گاوصندوق دست دوم

گاوصندوق دست دوم

گاوصندوق ها، امنیت را به خانه های شما هدیه می کنند و باعث می شوند حتی در صورت سرقت نیز سرمایه و اموال ارزشمند شما سالم باقی بمانند. به خصوص این روز ها و با بالا رفتن آمار جرم و جنایت و سرقت در شهر ها، خرید گاوصندوق بیش از پیش اهمیت یافته است.

هنگامی که قصد خرید گاوصندوق دارید، دو گزینه پیش روی شماست: اول خرید گاوصندوق از نمایندگی ها و فروشگاه های گاوصندوق در بازار و دوم خرید گاوصندوق دست دوم.

در این مقاله قصد داریم درباره خرید گاوصندوق دست دوم اطلاعاتی را به شما ارائه کنیم. پیش از مطالعه این مقاله پیشنهاد میکنیم مقاله های گاوصندوق خانگی و گاوصندوق چیست را مطالعه کنید.

خرید گاوصندوق دست دوم

خرید گاوصندوق دست دوم

خرید سیف باکس دست دوم، با کمی ریسک به همراه است. زمانی که یک گاوصندوق کارکرده را خریداری می کنید، نکات متعددی را باید مد نظر داشته باشید. بهتر است چه قصد خریدار گاوصندوق دست دوم هستید و چه قصد فروش گاوصندوق دست دوم را دارید، معامله خود را در سایت ها و فروشگاه هایی که به طور اختصاصی در زمینه خرید و فروش گاوصندوق دست دوم، کار می کنند انجام دهید.

چرا که این فروشگاه ها، از کارشناسانی کمک می گیرند که می توانند خصوصیات مختلف گاوصندوق استوک را تشخیص داده و نظر تخصصی درباره آن ها ارائه کنند.

خرید گاوصندوق دست دوم دیوار تهران و گاوصندوق دست دوم شیپور، به علت نداشتن کارشناسی که روی محصول شما نظارت داشته باشد، ممکن است باعث متضرر شدن شما گردد. همچنین قیمت گاوصندوق خانگی دست دوم دیوار نیز نظارتی ندارد و ممکن است شما یک گاوصندوق را با قیمتی بیش تر از قیمت حقیقی آن خریداری کنید.

با خرید از فروشگاه های معتبر اختصاصی گاوصندوق مانند پرشین صنعت، می توانید از کیفیت گاوصندوق ها مطمئن باشید. چرا که این گاوصندوق ها پیش از این که برای فروش گذاشته شوند، همگی از فیلتر های مشخصی برای تعیین سلامت گاوصندوق عبور کرده اند و با توجه به معیار های مختلف، قیمت گذاری شده اند.

پس هنگام خرید گاوصندوق دسته دوم، نگرانی از بابت بی کیفیت بودن گاوصندوق و بالا بودن قیمت آن نخواهید داشت.

قیمت گاوصندوق دست دوم

همان طور که گفته شد، قیمت گاوصندوق دست دوم، نسبت به قیمت گاوصندوق نو، کم تر است. البته، قیمت پایین گاوصندوق، نباید باعث شود دست به انتخاب غلطی بزنید.

حتی گاهی اوقات پیشنهاد میکنیم تا به جای خرید گاوصندوق دست دوم، یک گاوصندوق نو با ابعاد کوچک تر خریداری کنید. البته این موضوع، زمانی پیشنهاد می شود که محصولی که خریداری می کنید کارشناسی شده نباشد یا آسیب دیده باشد.

قیمت گاوصندوق های دست دوم نیز مانند گاوصندوق های نو به موارد مختلفی بستگی دارد. نوع قفل به کار رفته روی گاوصندوق، ابعاد گاوصندوق، برند آن و ایرانی یا خارجی بودن، نوع و کاربری گاوصندوق همه و همه در قیمت گذاری آن تاثیر گذار هستند.

به طور مثال، قیمت گاوصندوق ایران کاوه دست دوم، با ابعاد کوچک، می تواند از بین یک میلیون تومان تا دو میلیون تومان باشد. این در حالی است که قیمت یک گاوصندوق دست دوم با ابعاد مشابه از برند های خارجی مانند ایگل یا آیکو، بین سه تا پنج میلیون تومان است.

به طور حدودی، قیمت گاوصندوق کوچک ارزان دست دوم، می تواند از هشتصد هزار تومان شروع شود.

