چگونه صورتی چاق داشته باشیم نی نی سایت

چگونه صورتی چاق داشته باشیم نی نی سایت

چگونه صورتی چاق داشته باشیم و با استفاده از چه روشهایی می توان در کمترین زمان صورتی چاق و تپل داشته باشیم.

همانطور که می دانید چاق بودن صورت یکی از پارامتر هایی است که باعث زیبایی افراد خواهد شد و همچنین در نگاه بسیاری از مردم داشتن صورتی لاغر نشانه پیری و یا بروز برخی بیماری ها در بدن انسان می باشد.

به همین دلیل است که بسیاری از افراد مشتاقانه به دنبال راهکارهایی هستند تا با کمک آن بتوانند صورتی چاق و جذاب داشته باشند.

در ادامه این مطلب روشهایی را به شما معرفی می‌کنیم تا با استفاده از متد های علمی و ورزش و همچنین تغذیه مناسب بتوانید در کمترین زمان یک صورت چاق و جذاب را داشته باشید، در ادامه این مطلب ما را همراهی نمایید.

چگونه صورت خود را چاق کنیم سریع

چاق کردن صورت و گونه ها را می‌توان با استفاده از روش‌های خانگی و کمک گرفتن از یک دکتر تغذیه در این زمینه استفاده نمود و همچنین که شما می توانید با استفاده از متد های علم زیبایی به سرعت به نتیجه دلخواه خود برسید.

استفاده از روش های خانگی و تغذیه نتیجه آن برای شما یک مقدار زمان بر است، اما اگر می خواهید در سریعترین زمان به دلخواه خود برسید، بهترین راهکار برای این موضوع استفاده از متدهای علم زیبایی می باشد.

یکی از روش هایی که به شما کمک می کند که سریع و در کمتر از یک هفته صورتی چاق و تپل برای خود داشته باشید استفاده از روش گونه گذاری است.

این روش شامل روشهایی از جمله تزریق کردن فیلر، قرار دادن پروتز و جراحی استخوان گونه می باشد، ضمن اینکه می توان از روش تزریق چربی به گونه و لیفت گونه هم برای این متد زیبایی استفاده کرد.

و شاید بتوان گفت که از بین این چند روش ذکر شده برای گونه گذاری، روش تزریق کردن چربی به گونه بهتر از بقیه روش ها باشد، چرا که در این روش از چربی های اضافی شکم و ناحیه پهلوی شما برداشته می‌شود و این چربی های استخراج شده با استفاده از سرنگ های دارای کانول به بخش های مختلف صورت شما تزریق می شود.

و با جذب چربی به بافت های سلولی صورت شما در کمترین زمان ممکن شما صورتی چاق و تپل را مشاهده خواهید کرد.

البته استفاده از از روش تزریق ژل هم می تواند برای چاق کردن صورت و گونه ها موثر باشد.

البته که در زمان استفاده از روش تزریق ژل به گونه باید از یک برند معتبر و با کیفیت استفاده شود، فیلر هیالورونیک اسید می تواند انتخاب مناسبی برای این موضوع باشد.

و در صورت در دسترس نبودن این برند استفاده از برندهایی مانند فیلر پروفایلو، و استفاده از فیلر رووفیل هم برای چاق کردن صورت و گونه ها می تواند گزینه مناسبی باشد.

البته علاوه بر چاق کردن صورت، افراد مختلفی به دنبال این هستند تا زیبایی های خاصی را نیز با استفاده از متدهای زیبایی به بخش های مختلف صورت خود اضافه کنند، زاویه دار کردن بخش هایی از صورت علاوه بر داشتن صورت چاق و تپل، جلوه زیبای را برای چهره شما به ارمغان می آورد.

که در این زمینه هم استفاده از روش‌هایی مانند کانتورینگ صورت می تواند باعث زاویه دار کردن بخش های مختلف صورت و گونه ها شود، که اصطلاحا به این روش در برخی از کلینیک های تخصصی پوست روش مادلینگ صورت هم گفته می شود.

