کلینیک ندای سلامت آشنا شوید.

همچنین شما می توانید با مراجعه به صفحه خدمات هایفو سایر خدمات ارائه شده با استفاده از این متد زیبایی را مشاهده نمایید.

منبع :

nedayesalamat.com/هایفو-دور-چشم-برای-رفع-چین-و-چروک/

پیج اینستاگرامی پیشنهادی