مجموعه پرشین صنعت، می تواند به شما در خرید انواع گاوصندوق های زیر کمک کند:

  • گاوصندوق آسانسوری دست دوم
  • گاو صندوق فروشگاهی دست دوم
  • گاوصندوق اسلحه دست دوم
  • گاوصندوق خانگی دست دوم
  • گاوصندوق طلافروشی دست دوم
  • و …

به طور کلی، پاسخ به این سوال که گاوصندوق دست دوم چنده؟ کار چندان راحتی نیست. در ادامه، معیار هایی که قیمت گاوصندوق دست دوم به آن ها بستگی دارد بررسی خواهند شد:

  • قفل گاصندوق
    قفل گاوصندوق می تواند دیجیتال، مکانیکی یا اثر انگشتی باشد. قفل دیجیتال دسته دوم، بیش تر از انواع دیگر پیشنهاد می شود چرا که امکان تعویض رمز آن به سادگی وجود دارد و هزینه آن نیز بسیار مناسب است. همچنین امنیت این نوع قفل نیز بسیار بالاست.
  • ابعاد گاوصندوق
    ابعاد بزرگ تر گاوصندوق به معنی استفاده از متریال بیش تر و در نتیجه قیمت بالاتر است.
  • برند گاوصندوق
    گاوصندوق های خارجی به خاطر هزینه های واردات و گمرک و حمل و نقل، هزینه بسیار بیش تری دارند. بنابراین به طور مثال، قیمت گاوصندوق کاوه دست دوم بسیار مناسب تر و به صرفه تر از قیمت گاوصندوق ایکو دست دوم خواهد بود.

در مقاله قیمت گاوصندوق بیش تر درباره این معیار ها خواهید خواند.

قیمت گاو صندوق خانگی دست دوم

جهت استعلام قیمت گاوصندوق خانگی دست دوم از طریق راه های ارتباطی موجود در وب سایت با همکاران ما ارتباط برقرار نمایید.

قیمت گاوصندوق کاوه دست دوم

در صورتی که قصد مراجعه حضوری به دفتر مرکزی گاوصندوق کاوه در تهران را دارید، می توانید با توجه به آدرس مندرج شده در وب سایت safekaveh به دفتر مرکزی گاوصندوق کاوه مراجعه نمایید.

همچنین را های ارتباطی موجود در وب سایت safekaveh در اختیار شماست (اعم از واتساپ، تلگرام، اینستاگرم، فیس بوک و غیره)، تا بتوانید به صورت مجازی با دفتر مرکزی گاوصندوق کاوه ارتباط برقرار نمایید.

وب سایت safekaveh.com تنها وب سایت رسمی فروش و عرضه صندوق کاوه در ایران می باشد، که مجوز رسمی از شرکت گاوصندوق کاوه را دارد، و تمامی محصولات این شرکت را به صورت نقد و اقساط و با ضمانت نامه معتبر به مشتریان خود ارائه می دهد.

گاوصندوق دست دوم شیپور

برای مشاهده انواع گاوصندوق دست دوم که در وب سایت هایی مانند شیپور ارائه می شود شما می توانید به وب سایت معتبر ترین فروشگاه گاوصندوق در تهران مراجعه نمایید.

قیمت گاو صندوق خانگی دست دوم دیوار

جهت استعلام قیمت گاوصندوق خانگی دست دوم از طریق راه های ارتباطی موجود در وب سایت با همکاران ما ارتباط برقرار نمایید.

گاوصندوق دست دوم کرج

دیگر شعبه فروشگاه سیف باکس کاوه در شهر کرج انواع مدلهای گاوصندوق بخصوص گاوصندوق های دست دوم را با قیمت مقرون به صرفه تر و مناسب تر را به شما مشتریان ارائه می دهد.

در صورتی که شما جذب مشتریان ساکن کرج هستید می توانید از طریق لینک زیر با فروشگاه سیف باکس در کرج ارتباط برقرار کرده و درخواست خود را به کارشناسان مربوطه ارائه دهید.

برای خرید صندوق های قدیمی و دست دوم می توانید در مناطق مختلف کرج مانند، عظیمیه، طالقانی، گوهردشت، حافظیه، فردیس، و غیره از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت با کارشناسان سیف باکس دست دوم ارتباط برقرار نمایید.

قیمت گاوصندوق دست دوم تبریز

در صورتی که ساکن تبریز هستید و قصد خرید گاوصندوق های دست دوم را دارید، می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در وب سایت سفارش خود را ثبت نمایید.

گاوصندوق استوک

منظور از گاوصندوق استوک همان گاوصندوق های دست دوم می باشد، که در بازار گاوصندوق نام گاوصندوق هایی که به صورت دست دوم و کارکرده در بازار عرضه می شود، با نام گاوصندوق استوک هم شناخته شده است.