صبحانه های چاق کننده صورت

صبحانه های چاق کننده صورت، در بخش قبل در مورد یک سری از متد های علمی برای چاق کردن صورت و گونه ها صحبت کردیم و در این بخش می خواهیم به سراغ استفاده از تغذیه مناسب برای چاق کردن صورت و گونه ها برویم.

در ابتدا این را به شما بگویم که برای داشتن یک تغذیه مناسب و استاندارد حتما به یک دکتر تغذیه مراجعه نمایید تا یک برنامه تغذیه مناسب را در بازه زمانی یک ماهه یا چند ماه در اختیار شما قرار بدهد تا طبق برنامه ریزی درست و علمی کار خود را جلو ببرید.

حتما شما ضرب المثل قدیمی ایرانی را شنیده‌اید که در مورد ارزش صبحانه گفته است که صبحانه را برای خودت بخور، ناهار را بده دوستت بخوره و شام را هم بده دشمنت بخوره.

این ضرب المثل قدیمی به خوبی ارزش خوردن صبحانه را به عنوان یکی از وعده های غذایی مهم نشان می دهد و صبحانه هایی مانند شیر موز، سیب زمینی و تخم مرغ، شکلات صبحانه، استفاده از انواع آبمیوه های طبیعی همراه با صبحانه، املت، و غیره به صورت مداوم می‌تواند باعث چاق شدن صورت شما شود.

ورزش چاق شدن صورت در یک هفته

ورزش چاق شدن صورت در یک هفته، در کنار تغذیه انجام ورزش هم می تواند به چاق شدن بخش های مختلف صورت شما کمک کند.

به‌عنوان‌مثال انجام ماساژ یکی از متد هایی است که می‌تواند باعث چاق شدن صورت شما شود که در این زمینه مقاله آموزش ماساژ صورت به صورت کامل و جامع شما را با نحوه انجام این کار آشنا کرده است.

به غیر از تکنیک های ماساژ ورزش یوگا هم می تواند به چاق شدن صورت شما کمک کند.

به عنوان مثال یکی از تمرینات یوگا که در این زمینه بسیار موثر است این است که شما باید عضلات گونه را بلند کنید و لبخند بزنید و این مورد می تواند به عنوان اولین تمرین یوگای صورت انجام شود.

در زمان انجام این تمرین سعی کنید که ماهیچه های گونه خود را به سمت بالا بلند کرده و محکم لبخند بزنید و این کار را سعی کنید که به مدت ۱۰ دقیقه انجام دهید.

روش دوم این است که سعی کنید صورت خود را پف کنید،  این تمرین را در مدت زمان بین ۱۰ الی ۱۵ دقیقه با پف کردن گونه ها و همچنین انتقال هوا از یک گونه به گونه دیگر این کار را انجام دهید.

بعد از پف کردن گونه ها در مرحله بعد سعی کنید که به آرامی گونه های خود را بکشید و نیشگون بگیرید.

همچنین می توانید در زمان انجام تمرینات یوگا پوست صورت خود را با استفاده از روغن هایی مانند روغن زیتون و یا روغن نارگیل چرب نمایید.

توجه » البته اگر هدف شما از انجام تمرینات یوگا و ماساژ بر روی صورت لاغری است، در این زمینه می توانید مقاله ماساژ با روغن زیتون برای لاغری را مطالعه نمایید.

همچنین مقاله بهترین روغن برای پوست صورت هم انواع روغن را برای پوست صورت خشک، مختلط و پوست های چرب به شما معرفی کرده است.

فیلم ورزش چاق شدن صورت در یک هفته

با مراجعه به لینک زیر می توانید جلسات آموزشی ورزش یوگا برای چاق شدن صورت را مشاهده نمایید، دقت داشته باشید که برای مراجعه به لینک زیر باید از فیلتر شکن استفاده نمایید.

youtube.com

چاق شدن صورت و زیر چشم

در مقاله چگونه صورتی چاق داشته باشیم تا به اینجا روش های مختلفی را برای چاق شدن بخش های مختلف صورت که عموما منظور ما بخش گونه ها بود به شما معرفی کردیم.