پس زمانی که شما به فروشگاه های معتبر صندوق های قدیمی و دست دوم مراجعه می کنید، توجه داشته باشید که منظور از گاوصندوق استوک همان صندوق های قدیمی و دست دوم هستند.

گاوصندوق دست دوم تهران

نکات مهم در خرید گاوصندوق دست دوم به شما کمک می کند تا بتوانید تصمیم‌گیری بهتری برای خرید گاوصندوق دست دوم داشته باشید.

در این قسمت از مقاله برای خرید گاوصندوق دست دوم نکاتی را بیان می کنیم که در خرید گاوصندوق دست دوم کمک میکند تا بهترین گاوصندوق استوک را خریداری کنید.

  • اولین نکته که باید در هنگام خرید گاو صندوق دست دوم در نظر داشته باشید این است که بدانید قفل گاوصندوق چه نوعی است زیرا مهمترین قسمت گاوصندوق برای حفظ امنیت قفل آن می‌باشد و به عنوان یک مانع و سد امنیتی در برابر سرقت می باشد. پس باید دقت کنید که گاوصندوق شما در کنار سایر آپشن هایی که می‌تواند داشته باشد داشتن قفل گاوصندوق مهمترین قسمت امنیتی است که باید به خوبی در آن به کار رفته باشد.
  • نکته دومی که باید در هنگام خرید گاوصندوق دست دوم  به آن دقت کنید این است که باید از داشتن کلید دوم اطمینان حاصل کنیدو بررسی کنید که آیا کلیدهای گاوصندوق استوک خریداری شده قابل کپی شدن هستند یا نه.
  • نکته بعدی برای خرید گاوصندوق دست دوم بررسی این است که متوجه شوید آیا گاوصندوق شما دارای کلید مادر است یا خیر زیرا اگر کلید مادر گاوصندوق استوک شما گم شده باشد و یا آن را به شما تحویل نداده باشند امنیت گاوصندوق دست دوم شما بسیار پایین می آید و بهتر است که از خرید آن صرف نظر کنید زیرا داشتن کلید قفل مادر برای گاوصندوق بسیار مهم است.
  • اطلاع از اینکه گاوصندوق استوک خریداری شده شما ضد حریق و ضد سرقت است نکته دیگری که باید در هنگام خرید گاو صندوق دست دوم به آن دقت کنید که معمولا این ویژگی بر روی یک لیبل ثبت شده و بر روی گاوصندوق نصب می شود تا شما متوجه شوید که گاوصندوق استوک شما چه استانداردی دارد و دارای چه جزئیاتی است.

گاوصندوق اسلحه دست دوم

فروش و عرضه انواع گاوصندوق اسلحه نظامی و شکاری در فروشگاه طباطبایی با ۱۰ سال ضمانت نامه و گارانتی معتبر به همراه خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه می شود.

این برگ ضمانت نامه در زمان خرید محصولات به شما ارائه می شود و شما می بایست که برگه ضمانتنامه صندوق اسلحه را نزد خود نگهداری تا در صورت نیاز بتوانید از خدمات پس از فروش آن استفاده نمایید.

گاوصندوق طلا فروشی دست دوم

گاوصندوق های طلافروشی دست دوم هم مناسب برای استفاده در طلافروشی ها و فروشگاه های طلا و جواهر و زیور آلات ارائه می شود.

گاوصندوق آسانسوری دست دوم

گاوصندوق آسانسوری یا زیرویترینی یکی از کاربردی گاوصندوق ها برای استفاده در طلافروشی ها، موزه ها، عتیقه فروشی ها و مغازه های فروش ساعت های قیمتی است.

اگر نمی دانید که گاوصندوق آسانسوری چیست و یا مایل به خرید گاوصندوق آسانسوری هستید، در ادامه با ما همراه باشید تا بصورت کامل انواع این گاوصندوق ها را به شما معرفی کنیم.

با فروشگاه گاوصندوق طباطبایی واسطه ها را کنار بگذارید، و مستقیما از نمایندگی اصلی فروش گاوصندوق آسانسوری برند های کاوه، گنجینه، نیکا مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

قفل دیجیتال دسته دوم

همانطور که شما هم می دانید، می‌توان ورود قفل دیجیتالی یا همان Digital safe lock را به عنوان تحولی جدید و عظیم در صنعت قفل گاوصندوق در نظر گرفت.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و دانش، استفاده از قفل دیجیتال به کمک مردم آمده و به امنیت اسناد و مدارک در محصولات کمک زیادی کرده است.