اما بخش مهمی از صورت که مربوط به زیر چشم ها می باشد نیز خیلی وقت ها دچار مشکلاتی مانند گودی و سیاهی می شود که بسیار آزاردهنده است.

از آنجا که چشم ها جز نواحی بسیار حساس صورت ما به حساب می‌آیند، باید از روش های تخصصی و علمی برای رفع مشکلاتی مانند گودی و سیاهی اطراف چشم ها استفاده کرد.

روش هایی مانند تزریق فیلر زیر چشم که باید حتما از یک برند معتبر فیلر برای این منظور استفاده شود، از جمله روش هایی است که می تواند باعث چاق شدن صورت و زیر چشم شود.

البته روش های دیگری هم هستند که به صورت موقت می تواند باعث چاق شدن زیر چشم شما شود.

استفاده از روش هایفو دور چشم که با استفاده از دستگاه پیشرفته هایفوتراپی صورت به عنوان یکی از تکنولوژی های جدید و بروز می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

دستگاه هایفو می تواند عملیات کلاژن سازی را در زیر پوست صورت و زیر چشم های شما مجددا شروع نماید، و تمامی عوارضی مثل گودی، سیاهی و لاغری صورت و زیر چشم را برطرف نماید.

در بسیاری از کلینیک های معتبر زیبایی پوست چه در ایران و چه در سراسر دنیا از روش دیگری هم مانند بوتاکس زیر چشم برای حل این مشکل استفاده می شود که این روش هم مورد تایید FDA یا همان سازمان غذا و داروی امریکا می باشد.

توجه : استفاده از روش تزریق بوتاکس در صورتی مورد تایید قرار می گیرد که از مارک بوتاکس شناخته شده مانند بوتاکس دیسپورت استفاده نمایید، در و در صورت در دسترس نبودن برندهای معتبر خارجی، نهایتا از برند باکیفیت ایرانی به نام بوتاکس مسپورت استفاده کنید.

روغن چاق کننده صورت

یک سری از روغن های طبیعی هم وجود دارند که سرشار از مواد مغذی هستند که می‌توانند به رشد سلول های پوستی شما کمک نمایند، استفاده از این روغن ها هم در بازه های زمانی مختلف می‌تواند موجب چاق شدن صورت و گونه های شما شود.

روغن آلوورا:

روغن آلوورا یکی از روغن هایی است که برای چاق شدن صورت می تواند به شما کمک کند و همان طور که شما می دانید آلوورا سرشار از آنتی اکسیدان و ویتامین E و ویتامین C می باشد.

مزیت بسیار مهم استفاده از روغن آلوورا این است که می تواند گردش خون را در پوست شما بالا ببرد و همچنین با داشتن ویتامین E و ویتامین C حجم آبرسانی به سطح پوست شما را افزایش دهد.

ضمنا در کنار استفاده از روغن آلوورا شما می توانید با خوردن ژل آلوورا نیز فرایند آبرسانی و تقویت پوست صورت خود را افزایش دهید.

برای مطالعه » علت جوش روی چانه

استفاده از روغن زالو و روغن خراطین:

استفاده از روغن زالو و روغن خراطین هم در بازه زمانی دو ماهه می تواند به چاق شدن صورت شما کمک کند.

دقیقا استفاده از این روغن هم مشابه روغن آلوورا می‌تواند با افزایش آبرسانی به سطح پوست شما و همچنین کلاژن سازی در زیر پوست به مرور زمان زمینه چاق شدن وپرشدن زیر پوست صورت و گونه های شما را فراهم نماید.

استفاده از روغن گل سرخ و گلیسیرین:

استفاده از ترکیب روغن گل سرخ و روغن گلیسیرین هم می‌تواند موجب چاق شدن صورت شما شود.

در صورت استفاده از روغن گل سرخ و روغن گلیسیرین علاوه بر چاق شدن صورت می تواند موجب نرم کننده پوست صورت شما و بالا بردن سطح انعطاف پذیری پوست صورت شما شود و استفاده از ترکیب این روغن همچنین برای افرادی که دارای پوست خشک کردن بسیار توصیه می شود.

همچنین افرادی که با مشکل منافذ باز پوست صورت مواجه هستند می توانند با استفاده صحیح از ترکیب روغن گل سرخ و گلیسیرین این منافذ باز را از روی صورت خود از بین ببرند.

استفاده از روغن آووکادو:

یکی از بهترین روغن ها برای چاق کردن صورت و گونه ها روغن آووکادو می باشد.

روغن آووکادو سرشار از ویتامینهای A، B، E، تیامین، ریبوفلاوین، اسید اولئیک، و اسیدهای چرب ضروری برای صورت می باشد.

به همین دلیل است که گفته شد روغن آووکادو یکی از بهترین روغن ها برای چاق کردن صورت و رفع لاغری صورت و گونه ها می تواند موثر باشد.

همچنین از این روغن برای آبرسانی به سطح پوست و چرم کردن پوست های خشک هم استفاده می‌شود و یکی دیگر از خواص آن هم رفع ترک های پوستی است.

روش های خانگی برای چاق شدن صورت

در این بخش قصد داریم که یکسری از روش های خانگی را برای درمان چاق شدن صورت به شما معرفی کنیم.

البته قبل از معرفی این روش‌ها این نکته را باید به شما بگوییم که استفاده از روش های خانگی رو به طور کلی روش های سنتی در مورد تایید علم پزشکی زیبایی نمی باشد، و قبل از استفاده از این روش ها هم توسعه ما بر این است که حتما با یک دکتر تغذیه برای چاق شدن صورت مشورت نمایید.

ما نیز در این بخش استفاده از روش های خانگی برای چاق شدن صورت را تنها به درخواست کاربران وبسایت مطب زیبایی ندای سلامت ذکر کرده ایم.

گلاب و گلیسیرین:

ترکیب کردن گلاب و گلیسیرین می تواند برای چاق شدن صورت و گونه های شما موثر باشد.

استفاده از ماسک گلاب و گلیسیرین می تواند مزیت های زیر را برای پوست صورت شما به همراه داشته باشد:

  • چاقی صورت
  • حفظ رطوبت پوست
  • تعادل سطح ph
  • درمان ترک های پوستی

برای مطالعه » آشنایی با روش تزریق ژل به بینی در کلینیک زیبایی ندای سلامت تهران

استفاده از عسل:

خواص عسل بر کسی پوشیده نیست و یکی از خواص عسل این است که می‌تواند به چاق شدن پوست صورت شما کمک نماید.

البته در صورتی که شما عسل را در زمان صبحانه میل کنید در طی یک بازه زمانی قطعا تاثیر آن را برای چاق شدن صورت خود مشاهده می کنید و همچنین می توانید از ماسک عسل هم برای رطوبت رسانی به سطح پوست خود استفاده نمایید.

البته سعی کنید که از مراکز معتبر و شناخته شده عسل اصل و طبیعی را خریداری نمایید.

برای مطالعه » قوز قرنیه چیست

استفاده از کره:

شاید این مورد یک مقدار تعجب شما را برانگیزد که استفاده از کره هم می‌تواند موجب چاق شدن صورت و گونه های شما شود.

اما بسیاری از افراد هستند که با استفاده از کرم به عنوان یک روش خانگی موثر در جهت چاق شدن صورت و گونه های خود از آن استفاده می کنند.

شما می‌توانید عصاره کره و شکر را با هم ترکیب کرده و ماست که آن را بر روی صورت خود بگذارید و اجازه دهید که ۳۰ دقیقه بر روی پوست صورت شما باقی بماند و بعد از برداشتن آن می توانید که صورت خود را با آب ولرم بشویید.

می‌توانید این کار را روزی یک بار انجام دهید.

برای مطالعه » پسوریازیس چیست

استفاده از شنبلیله:

استفاده از شنبلیله هم یکی از روشهای خانگی است که می تواند به چاق شدن صورت و گونه های شما کمک کند، چرا که شنبلیله هم سرشار از انواع ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها می باشد.

مصرف شنبلیله هم به صورت خوراکی و هم با استفاده از ماسک شنبلیله و ماساژ دادن آن بر روی پوست صورت هر دو می توانند تاثیر گذار باشند.