امروز از قفل های دیجیتال در صنایع متفاوت دیگر هم استفاده می‌شود و علت استفاده از قفل دیجیتال به دلیل امنیت بالاتری را نسبت به سایر قفل ها و همچنین عملکرد سریع آنهاست.

امنیت بالاتر قفل دیجیتال نسبت به قفل مکانیکی از جمله محاسن و نقاط قوت قفل دیجیتال به شمار می رو

سیف باکس دست دوم

استفاده از سیف باکس ها (Safe Box) به زمان بسیار دور بر می گردد. زمانی که برای حفظ همه انواع اشیای گران قیمت و ارزشمند در همان ابتدای شکل گیری زندگی اجتماعی در میان انسانها جعبه های چوبی ساخته شدند و برای نگهداری و پنهان کردن وسایل مورد استفاده واقع گشتند.

این جعبه های چوبی که به آنها گاو صندوق یا به اصلاح امروزی سیف باکس گفته می شد کم کم با پیشرفت علم و تکنولوژی به جعبه های فلزی و ضد آتش و مقاومی تبدیل شده اند که امنیت بیشتری داشتند و نه فقط در مقابل دزدی و سرقت بلکه در مقابل آتش سوزی و سیل و زلزله هم امن هستند.

راهنمای انتخاب گاوصندوق دست دوم

هنگامی که می خواهید یک گاوصندوق را خریداری کنید باید توجه داشته باشید که ظاهر گاوصندوق به هیچ عنوان زدگی، خوردگی، فرو رفتگی، جای آسیب و ضربه و بریدگی نداشته باشد و رنگ آن کاملا یک دست باشد. گاوصندوق ها، به طور کلی محصولی مقاوم نسبت به ضربه هستند و در صورتی که یک گاوصندوق آسیب دیده باشد باید نسبت به امنیت آن شک کنید.

حتما کلید های مادر گاوصندوق را از فروشنده آن دریافت نمایید. اگر فروشنده اعلام کرد که کلید گاوصندوق گم شده یا شکسته، خرید آن گاوصندوق به هیچ عنوان به شما توصیه نمی شود.

یکی دیگر از کار هایی که هنگام بررسی یک گاوصندوق برای خرید باید انجام دهید بررسی میزان امنیت آن است. به این منظور باید گاوصندوق را باز کرده و برچسب داخل گاوصندوق را مطالعه کنید. در این برچسب ها، میزان مقاومت گاوصندوق و استاندارد های آن ذکر شده است.

البته، بسیاری از کلاهبرداران ممکن است این برچسب ها را جعل کنند که در این صورت، تنها با حضور یک کارشناس به اصل بودن گاوصندوق پی خواهید برد.

نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید، زبانه های گاوصندوق و پیچ های اتصال آن ها هستند. تعداد و قطر زبانه ها را بررسی کنید و همچنین اطمینان حاصل کنید که قالب در گاوصندوقی که خریداری می کنید از نوع پلکانی است.

با کمک کارشناسان پرشین صنعت، می توانید انواع گاوصندوق دست دوم تهران، گاوصندوق دست دوم تبریز و گاوصندوق دست دوم کرج را خریداری کنید.

قیمت گاوصندوق دست دوم چقدر است؟

قیمت خرید گاوصندوق دست دوم نسبت به گاوصندوق نو کم تر است ولی بسته به نوع قفل گاوصندوق و امکانات امنیتی مختلف آن، می تواند رنج قیمتی متفاوتی داشته باشد.

از کجا گاوصندوق دست دوم بخرم؟

گاوصندوق دست دوم را از فروشگاه هایی خریداری کنید که به طور اختصاصی به فروش محصولات امنیتی می پردازند. خرید گاوصندوق دست دوم از دیوار و شیپور به علت کارشناسی نشدن محصولات، عملی پر ریسک است.

بهترین برند گاوصندوق ایرانی کدام است؟

گاوصندوق های خرم، نیکا و بامیل بهترین گاوصندوق های ایرانی موجود در بازار هستند.

جمع بندی:

در این مقاله، درباره خرید گاوصندوق دست دوم به شما اطلاعاتی داده شد. برای کمک گرفتن از کارشناسان مجموعه پرشین صنعت برای خرید گاوصندوق دست دوم، می توانید با ما تماس بگیرید. امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد. در صورتی که به این مقاله علاقه داشتید می توانید مقاله های ساخت گاوصندوق و گاوصندوق مخفی را نیز مطالعه فرمایید.

پیج اینستاگرامی پیشنهادی