استفاده از گوشت میوه سیب:

در صورتی که مصرف سیب را هر روز به عنوان یک میان وعده برای خود در نظر بگیرید و یا همچنین در زمان صرف صبحانه نیز سعی کنید روزی یک عدد سیب بخورید، این مورد هم می‌تواند به چاق شدن پوست صورت شما کمک کند.

البته یک اشتباهی که بسیاری از افراد در زمان خوردن این میوه مقوی انجام می دهد این است که پوست آن را می گیرند در صورتی که بهتر است سیب را تمیز بشویید و همراه با پوست آن را میل نمایید، به خصوص سیب های زرد.

برای مطالعه » علت لک صورت چیست و چگونه می توان لکه های پوستی را درمان کرد.

استفاده از شیر:

استفاده از شیر همراه با صبحانه برای گروه‌های مختلف سنی هم یکی از روش های خانگی است که می‌تواند موجب چاق شدن صورت شما شود.

البته اگر معده شما به شیر حساس است شما می توانید از شیر های بدون لاکتوز استفاده نمایید.

و در صورتی که خوردن شیر در زمان صبحانه معده شما را اذیت می کند می توانید که شبها قبل از خواب یک لیوان شیر بخورید که این مورد می تواند به آرامش فکری شما نیز کمک کند.

در نهایت استفاده از مواد غذایی سالم و مواد غذایی که دارای انواع ویتامین ها، کربوهیدرات ها و پروتئین ها نیز می تواند به چاق شدن بخش های مختلف صورت و گونه های شما کمک نماید.

اما در کنار استفاده از این روش های طبیعی و خانگی، روغن های گیاهی و غیره گاهی اوقات پزشکان تغذیه استفاده از قرص هیرویت را نیز برای چاق شدن صورت توصیه می کنند.

که شما می توانید این کپسول ها را از داروخانه های سراسر کشور بدون نیاز به نسخه پزشک تهیه نمایید.

البته برای مصرف آن حتما با یک پزشک مشورت کنید، این کپسول های حاوی ویتامین B، و زینک و همچنین حاوی مخمر هستند نمی‌توانند برای چاق شدن صورت و گونه ها موثر باشند.

سئوالات متداول در مورد چگونه صورتی چاق داشته باشیم؟

برای داشتن صورت چاق و تپل و گونه های برجسته چه باید کرد؟

در مقاله چگونه صورتی چاق داشته باشیم ما روش های خانگی و علمی را جهت چاق شدن صورت و گونه ها در کمترین زمان ممکن به شما معرفی می کنیم.

دکتر تغذیه برای چاق شدن صورت؟

خانم دکتر ندا بابازاده بهترین متخصص زیبایی پوست در تهران و مدیریت کلینیک ندای سلامت بهترین راه کارها برای چاق شدن و تپل شدن صورت را در کمترین زمان به شما ارائه می دهد.

چاق شدن صورت با سیب زمینی در 14 روز؟

سیب زمینی یکی از مکمل های غذایی است که تاثیر بسیار زیادی در چاق شدن صورت و گونه ها دارد، بخصوص اگر سیب زمینی به صورت آب پز، همراه با سفیده تخم مرغ آن هم به صورت آب پز، و بعد از ورزش یا صبحانه به صورت ناشتا مصرف شود.

چگونه صورتی چاق داشته باشیم نی نی سایت؟

برای داشتن صورتی چاق با توجه به توضیحاتی که در این مقاله آموزشی ارائه شد، ابتدا سعی کنید که صبحانه خود را با استفاده از مکمل های غذایی مفید و مغذی مصرف نمایید.

سپس ورزش را به هیچ عنوان فراموش نکنید، و سعی کنید که در کنار ورزش از دکتر تغذیه برای چاق شدن صورت نیز مشاوره بگیرید.

و در آخر هم برای داشتن صورتی چاق و زیبا می توانید از روش های علم پزشکی زیبایی در یک کلینیک معتبر و شناخته شده بهره مند شوید.

منبع :

nedayesalamat.com/چگونه-صورتی-چاق-داشته-باشیم/

پیج اینستاگرامی پیشنهادی